home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23474
  0 Brugere, 520 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LaicOaken
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Højt presspil - hvilke egenskaber?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Højt presspil - hvilke egenskaber?  (Læst 1906 gange)
Jepved
Ynglingespiller

Højt presspil - hvilke egenskaber?
« : 04 Apr 2013, 10:25 »

Hej folk

Efter at jeg, som bedrøvet Juve-fan, så mit hold blive presset sådan ned i tirsdags, har jeg leget lidt med tanken om at imitere Bayerns helt utrolige presspil.
Hver eneste gang en Juve spiller var på bolden, uanset hvor det var på banen, så var der en Bayern spiller helt oppe i hovedet af dem - det var fænomenalt at kigge på.
Mit spørgsmål er, hvilke egenskaber skal spillerne have for at kunne levere et så enestående presspil, og her tænker jeg bestemt også på de forreste spillere.
- Og hvis folk har andre taktiske råd tager jeg glædeligt imod Smiley

På forhånd tak

FORZA JUVE!

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

Sv: Højt presspil - hvilke egenskaber?
« Svar #1: 05 Apr 2013, 15:38 »

Hej folk

Efter at jeg, som bedrøvet Juve-fan, så mit hold blive presset sådan ned i tirsdags, har jeg leget lidt med tanken om at imitere Bayerns helt utrolige presspil.
Hver eneste gang en Juve spiller var på bolden, uanset hvor det var på banen, så var der en Bayern spiller helt oppe i hovedet af dem - det var fænomenalt at kigge på.
Mit spørgsmål er, hvilke egenskaber skal spillerne have for at kunne levere et så enestående presspil, og her tænker jeg bestemt også på de forreste spillere.
- Og hvis folk har andre taktiske råd tager jeg glædeligt imod Smiley

På forhånd tak
Puh, den er svær synes jeg, men tænker aggression, workrate og udholdenhed som de 3 vigtigste og tackling, markering og determination som de næstvigtigste. Tænker du skal presse højt oppe på banen og med hårde tacklinger. Pas på modstanderens hurtige off. spillere og hav gerne selv hurtige folk i forsvaret. Hvis modstanderen har eminent teknik og composure tænker jeg de let kan spille sig ud af et højt pres, så måske også have det in mente, når modstanderen skal slagtes Rullende Øjne Held og lykke med forsøget!

bryllen
Reserveholdsspiller

Sv: Højt presspil - hvilke egenskaber?
« Svar #2: 05 Apr 2013, 17:38 »

Puh, den er svær synes jeg, men tænker aggression, workrate og udholdenhed som de 3 vigtigste og tackling, markering og determination som de næstvigtigste. Tænker du skal presse højt oppe på banen og med hårde tacklinger. Pas på modstanderens hurtige off. spillere og hav gerne selv hurtige folk i forsvaret. Hvis modstanderen har eminent teknik og composure tænker jeg de let kan spille sig ud af et højt pres, så måske også have det in mente, når modstanderen skal slagtes Rullende Øjne Held og lykke med forsøget!
Lyder som om du har ret Smiley
Til lige har jeg erfaret, at man mod nogle hold virkeligt skal tage højde for banens L+B, som din Ass.manager nok har forslået (gjorde de 10'rn) at du justere på hvor højt du står og hvor bredt du skal spille evt..
Bred bane hvor du spiller smalt, så bliver bolden nemmere ført uden om dit hold, og omvendt bredt på smal bane.
kommer du til at spille mod hold som har en lang bane skal du passe meget på kontraer og som Iglemosen nævner de hurtige offensive spillere. alt afhængig af om du er favorit eller om de er el. lige rated.. ville jeg selv spille henholdsvis Favorit højt pres, ligeværdige normalt og underdogs lav linje med noget kontra eller hvis du virkelig er underdog har jeg haft held med Zaragoza mod Barca at havde den indstillet Defensiv/m. flydende og inde i hold tjek kontra af. fik 0-0 Smiley håber du kan bruge lidt af det hele her, andet så skriver du bare igen Smiley

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010