home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 310 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2013
| | | | |-+  31 › Skide Kommunister
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: 31 › Skide Kommunister  (Læst 43392 gange)
Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4 › Skide Kommunister
« Svar #30: 03 Apr 2013, 22:06 »

Jeg synes nu, at længden er tilpas som den er nu, men det skal selvfølgelig være op til dig selv... Smiley

Det ser fortsat godt ud, Roche. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4 › Skide Kommunister
« Svar #31: 03 Apr 2013, 22:14 »

Jeg synes nu, at længden er tilpas som den er nu, men det skal selvfølgelig være op til dig selv... Smiley

Det ser fortsat godt ud, Roche. Smiley
Jeg er nemlig ikke selv så vild med de lange updates, så jeg tænkte at andre måske var af sammen opfattelse Smiley

Mange tak Risom Wink
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: 4 › Skide Kommunister
« Svar #32: 03 Apr 2013, 22:27 »

Jeg er også ganske tilfreds med længden af updates... Jeg synes dog at historien virker en aanelse ... for lidt gennemtænkt måske? Ved ikke om det er fordi du skynder dig frem til FM-delen, men jeg håber da at du kommer stærkt igen. Spaghetti Bolognese burde f.eks. være Gullash Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4 › Skide Kommunister
« Svar #33: 03 Apr 2013, 22:30 »

Jeg er også ganske tilfreds med længden af updates... Jeg synes dog at historien virker en aanelse ... for lidt gennemtænkt måske? Ved ikke om det er fordi du skynder dig frem til FM-delen, men jeg håber da at du kommer stærkt igen. Spaghetti Bolognese burde f.eks. være Gullash Wink
Måske, vi få at se, hvad i tænker om de kommende updates Wink Er det mere normalt i Hviderusland?
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4 › Skide Kommunister
« Svar #34: 03 Apr 2013, 22:35 »

Dine første updates var virkelig gode og velskrevet. Desværre syntes jeg historien har mistet lidt gnist i de sidste updates, og måske blev kørt lidt for langt ud, her tænker jeg specielt på delen med onklen. Dog glæder jeg mig til at mere og læser fortsat med.

Derudover glæder jeg mig til der kommer noget FM indover, for umiddelbart er det et rigtig spændende klubvalg. Smiley
Logged

FCK

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4 › Skide Kommunister
« Svar #35: 03 Apr 2013, 22:38 »

Dine første updates var virkelig gode og velskrevet. Desværre syntes jeg historien har mistet lidt gnist i de sidste updates, og måske blev kørt lidt for langt ud, her tænker jeg specielt på delen med onklen. Dog glæder jeg mig til at mere og læser fortsat med.

Derudover glæder jeg mig til der kommer noget FM indover, for umiddelbart er det et rigtig spændende klubvalg. Smiley
Den bedste undskyldning må være, at jeg gerne ville forholdsvis hurtigt til FM-delen, som sagt tidligere. Det bliver godt at komme videre, så jeg forhåbentlig kan få jer med igen. Ellers dejligt at du læser med Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: 4 › Skide Kommunister
« Svar #36: 03 Apr 2013, 23:03 »

Måske, vi få at se, hvad i tænker om de kommende updates Wink Er det mere normalt i Hviderusland?

Ja, jeg skal i hvert fald nok også læse med Smiley. Tja, Gullash er jo en klassisk ungarsk ret, så jeg kan da forestille mig at den også bliver spredt til Hviderusland. Eller måske borscht som er en klassisk russisk suppe Wink. Pointen var blot at der nemt lige kunne laves en anelse mere research der kunne gøre den lidt mere troværdig Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4 › Skide Kommunister
« Svar #37: 03 Apr 2013, 23:06 »

Ja, jeg skal i hvert fald nok også læse med Smiley. Tja, Gullash er jo en klassisk ungarsk ret, så jeg kan da forestille mig at den også bliver spredt til Hviderusland. Eller måske borscht som er en klassisk russisk suppe Wink. Pointen var blot at der nemt lige kunne laves en anelse mere research der kunne gøre den lidt mere troværdig Smiley
Super at høre Thumbs Up
Jeg vil lige tjekke de kommende updates igennem, og så rette hvis jeg har lavet lignende fejl. Forhåbentlig vil det hjælpe bloggen op på samme niveau, som den havde i starten Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4 › Skide Kommunister
« Svar #38: 04 Apr 2013, 15:46 »


#


SKIDE KOMMUNISTER
update5


Dagene gik hos den koreanske familie i Hviderusland. De lærte os hviderussisk, og inden længe kunne vi starte på en specialskole i Gomel. En større by nogle kilometer væk.

En aften sad faren foran skærmen for at se fodbold igen. Jeg fortalte ham om min interesse for spillet, men at jeg hverken kendte nogle hold eller spillere. Det ville han lave om på, sagde han. Vi fortsatte med at se fodbold sammen, og undervejs i kampene fortalte han om de hold og spillere, der var i kamp. Han lærte mig om international fodbold med spillere som Ruud Gullit, Enzo Francescoli, Kenny Dalglish osv.

Men han lærte mig også om den hviderussiske liga. Han holdte selv med bundholdet Gomselmash, senere FC Gomel. Nok fordi byen lå i nærheden. Han tog mig med på stadion nogle gange, og han lærte mig at være en ægte fan. Vi havde det dejligt sammen. Han blev den far, jeg aldrig fik.

Han drev også en lille sportsbutik, hvor jeg fik lov at arbejde. Så kunne jeg lære lidt om, at man selv skal yde, før man kan nyde. Oveni fik jeg en landsholdstrøje med Platini. Han var min yndlings. Juventus blev mit favorithold, og jeg så alle de kampe med klubben, jeg kunne. Jeg havde trøjen på, når jeg selv spillede i den lokale klub. Jeg var på førsteholdet, men noget stort talent, det var jeg ikke. Jeg indså det hurtigt, og selvom jeg fortsatte med at træne et par gange om ugen, lagde jeg ikke meget sjæl i det.

I stedet begyndte trænerfaget at tiltale mig. Jeg flyttede ind i en lille lejlighed i centrum af Minsk, da jeg var 20, og kort tid efter begyndte jeg på min træneruddannelse. Jeg fik arbejde i nogle mindre klubber i landet, hvor jeg fik lidt erfaring som cheftræner. I 2009 blev jeg ansat som leder af angrebstræningen lidt længere nordpå, nærmere betegnet Moskva. I CSKA Moskva lærte jeg, hvordan en stor klub håndterer spillerne, økonomien osv. Det var en lærerig tid.

Jeg havde nok også fortsat der, hvis ikke jeg havde fået dette tilbud. De havde fremlagt nogle imponerende ting for mig. For mig! Jeg var overrasket. Hvorfor lige mig? Jeg havde intet stort opnået. Men jeg var selvfølgelig ikke afvisende over for et så godt hold, så jeg aftalte at skulle mødes med klubbens formand.

Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5 › Skide Kommunister
« Svar #39: 05 Apr 2013, 18:04 »

Update senere i aften!
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5 › Skide Kommunister
« Svar #40: 05 Apr 2013, 18:45 »

Starten var rigtig god synes jeg. De seneste updates har også være gode, men ikke på niveau med de første. Det var dog også virkeligt højt niveau.  Smiley

Hviderusland er dog ikke et så demokratisk land, som du skriver, de er. De er en rebuplik, og der bliver også afholdt valg, men reelt er landet et diktatur. Der har også være noget med valgfusk. 
http://da.wikipedia.org/wiki/Hviderusland 
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5 › Skide Kommunister
« Svar #41: 05 Apr 2013, 18:58 »

Starten var rigtig god synes jeg. De seneste updates har også være gode, men ikke på niveau med de første. Det var dog også virkeligt højt niveau.  Smiley

Hviderusland er dog ikke et så demokratisk land, som du skriver, de er. De er en rebuplik, og der bliver også afholdt valg, men reelt er landet et diktatur. Der har også være noget med valgfusk. 
http://da.wikipedia.org/wiki/Hviderusland 
Det sgu ærgeligt at niveauet er faldet, men tak for de fine ord.

Er Wikipedia til at stole på? Ej, dum fejl. Ville bare prøve fremhæve forskellen mellem de to lande. Som sagt tidligere, vil forsøge at rette op på den dårlige research.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: 5 › Skide Kommunister
« Svar #42: 05 Apr 2013, 19:00 »

Jeg synes egentlig at du har skippet lidt for hurtigt over introen til det jeg vil tro bliver FM... Det gik hurtigt fra "nu kan jeg lide fodbold" til "nu er jeg angrebstræner i CSKA Moskva og skal til at få jobtilbud som manager". I forhold til den lange optakt til huset, synes jeg at det er gået lidt for hurtigt med fodbolddelen. Men keep it up, jeg følger stadig spændt med Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5 › Skide Kommunister
« Svar #43: 05 Apr 2013, 19:52 »


#


SKIDE KOMMUNISTER
update6


Sidste sommer, imens jeg var i CSKA, mødte vi Metalist i en venskabskamp i Ukraine. Vi vandt 2-1, så vidt jeg husker, men jeg bed især mærke i deres mange brasilianere. De var teknisk fantastiske. De driblede godt. Sparkede godt. De voldte os mange problemer. Jeg kan huske deres anfører. Cleiton Xavier. Måske den bedste af dem allesammen. Spillere som ham var bestemt i mine tanker, da jeg mødte op på bestyrelsesformand Kurchenkos kontor.

Det var ikke noget højtideligt over det. Der rodede lidt på hans bord, og han havde ikke taget jakkesæt på. Jeg var til gengæld mødt op i mine fineste klæder. En klassisk sort og hvid habit. Bag Kurchenko stod en lille, men tæt bygget, mand. Han sagde ikke noget. Han skulle nok bare sørge for, at alt gik rigtigt for sig.

- "Markevych forlader vores klub til sommer, og vi søger en ny manager. Imens vi har tilbudt dig jobbet, har andre kompentente trænere ansøgt jobbet. Derfor holder vi en samtale med alle kandidater. Så du kommer ikke til at underskrive kontrakten i dag.

Han stillede en del spørgsmål. Først omkring mit generalle kendskab til klubben, så omkring mine planer for klubben, og til sidst om hvordan jeg ville håndtere økonmien og spillerne. Jeg delte ud af min erfaringer fra CSKA, og det så ud til at virke. Jo længere vi nåede i mødet, jo bredere blev hans smil.

- "Tak for din tid Hong. Jeg har hørt alle potentielle kandidater før du kom, så jeg skal lige tænke over alles kvaliteter og svagheder. Jeg har nok truffet min beslutning inden for et par dage.

Og rigtigt nok. To dage senere kontaktede Kurchenko mig igen. Han bad mig om at møde op på hans arbejdskontor ved klubbens stadion. Jeg var fuld af forventninger, da jeg trillede derhen i min røde Fiat 500. Der var mange flere mænd til stede denne gang. Kurchenko opnåede sin skuffe, og trak en kontrakt op.

- "Tillykke Hong. Vi har valgt dig som vores næste manager. Vi ser meget frem til samarbejdet."

Jeg underskrev kontrakten, trykkede hånd med ham og forlod så kontoret. Mundvigene bøjede næsten lodret op. Jeg var meget glad. Meget lykkelig. Det var en drøm, der var gået i opfyldelse. Realiteten var nu, at jeg var træner i en stor klub. En topklub i dets land, og en klub der spillede europæisk fodbold.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5 › Skide Kommunister
« Svar #44: 05 Apr 2013, 19:54 »

Jeg synes egentlig at du har skippet lidt for hurtigt over introen til det jeg vil tro bliver FM... Det gik hurtigt fra "nu kan jeg lide fodbold" til "nu er jeg angrebstræner i CSKA Moskva og skal til at få jobtilbud som manager". I forhold til den lange optakt til huset, synes jeg at det er gået lidt for hurtigt med fodbolddelen. Men keep it up, jeg følger stadig spændt med Smiley
Fair nok. Det vil jeg forbedre til en anden gang Smiley

Tak, og dejligt at du stadig følger spændt med Thumbs Up
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010