home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 362 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Challenges
| | | | |-+  Den jyske Provins - Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Den jyske Provins - Challenge  (Læst 18900 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #45: 06 Apr 2013, 02:52 »

Det er tid til endnu en update på mit spil, hvor jeg er nået frem til vinterpausen. Siden sidst er det begyndt at gå væsentlig bedre, og selvom der stadig er nogle dumme pointtab hist og her, så er niveauet blevet markant bedre. Der bliver begået langt færre personlige fejl, og holdet er begyndt at høste godt med point ind på kontoen, samtidigt med at de andre resultater flasker sig for mig.

Stillingen efter de første 19 spillerunder, er at jeg ligger på førstepladsen med 38 point og med seks point ned til Lyngby på andenpladsen, og henholdsvis ni og ti point ned til AB og FC Vestsjælland som de nærmeste forfølgere - Dog har alle tre hold spillet en kamp færre end mig (hvorfor ved jeg dog ikke lige, for deres kampe er først i foråret..)

Men generelt er det begyndt at se rigtig godt ud, og med et langt mere stabilt spil er jeg begyndt at trække fra i toppen.Specielt Andreas Albers har med 14 mål i 19 kampe leveret en super præstation i 1. Divisionen. Desværre mislykkedes det mig dog at forlænge hans kontrakt i første omgang, hvorfor jeg frygter han smutter efter sæsonen - Jeg vil dog strække mig langt for at beholde ham!
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #46: 07 Apr 2013, 12:45 »

Det er tid til endnu en update på mit spil, hvor jeg er nået frem til vinterpausen. Siden sidst er det begyndt at gå væsentlig bedre, og selvom der stadig er nogle dumme pointtab hist og her, så er niveauet blevet markant bedre. Der bliver begået langt færre personlige fejl, og holdet er begyndt at høste godt med point ind på kontoen, samtidigt med at de andre resultater flasker sig for mig.

Stillingen efter de første 19 spillerunder, er at jeg ligger på førstepladsen med 38 point og med seks point ned til Lyngby på andenpladsen, og henholdsvis ni og ti point ned til AB og FC Vestsjælland som de nærmeste forfølgere - Dog har alle tre hold spillet en kamp færre end mig (hvorfor ved jeg dog ikke lige, for deres kampe er først i foråret..)

Men generelt er det begyndt at se rigtig godt ud, og med et langt mere stabilt spil er jeg begyndt at trække fra i toppen.Specielt Andreas Albers har med 14 mål i 19 kampe leveret en super præstation i 1. Divisionen. Desværre mislykkedes det mig dog at forlænge hans kontrakt i første omgang, hvorfor jeg frygter han smutter efter sæsonen - Jeg vil dog strække mig langt for at beholde ham!
Lyder til at du er på rette spor! Og ja, Albers er en god spiller, selv i superligaen. Jeg fik overhovedet ikke brugt ham da jeg aldrig har fået store angribere til at fungere i FM (så bruger hurtige folk istedet), men han røg til FC Vestsjælland da de rykkede op og der scorede han vist 15 mål i Superligaen!

Men jeg har fået spillet endnu en sæson. Kunne ikke lige overskue at opdatere i går, da mit humør var dalet ret kraftigt efter Stokes fadæse og humøret får nok endnu et nyk nedad når jeg har været i Parken senere i dag for at se De Stribede få klø. Opstemt
Hvis jeg skal karakterisere min sæson med meget få ord, så ville det være at jeg lavede en "Leverkusen" - 2. pladser er i fokus, da jeg tabte pokalfinalen og blev nr. 2 i ligaen. Jeg tabte 2-0 til FC Nordsjælland i cuppen og sluttede 3 point efter FCK i ligaen. Jeg havde ellers en gylden mulighed i sidste spillerunde hvor jeg havde blevet kåret som danmarksmestre hvis jeg havde vundet med mere end 3 mål mod AaB på hjemmebane. Sådan gik det desværre ikke.

Mistede desværre Nikolaj Agger halvvejs i sæsonen da han krævede over £7,000 for at forlænge med mig så fik ham solgt til Tjekkiet for sølle £275k hvor størstedelen af det røg til en 3. part.
Derudover mister jeg begge mine fantastiske midterofrsvarere, da Albrechtsen er blevet 35 år og Askou smutter til FCNS. SÅ det er udfordringen i sommerpausen. Men ellers skal blot stammen bevares på holdet.

EDIT: glemte helt at skrive hvordan det gik i Europa, men det blev en meget kort fornøjelse. Jeg fik kun 2 kampe, men trak Bordeaux så begrænset hvor store muligheder jeg havde for at slå dem. Tabte 4-1 i Frankrig men vandt dog 1-0 hjemme. Nu må vi se om det bliver bedre i denne sæson.
« Seneste Redigering: 07 Apr 2013, 12:50 af Saviola » Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #47: 07 Apr 2013, 12:54 »

Så er sæsonen færdig, og det blev som ventet til en suveræn oprykning til Superligaen. Med syv point ned til Lyngby på andenpladsen og hele 15 point ned til FC Vestsjælland og AB på henholdsvis tredje og fjerde pladserne.

I vinterpausen fik jeg skilt mig af med Lasse Kronborg og Kaimar Saag - To løntunge spillere som ikke rigtigt var inde omkring holdet. Med de to salg, lykkedes det mig at holde lønbudgettet på et bare nogenlunde niveau, selvom jeg stadig var en god sjat over det tilladte budget stillet af bestyrelsen.

Foråret bød på kun et enkelt nederlag, hvilket kom imod HB Køge som iøvrigt rykkede ned fra 1. divisionen. Ellers leverede holdet nogle stabile præstationer, hvor specielt Agger og Albers i angrebet har været stærke. Det er iøvrigt lykkes mig at forlænge med Albers, efter jeg bad ham om at mindske hans lønkrav. Så jeg forventer helt klart at de to vil danne frontduo for mig i Superligaen.


Jeg ved endnu ikke hvordan truppen kommer til at se ud til den kommende sæson, men jeg er tilfreds med den nuværende trup, hvor jeg har forsøgt at udvikle klubbens unge spillere, og højst sandsynligt vil forsætte med dette i Superligaen. Spillere som Niels Bisp Rasmussen, Oliver Thychosen og Jeppe Andersen har alle fået fint med spilletid, og jeg håber at de vil udvikle sig yderligere når de opnår Superliga erfaring. Dog bliver det nødvendigt at hente ind til bredden, da flere spillere ikke får deres kontrakter forlænget.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #48: 07 Apr 2013, 13:01 »

Lyder til at du er på rette spor! Og ja, Albers er en god spiller, selv i superligaen. Jeg fik overhovedet ikke brugt ham da jeg aldrig har fået store angribere til at fungere i FM (så bruger hurtige folk istedet), men han røg til FC Vestsjælland da de rykkede op og der scorede han vist 15 mål i Superligaen!

Men jeg har fået spillet endnu en sæson. Kunne ikke lige overskue at opdatere i går, da mit humør var dalet ret kraftigt efter Stokes fadæse og humøret får nok endnu et nyk nedad når jeg har været i Parken senere i dag for at se De Stribede få klø. Opstemt
Hvis jeg skal karakterisere min sæson med meget få ord, så ville det være at jeg lavede en "Leverkusen" - 2. pladser er i fokus, da jeg tabte pokalfinalen og blev nr. 2 i ligaen. Jeg tabte 2-0 til FC Nordsjælland i cuppen og sluttede 3 point efter FCK i ligaen. Jeg havde ellers en gylden mulighed i sidste spillerunde hvor jeg havde blevet kåret som danmarksmestre hvis jeg havde vundet med mere end 3 mål mod AaB på hjemmebane. Sådan gik det desværre ikke.

Mistede desværre Nikolaj Agger halvvejs i sæsonen da han krævede over £7,000 for at forlænge med mig så fik ham solgt til Tjekkiet for sølle £275k hvor størstedelen af det røg til en 3. part.
Derudover mister jeg begge mine fantastiske midterofrsvarere, da Albrechtsen er blevet 35 år og Askou smutter til FCNS. SÅ det er udfordringen i sommerpausen. Men ellers skal blot stammen bevares på holdet.

EDIT: glemte helt at skrive hvordan det gik i Europa, men det blev en meget kort fornøjelse. Jeg fik kun 2 kampe, men trak Bordeaux så begrænset hvor store muligheder jeg havde for at slå dem. Tabte 4-1 i Frankrig men vandt dog 1-0 hjemme. Nu må vi se om det bliver bedre i denne sæson.

Først og fremmest, så taber OB ikke iaften mod formsvage FCK (ahh, hvor er det dejligt at kunne sige om FCK). De vinder med 2-1, det er jeg overbevist om..   Thumbs Up


Men man må sige at du klare dig godt, og faktisk har været meget tæt på allerede at fuldfører challengen.  Wink
Kan du smide et SS af din trup samt økonomi?

Selv glæder jeg mig til at se hvad jeg kan få ud af mit Vejle mandskab. Håber at kunne sikre mig nogle permanente spillere til truppen, da jeg helst ikke vil læne mig for meget op af lejeaftaler. Syntes at de tre lejeaftaler jeg allerede har indgået er i overkanten, da det pludselig er mange spillere at skulle erstatte når de ophører..
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #49: 07 Apr 2013, 13:14 »

Først og fremmest, så taber OB ikke iaften mod formsvage FCK (ahh, hvor er det dejligt at kunne sige om FCK). De vinder med 2-1, det er jeg overbevist om..   Thumbs Up


Men man må sige at du klare dig godt, og faktisk har været meget tæt på allerede at fuldfører challengen.  Wink
Kan du smide et SS af din trup samt økonomi?

Selv glæder jeg mig til at se hvad jeg kan få ud af mit Vejle mandskab. Håber at kunne sikre mig nogle permanente spillere til truppen, da jeg helst ikke vil læne mig for meget op af lejeaftaler. Syntes at de tre lejeaftaler jeg allerede har indgået er i overkanten, da det pludselig er mange spillere at skulle erstatte når de ophører..

Håber du får ret! Tillykke med oprykningen! Det er nu det bliver sjovt. Smiley
Her er screenshotsene:
http://imageshack.us/a/img268/2968/vejletruppen.png
http://imageshack.us/a/img202/6538/vejlemoneyponey.png

Selvom at jeg lige er indenfor det maksimale budget indskrevet i challengen, så er jeg ikke helt sikker på om jeg vil
overholde det i de fremtidige sæsoner, da jeg er i tvivl om jeg køber grundlaget for det. Smiley Men måske!
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #50: 07 Apr 2013, 13:17 »

Viborg har så lige købt både min 2. og 3. målmand! :-) Flot arrangement! Forøvrigt, så er Kristian Fæste usædvanlig god i forhold til hans attributes! Købte en bosnier med markant bedre attributes men Fæste var bundsolid og slog ham hurtigt af! Han er også blevet indkaldt til landsholdssamling for 1. gang nu.
EDIT: SÅ bosnieren blev solgt, da han fik £1,200 i løn, sammen med 3. målmanden (Stenild) og Jacob Haugaard er blevet hentet ind som reserve til en mindre kontrakt end bosnieren og istedet for Stenild fandt jeg en ung portugieser!
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #51: 07 Apr 2013, 13:22 »

Viborg har så lige købt både min 2. og 3. målmand! :-) Flot arrangement! Forøvrigt, så er Kristian Fæste usædvanlig god i forhold til hans attributes! Købte en bosnier med markant bedre attributes men Fæste var bundsolid og slog ham hurtigt af! Han er også blevet indkaldt til landsholdssamling for 1. gang nu.
EDIT: SÅ bosnieren blev solgt, da han fik £1,200 i løn, sammen med 3. målmanden (Stenild) og Jacob Haugaard er blevet hentet ind som reserve til en mindre kontrakt end bosnieren og istedet for Stenild fandt jeg en ung portugieser!

Ikke dårligt.. jeg regner også stærk med at han forbliver fast for mig (det er fedt at have egne talenter rendende på holdet)

Men jeg syntes godt nok at du har en meget bred trup   Smiley  Jeg regner med at holde min så smal som overhovedet muligt, og gerne benytte mig af spillere som kan dække over flere positioner. På den måde håber jeg at have en lille trup, på et generelt højt niveau. Jeg overvejer endda helt at fjerne mit reservehold, for at spare lidt lønkroner der også..
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #52: 07 Apr 2013, 13:27 »

Ikke dårligt.. jeg regner også stærk med at han forbliver fast for mig (det er fedt at have egne talenter rendende på holdet)

Men jeg syntes godt nok at du har en meget bred trup   Smiley  Jeg regner med at holde min så smal som overhovedet muligt, og gerne benytte mig af spillere som kan dække over flere positioner. På den måde håber jeg at have en lille trup, på et generelt højt niveau. Jeg overvejer endda helt at fjerne mit reservehold, for at spare lidt lønkroner der også..
Hehe, jeg kræver altid at jeg har 2 spillere på hver plads, uanset niveau da jeg historisk set altid ramler ind i enten tætpakket program eller skader. Men shipper nok en af mine angribere så der er plads til Lyhne som er fra akademiet.
EDIT: Trak Aalesund i 2. kvalrunde af Europa League. Dem bør jeg vel kunne klare! Men var endda ikke engang seedet i den runde, så der er laaaang vej til gruppespillet. :-)
« Seneste Redigering: 07 Apr 2013, 13:30 af Saviola » Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #53: 07 Apr 2013, 14:17 »

Fået hentet nogle velkendte navne ind! Michael Silberbauer, Søren Rieks og Daniel Norouzi!
EDIT: OG Kasper Larsen!
« Seneste Redigering: 07 Apr 2013, 14:40 af Saviola » Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #54: 07 Apr 2013, 15:02 »

Tabte 1-0 i Norge og vandt 1-0 i Jylland med det resultat at jeg selvfølgelig tabte straffesparkskonkur rencen. Blaaaaaaaaaaaah
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #55: 08 Apr 2013, 22:51 »

Så blev mesterskabet vundet! 3 runder før tid endda! Røg ud af pokalen i semifinalen.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #56: 09 Apr 2013, 15:15 »

Så blev mesterskabet vundet! 3 runder før tid endda! Røg ud af pokalen i semifinalen.

Imponerende...!

Holdte du dig inden for det afsatte lønbudget? (hvis ja, kan man se løn kurven?)
Hvem var dine profiler i sæsonen?
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #57: 09 Apr 2013, 15:31 »

Jeg er allerede videre til en anden klub, så kan ikke fremvise lønkurven men tror heller ikke at jeg var indenfor rammen. Brugte vist 16m.
Profilerne var Kristian Fæste, Kasper Larsen og Christian Hviid (en regen jeg hentede i Randers).
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #58: 10 Apr 2013, 18:39 »

Så har jeg haft tid til at komme igang med Superliga sæsonen, og jeg er startet helt fortrineligt med tre sejre og et enkelt uafgjort ude mod topholdet AGF. Så efter de første fire spillerunder ligger jeg nr. 1, og specielt Agger skal have stor ære i det, da han er startet rigtig godt ud med fem scoringer.

Truppen er dog rigtig tynd, og jeg har desværre ikke haft nogen midler at købe ind for. Derfor er jeg yderst sårbar over for skader og karantæner - Hvilket nok også kommer til at ramme mig hårdt i løbet af sæsonen, og gør at jeg nok ikke kan spille med helt fremme når vi nærmer os de 33 spillerunder..

Truppen:
http://img690.imageshack.us/img690/1473/truppen.png
Økonomi:
http://img268.imageshack.us/img268/535/konomi.png
Løn:
http://img405.imageshack.us/img405/3957/34032071.png
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010