home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 279 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2013
| | | | |-+  31 › Skide Kommunister
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: 31 › Skide Kommunister  (Læst 43736 gange)
Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6 › Skide Kommunister
« Svar #45: 06 Apr 2013, 17:24 »

Næste update kommer sent i aften, da vi får gæster snart Smiley
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6 › Skide Kommunister
« Svar #46: 06 Apr 2013, 17:36 »

Det skal der jo også være plads til Mads! Mangler lige at læse et par updates da jeg har været væk i et par dage, men det ser fint ud! Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6 › Skide Kommunister
« Svar #47: 06 Apr 2013, 21:33 »

Det skal der jo også være plads til Mads! Mangler lige at læse et par updates da jeg har været væk i et par dage, men det ser fint ud! Smiley
Håber du kan få læst resten en den næste kommer om en time til halvanden.
Tak for de fine ord Benjamin Smiley
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6 › Skide Kommunister
« Svar #48: 06 Apr 2013, 21:57 »

Kom igennem det hele nu tror jeg, som tidligere sagt, så falder niveauet en smule fra de to første updates, men stadigvæk fint!
Glæder mig til dit FM Wink
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6 › Skide Kommunister
« Svar #49: 06 Apr 2013, 22:07 »

Kom igennem det hele nu tror jeg, som tidligere sagt, så falder niveauet en smule fra de to første updates, men stadigvæk fint!
Glæder mig til dit FM Wink
Ja, det er alle følgere vidst enige om!
Det kommer meget snart Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6 › Skide Kommunister
« Svar #50: 06 Apr 2013, 23:37 »



Metalist skriver med ukendt koreaner
20/01-2012 | metalist.ua

I forrige uge kom det frem, at Miron Markevych, af uvisse årsager, forlader Metalist til sommer. Klubben har allerede nu fundet den kommende afløser i CSKA Moskva. Der er dog ikke tale om Moskavklubbens manager, Leonid Slutsky, nej, de gule og blå fra Kharkiv har hentet deres angrebstræner, Hong Ji-Hun. Ji-Hun er født i Nordkorea, men flygtede som ung teenager ud af landet. Først til Sydkorea og senere til Hviderusland. Ji-Hun har i første omgang skrevet en et år lang kontrakt med klubben.
FACTS OM HONG JI-HUN:
FØDEBY: WANSON
FØDT: 10.6.1971 (40 ÅR)
TIDLIGERE KLUBBER (ROLLE I STABEN):
GOMELZHELDORTRANS (MANAGER), ZVEZDA-BGU (MANAGER),
SKVICH (ASSISTENT), CSKA MOSKVA (ANGREBSTRÆNER)

Ji-Hun er et ukendt navn for mange fodboldfans, da han hverken har en lang og gloværdig fodbold- eller trænerkarriere bag sig. Derfor er valget af nordkoreaneren selvfølgelig også meget overraskende. Ansættelsen er dog en realitet, og både Kurchenko og Hong Ji-Hun har udtalt, at de ser frem til samarbejdet.

Hong Ji-Hun blev tidligere i dag præsenteret for Metalists fans og resten af fodboldverden af klubbens formand, Sergiy Kurchenko, der ser optimistisk på fremtiden med Ji-Hun i spidsen.


Fansene af klubben virker modsat pessimistiske, og siden præsentationen er klagerne fra utilfredse fans strømmet ind, som børn strømmer ind i slitkbutikker. Men Ji-Hun virker fattet omkring situationen og har knyttet følgende kommentar til den massive kritik:

- "Presset er altid stort på en manager, der afløser en fanfavorit - især en ukendt mand som mig. Det er klart. Til gengæld kan jeg bidrage med nytænkning og en anden opfattelse af spillet, vi alle elsker. Forhåbenlig kan jeg rykke klubben et skridt i den rigtige retning på denne måde. Så jeg synes fansene burde trække deres kritik tilbage, indtil de har set klubben spille kampe under mig. For mit kendskab til klubben og spillerne er faktisk stort."

En kritisk fan udtaler derimod følgende om Hong Ji-Hun:

- "Ji-Hun er en meget skuffende erhvervelse. Hans ringe efaring og det faktum at han ikke er ukrainer gør, at jeg allerede nu kan smække ham op på førstepladsen over ringeste managererhvervelser i klubbens i historie. Dynamo, Shakhtar, Dnipro og hvad de ellers hedder, må virkelig sidde og gnide deres små, fede hænder, for jeg har aldrig i min tid som Metalist-fan set noget lignende."

Ji-Hun stiller senere på ugen op i et interview på ukrainsk tv, hvor han får lov til at besvare alle de kritiske fans, der tvivler på, at han kan føre klubben videre.
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7 › Skide Kommunister
« Svar #51: 06 Apr 2013, 23:50 »

Flot opsætning du har fået sat op i den seneste update!
Jeg kigger stadig med.
Logged

FCK

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7 › Skide Kommunister
« Svar #52: 07 Apr 2013, 11:05 »

Flot opsætning du har fået sat op i den seneste update!
Jeg kigger stadig med.
Tak for det, og dejligt at du stadig følger Smiley

Som i nok fik læst, stiller Ji-Hun op til interview i næste update. Jeg har lavet de første spørgsmål, men til slut skal jeg bruge et ekstra spørgsmål. Derfor skal jeg bruge jeres hjælp. I kan stille et spørgsmål om alt mellem himmel og jord, og en gang i aften vælger jeg så spørgsmålet.

Så skriv spørgsmålet, og hvem den kommer fra. Behøves ikke at være jeres brugernavn eller rigtige navn. Bare find på noget! Smiley
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7 › Skide Kommunister
« Svar #53: 07 Apr 2013, 12:11 »

Citat
Til gengæld kan jeg bidrage med nytænkning og en anden opfattelse af spillet, vi alle elsker.

Det lyder absolut spændende. Derfor kunne jeg også godt tænke mig at få det uddybet. Hvordan vil du skille dig ud fra mængden, som du siger her?

- En eller anden lokal journalist. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7 › Skide Kommunister
« Svar #54: 07 Apr 2013, 17:08 »

Det lyder absolut spændende. Derfor kunne jeg også godt tænke mig at få det uddybet. Hvordan vil du skille dig ud fra mængden, som du siger her?

- En eller anden lokal journalist. Smiley
Tak for dit byd Risom. Du ser ud til at være eneste deltagende Smiley

I har altså stadig mulighed for at deltage!
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7 › Skide Kommunister
« Svar #55: 07 Apr 2013, 19:03 »



Interview med Ji-Hun
Goddag og velkommen til "Søndagsinterviewet". Mit navn er Serhiy Rebrov, og jeg vil gerne byde velkommen til dagens gæst, Hong Ji-Hun, der overtager trænersædet i Metalist til sommer. Ji-Hun er desværre først lige begyndt på sit ukrainske sprogkursus, så interviewet vil foregå på engelsk.

Lad os komme igang med det samme. Kritikken af dig har været skarp, men du har gang på gang udtalt, at du ser optimistisk på den kommende sæson. Hvad forventer du dig helt præcist?
Jeg kommer som "uerfaren" udlænding, og det vil tage mig lidt tid at falde til. Jeg ville selvfølgelig ønske, at jeg kunne sidde her og sige, at vores mål er, at forbedre den plads Markevych og spillerne slutter på. Men det kan jeg altså ikke. Hvis vi kan ende i top 5 og derved kvalificere os til Europa League, ville jeg blive tilfreds.

Hvis vi så skal lidt længere ud i fremtiden, hvor tror du så, at i er henne om f.eks. tre år? Dynamo Kiev og Shakhtar Donetsk har jo siddet på tronen i mange år.
Nu skal vi lige tage den lidt med ro, synes jeg. Både Dynamo og Shakhtar er pengestærke klubber, der kan forstærke sig hvert år. Vi har da også penge til rådighed, selvfølgelig, men ikke i nærheden af, hvad de har. Hvis drengene arbejder røven ud af bukserne til hver eneste træning, til hver eneste kamp, er vi måske deroppe af om 3-4 år.

Fyringen af Markevych kom som et chok og skuffede mange fans. De synes, at han fik det optimale ud af det spillermateriale, han havde til rådighed. Hvordan vil du rent taktisk gribe tingene an, for at niveauet ikke daler?
Jeg lærte mange ting af min opvækst i Nordkorea, bl.a. at kæmpe for overlevelse. Jeg vil forsøge at videreføre det til spillerne. Hvis det kan sidde i hovedet på dem, at de skal kæmpe til sidste blodsdråbe, skal vi nok få skrabet en del point sammen.

Nu undlader jeg at spørge ind til dine taktiske dispotioner, fordi jeg ved, der kommer et spørgsmål angående emnet senere. Derfor vil jeg høre om dine mål for Europa League, som holdet efter alt at dømme kvalificerer sig til.
Ja, som sagt er intet sikkert endnu. Meget kan nå at ske i løbet af de sidste 15 kampe. Hvis de skulle ske at kvalificere sig, vil målet først og fremmest være at komme i gruppespillet. Så må vi se, om vi har lodtrækningsheld derfra.

Så er vi nået til seerspørgsmålet. Spørgsmålet kommer denne gang fra en seer, der kalder sig selv Risom. Risom gør meget ud af at understrege, at han er journalist på Meta, der beskæftiger sig med Metalist og nærområdet. Risom vil gerne have dig til at uddybe en kommentar, du kom med i sidste uge: "Til gengæld kan jeg bidrage med nytænkning og en anden opfattelse af spillet, vi alle elsker."
Måske er der heller ikke den store omveltning undervejs. Jeg vil bare være sikker på, at vi ikke retter alt fokus mod angrebsspillet. Vi har en masse gode teknikere, der kan udfordre ethvert forsvar. Det skal de selvfølgelig fortsætte med, men jeg vil samtidig sikre, at vi har en god, defensiv organisation, så der ikke bliver indkasseret nogle dumme mål på kontraangreb o.l.
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8 › Skide Kommunister
« Svar #56: 07 Apr 2013, 19:40 »

Fedt nok, at mit spørgsmål kom med, men set i bakspejlet skulle jeg nok have valgt et navn...

Men et godt og anderledes initiativ at inddrage læserne på den måde. Thumbs Up for det!
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8 › Skide Kommunister
« Svar #57: 07 Apr 2013, 21:06 »

Fedt nok, at mit spørgsmål kom med, men set i bakspejlet skulle jeg nok have valgt et navn...

Men et godt og anderledes initiativ at inddrage læserne på den måde. Thumbs Up for det!
Den var også planen med det. At du var den eneste, er afgav et bud er så noget andet. Men tak for det Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: 8 › Skide Kommunister
« Svar #58: 07 Apr 2013, 22:24 »

Som jeg skrev i Gemmas blog, er jeg ked af at du er gået helt væk fra historien i de sidste updates, og i stedet har lavet bloggen meget lig alle andre FM-blogs. Det er fint skrevet osv., lige pt. virker det bare nytteløst at have læst forhistorien hvis man ikke kommer til stadig at følge historien igennem Hongs øjne.. Jeg håber at du ændrer det i næste update Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8 › Skide Kommunister
« Svar #59: 07 Apr 2013, 22:55 »

Som jeg skrev i Gemmas blog, er jeg ked af at du er gået helt væk fra historien i de sidste updates, og i stedet har lavet bloggen meget lig alle andre FM-blogs. Det er fint skrevet osv., lige pt. virker det bare nytteløst at have læst forhistorien hvis man ikke kommer til stadig at følge historien igennem Hongs øjne.. Jeg håber at du ændrer det i næste update Smiley
Det gør jeg faktisk! Fra nu af og til slut bliver updatesne nok delt mellem FM-relaterede indlæg, og indlæg set fra Hongs øjne. Så jeg er bestemt ikke færdig med historien Smiley
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010