home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 540 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Challenges
| | | | |-+  Den jyske Provins - Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Den jyske Provins - Challenge  (Læst 18946 gange)
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #15: 03 Apr 2013, 23:10 »

Men det er nu også et godt 1. divisionshold med Fæste på kassen. Askou, Neftali og Marxen i forsvaret. Bødker, Sivebæk og en god islænding på midten. Helt fremme er der Buval, Saag og Nikolai Agger. Så holdet er godt nok til oprykning, synes jeg.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #16: 03 Apr 2013, 23:22 »

Men det er nu også et godt 1. divisionshold med Fæste på kassen. Askou, Neftali og Marxen i forsvaret. Bødker, Sivebæk og en god islænding på midten. Helt fremme er der Buval, Saag og Nikolai Agger. Så holdet er godt nok til oprykning, synes jeg.
Helt enig, det er et stærkt hold. Dog er det så pisse irriterende at man skal slæbe rundt på "Kolding" efter sig. Tunge
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #17: 04 Apr 2013, 00:44 »

1. halvsæson overstået. Fører ligaen med 43 point for 18 kampe. Nr. 2, FC Vestsjælland, har 33 point mens Viborg har 30 p på 3. pladsen. Så ligner Superligaen efter sommerpausen. Vandt over Randers i cuppen på straffe men røg så ud til Sønderjyske. Saag har scoret 12 mål og Kasper Larsen har gjort det suverænt godt med hans 7.58 i snit som også er ligaens højeste. Til sidst kan det nævnes, at Sivebæk har lavet flest assist i ligaen med 8 styks. Dog er man cirka 50% over lønbudgettet så man kan ikke rigtig forlænge nogle kontrakter, så Buval, Kronborg og Antwi får ikke forlænget deres kontrakt på nuværende tidspunkt. Derudover, så ryger Marxen til Horsens.
Logged

Camus
Gæst
 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #18: 04 Apr 2013, 03:49 »

Challengen går i alt sin simpelhed ud på at vinde det danske mesterskab med en af nedenstående jyske provinsklubber:

  • Silkeborg IF
  • SønderjyskE
  • Vejle Kolding Boldklub
  • Viborg FF
Måske nogen vil undre sig over hvorfor det ikke er muligt at vælge Randers, nu der er fokus på jyske provinsklubber. Der kommer dog ingen klager herfra. Undertegnede bifalder valget, for hvem F*** gider alligevel at være Randers..?

 Synes lige umiddelbart Viborg eller Vejle lyder mest tiltalende, i hvert fald i forhold til nr.1 sæson. Dette bunder i; at det trods alt er en noget større succesoplevelse at rykke op i superligaen, end det er at blive nummer 8. i Superligaen med Søndertyske.
« Seneste Redigering: 04 Apr 2013, 03:51 af Camus » Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #19: 04 Apr 2013, 17:39 »

Så er 1. sæson overstået og Vejle var suveræn. Vandt med 21 point ned til nr. 2.
Nu kommer den store udfordring - grundet den økonomiske situation så kan der ikke forlænges kontrakt med nogen, så har kun 10 1. holdsspillere på kontrakt næste sæson.
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #20: 04 Apr 2013, 17:49 »

Flot Saviola, jeg ligger nr. 12 med Silkeborg Smiley og skal nu møde Brøndby men der er kun spillet 4 kampe Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #21: 04 Apr 2013, 18:40 »

Måske nogen vil undre sig over hvorfor det ikke er muligt at vælge Randers, nu der er fokus på jyske provinsklubber. Der kommer dog ingen klager herfra. Undertegnede bifalder valget, for hvem F*** gider alligevel at være Randers..?

 Synes lige umiddelbart Viborg eller Vejle lyder mest tiltalende, i hvert fald i forhold til nr.1 sæson. Dette bunder i; at det trods alt er en noget større succesoplevelse at rykke op i superligaen, end det er at blive nummer 8. i Superligaen med Søndertyske.
Jeg syntes at Randers fra start var lidt for stærke, så derfor faldt valget ikke på dem. Ellers kunne Horsens også sagtens være taget i betragtning.

Så er 1. sæson overstået og Vejle var suveræn. Vandt med 21 point ned til nr. 2.
Nu kommer den store udfordring - grundet den økonomiske situation så kan der ikke forlænges kontrakt med nogen, så har kun 10 1. holdsspillere på kontrakt næste sæson.
Lyder godt med oprykningen.. Glæder mig til at høre mere om dine bedrifter i Superligaen, samt hvordan du får økonomien til at hænge sammen..   Thumbs Up

Forhåbentlig finder jeg selv tid i aften til at påbegynde challengen, hvor Viborg skal føres til succes   Smiley
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #22: 04 Apr 2013, 19:40 »

Mit hold ser sådan her ud den 7. august 2013:
GK: Kristian Fæste / David Jensen (lånt i FCNS)
DR: Jeppe Brandrup (lånt i Lyngby)
DL: Ibrahim Kargbo / Ronnie Bendtsen
DC: Jens Berthel Askou / Niels Bisp Ramussen
DC: Martin Albrechtsen / Daniel S Jørgensen
MR: Christian Sivebæk / Emil Lyng (Lånt i Esbjerg)
ML: Nicolaj Agger / Arnor Smarason (Lånt i Esbjerg)
MC: Adigun Salami (Lånt i Sønderjyske) / Lasse Petry (lånt i FCNS)
MC: David Vidarsson / Henrik Hansen (lånt i Sønderjyske)
SC: Morten Nielsen / Tommy Bechman (lånt i Sønderjyske)
SC: Kaimar Saag / Kenneth Fabricius (lånt i Sønderjyske)

Som I kan regne ud, så rykkede Sønderjyske og Esbjerg ned fra Suppen af.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #23: 04 Apr 2013, 19:49 »

Du får da godt nok lavet nogle lejeaftaler..   Wink

Hvordan ser dit lønbudget ud, her inden den nye sæson i Superligaen?
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #24: 04 Apr 2013, 19:53 »

Bruger 17k - budgettet er på £15k. Så har brugt lidt over halvdelen af max opsat i challengen - tvivler sq på at jeg kan vinde mesterskabet på under 30k, men nu må vi se. Smiley
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #25: 04 Apr 2013, 19:54 »

Skal ihvertfald have udskiftet alle spillere der var i Vejle fra start af, for mange af dem har fået oprykningslønforhøj elser, så der er fx en der får £1.6k hvilket er alt for meget, når man analyserer niveau/løn ratio.
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #26: 04 Apr 2013, 20:01 »

Kender du nogen god måde Saviola at få spillerne til at acceptere en lønnedgang?
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #27: 04 Apr 2013, 20:02 »

Overhovedet ikke Opstemt Derfor jeg mistede et hav af spillere efter 1. sæson :-)
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #28: 04 Apr 2013, 20:05 »

Hehe, jeg undre mig altid hvordan folk kan forhandle løn ned i FM! Det er aldrig lykkes mig endnu!
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #29: 04 Apr 2013, 20:09 »

6 kampe spillet. Jeg har fået 7 point ud af anstrengelserne, hvilket placerer mig på en 7. plads - á point med nr. 10 og 2 p fra nr. 11.
Randers (H) 2-2 - Var bagud 2-0 men 2 scoringer ved Sivebæk og Agger i hhv 76. og 89. fik gjort at jeg fik en god debut i den bedste række.
FCK (U) 2-1 - Sensation! Vinder i Parken over de regerende mestre! Sivebæk og Kargbo står for målene.
FCNS (H) 1-2 - Ned på jorden igen. Vidarsson scorer for os.
AaB (U) 0-1 - Intet udbytte men også svært sted at spille.
AGF (U) 0-1 - 3 snævre nederlag i rap gør jeg ryger under stregen for 1. gang.
FCM (H) 5-1 - Første hjemmesejr i Superligaen og en vaskeægte øretæve bliver uddelt! Fabricious scorer 3 mål. En ny angriber, Cas Peters fra Twente, scorer i sin debut. Sivebæk scorer for 3. gang i sæsonen.


« Seneste Redigering: 04 Apr 2013, 20:12 af Saviola » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010