home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I dag kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 21:25:07 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  2 Brugere, 371 Gæster Online.

Indlæg: 1132753 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Alt for mange mål imod en på frispark
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Alt for mange mål imod en på frispark  (Læst 1155 gange)
TG150
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Alt for mange mål imod en på frispark
« : 04 Apr 2013, 21:42 »

Hvordan kommer man bedst frispark mål imod en til livs? syntes det sker gang på gang i mit brøndby spil.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alt for mange mål imod en på frispark
« Svar #1: 04 Apr 2013, 21:43 »

Det kan trænes, samt du kan ændre indstillingerne på dødbolde under taktik.
Logged

TG150
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Alt for mange mål imod en på frispark
« Svar #2: 04 Apr 2013, 21:48 »

Min taktik under indstilling ser fin ud, mandopdækker med 8 mand, hvad mener du med trænes?
Logged

impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Alt for mange mål imod en på frispark
« Svar #3: 04 Apr 2013, 22:45 »

Min taktik under indstilling ser fin ud, mandopdækker med 8 mand, hvad mener du med trænes?

Det han mener er nok at man som kamptræning kan vælge at træne defensive og offensive dødbolde. har i øvrigt samme problem som dig, kun hvis jeg 9 mand ned ved forsvaret kan jeg nogenlunde undgå at de scorer, men alligevel er vi meget sårbare. hvis jeg træner defensive dødbolde virker det fint i 1-2 uger og så begynder vi at være elendige igen....
Logged

Brøndby IF!!!!

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alt for mange mål imod en på frispark
« Svar #4: 04 Apr 2013, 23:12 »

Min taktik under indstilling ser fin ud, mandopdækker med 8 mand, hvad mener du med trænes?
Mandsopdækker med 8 mand?! Alt afhængigt af hvilket hold du er, er dette for mange i min verden. Personligt mandsopdækker jeg kun med 3 mand, de 2 cb'er og min defensive midtbanespiller.
Herudover har jeg de 2 backs til at dække stolperne, og så har jeg enten en fløj/angriber til at stå alene oppe ved midten. Herudover har jeg min offensive midtbanespiller til at stå udenfor feltet (kan ikke huske hvad den hedder), mens de andre har jeg bare sat ind i feltet.
Logged

TG150
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Alt for mange mål imod en på frispark
« Svar #5: 05 Apr 2013, 11:44 »

Mandsopdækker med 8 mand?! Alt afhængigt af hvilket hold du er, er dette for mange i min verden. Personligt mandsopdækker jeg kun med 3 mand, de 2 cb'er og min defensive midtbanespiller.
Herudover har jeg de 2 backs til at dække stolperne, og så har jeg enten en fløj/angriber til at stå alene oppe ved midten. Herudover har jeg min offensive midtbanespiller til at stå udenfor feltet (kan ikke huske hvad den hedder), mens de andre har jeg bare sat ind i feltet.

okay hvordan virker det for dig? syntes ikke det kan passe at man skal træne defensive boldbolde hver uge, for at man undgå at målene vælter ind på frispark?
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010