home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 447 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2013
| | | | |-+  The Youtube Adventure[S2-17]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: The Youtube Adventure[S2-17]  (Læst 42967 gange)
PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [1]The Youtube Adventure
« Svar #30: 01 Apr 2013, 13:46 »

Følger, Følger, Følger!
Jeg kan lide det! Mere, mere, mere!
Fed blog!! Jeg følger med Grin
Fed blog Smiley Godt med en vlog.
Jeg  ved ikke om det bare er min computer, men hvis man gør videoen større inde i youtube, kan videoen godt have en tendens til at blive utydeligt i teksten.
Thumbs Up Thumbs Up Fed blog!!!  Thumbs Up Thumbs Up
Haha hvor var det fedt, Philip!! Det må alligevel tage lidt tid at klippe sammen. Og så har du en behagelig stemme - jeg er fan!
Det er sgu da meget fedt! Jeg vil helt sikkert se med videre. Smiley
Fedt. Virkelig fedt.
Og godt du kløjs i navnene uden at lægge skjul på det  Smiley
Jeg er fan - og det er eddermame mange år siden, jeg har været det  Thumbs Up
KLASSE Thumbs Up

Uha det varmer om hjertet! Tak for kommentarene Smiley Jeg skal til at starte spillet op nu. Hm, jeg tænkte lidt - Vil folk gerne se alle venskabskampene, eller skal jeg bare til at igang med det vigtige? Smiley

( & ja, det tager sin tid at klippe sammen - mere end jeg havde regnet med Opstemt )
Logged


HansenLFC
Gæst
 
Sv: [1]The Youtube Adventure
« Svar #31: 01 Apr 2013, 13:54 »

Spring venskabskampene over.

Som du selv nævner, det handler jo blot om alle får spillet og kommer i form. Men du kunne jo nævne resultaterne Wink
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [1]The Youtube Adventure
« Svar #32: 01 Apr 2013, 13:59 »

Spring venskabskampene over.

Som du selv nævner, det handler jo blot om alle får spillet og kommer i form. Men du kunne jo nævne resultaterne Wink

Ja, det var helt klart også planen Smiley Okay, jeg ser lige hvad andre siger. Kan være nogen har meget imod det Opstemt
Logged


Kim Jong-Il
Gæst
 
Sv: [1]The Youtube Adventure
« Svar #33: 01 Apr 2013, 13:59 »

Som Hansen. siger, så spring dem over. Jeg vil hellere høre om de mere spændende kampe.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [1]The Youtube Adventure
« Svar #34: 01 Apr 2013, 14:03 »

Som Hansen. siger, så spring dem over. Jeg vil hellere høre om de mere spændende kampe.

<---  Cool Thumbs Up
Logged


Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [1]The Youtube Adventure
« Svar #35: 01 Apr 2013, 14:17 »

Rigtig fedt med noget nyt til konkurrencen! - synes også personligt at det er lettere at følge med i en "videoserie", end at skulle læse en frygtelig masse updates Smiley

Du har fået dig en subscriber på din channel Peace
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [1]The Youtube Adventure
« Svar #36: 01 Apr 2013, 14:43 »

Rigtig fedt med noget nyt til konkurrencen! - synes også personligt at det er lettere at følge med i en "videoserie", end at skulle læse en frygtelig masse updates Smiley

Du har fået dig en subscriber på din channel Peace

Yay jeg takker Wink
Logged


BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [1]The Youtube Adventure
« Svar #37: 01 Apr 2013, 17:54 »

Fremragende ide og du udfører det godt! Derudover har du valgt kongeklubben, som jeg selv har fulgt i mange år efterhånden!

Fortsæt det gode arbejde  Thumbs Up
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [1]The Youtube Adventure
« Svar #38: 01 Apr 2013, 19:21 »

Du har en god stemme og det er dejligt med en anderledes blog. Desuden formåede du også at få mig til at trække på smilebåndet undervejs, da du afprøvede navnet Hoogland. ;-)

Jeg følger helt sikkert også med!
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [1]The Youtube Adventure
« Svar #39: 01 Apr 2013, 19:57 »

Du har en god stemme og det er dejligt med en anderledes blog. Desuden formåede du også at få mig til at trække på smilebåndet undervejs, da du afprøvede navnet Hoogland. ;-)

Jeg følger helt sikkert også med!
Fremragende ide og du udfører det godt! Derudover har du valgt kongeklubben, som jeg selv har fulgt i mange år efterhånden!
Fortsæt det gode arbejde  Thumbs Up

Jeg siger tak til begge 2 Wink Der vil komme mange sjove navne jeg vil prøve at udtale, det er helt sikkert! Wink

Næste episode er oppe nu! Desuden har jeg fundet ud af hvorfor den er lidt grumset. Filerne er pææænt store, derfor valgte jeg at lave dem til den halve størrelse, fordi jeg ikke havde plads nok før jeg startede episode 1. Tror jeg har nok plads nu og derfor er det ændret til næste episode Wink Jeg tror desuden at Tirsdag og Torsdag bliver de dage der måske ikke komme et afsnit ud.. Arbejde til sent + jeg skal træne nogle drenge i fodbold og selv træne Smiley



<a href="http://www.youtube.com/v/b43GN6NyJSc?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/b43GN6NyJSc?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>


Episode 2 - Enjoy!
Logged


HansenLFC
Gæst
 
Sv: [1]The Youtube Adventure
« Svar #40: 01 Apr 2013, 20:00 »

Jeg tror desuden at Tirsdag og Torsdag bliver de dage der måske ikke komme et afsnit ud.. Arbejde til sent + jeg skal træne nogle drenge i fodbold og selv træne Smiley


Hvornår har du fri mandag, onsdag og fredag? Spiller i ikke kampe i weekenden?

ps. skulle sige fra neymar du selvfølgelig gerne må poste mere end en youtube film om dagen. Der er ingen grænser.

GL HF med resten af bloggen.

Jeg vil igang med at se afsnit 2!

Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [1]The Youtube Adventure
« Svar #41: 01 Apr 2013, 20:02 »

Hvornår har du fri mandag, onsdag og fredag? Spiller i ikke kampe i weekenden?

ps. skulle sige fra neymar du selvfølgelig gerne må poste mere end en youtube film om dagen. Der er ingen grænser.

GL HF med resten af bloggen.

Jeg vil igang med at se afsnit 2!



Hehe, kommer an på så meget.. Senest 17:00 vil jeg være hjemme de andre dage, også vil jeg prøve at få et afsnit ud så hurtigt som muligt der Smiley Det bliver ekstremt svært tirsdag og torsdag Wink
Logged


HansenLFC
Gæst
 
Sv: [2]The Youtube Adventure
« Svar #42: 01 Apr 2013, 20:11 »

Jeg synes du er for blød ; bagud i pausen. Så skal de satme have en opsang af en anden verden.

Forsvars spillet var sløset. Ibi bliver kongen af holdet!

Mon der allerede kommer en film iaften igen, bum bum bum... Ingen ved det, alle snakker om det!
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [2]The Youtube Adventure
« Svar #43: 01 Apr 2013, 20:25 »

Jeg synes du er for blød ; bagud i pausen. Så skal de satme have en opsang af en anden verden.

Forsvars spillet var sløset. Ibi bliver kongen af holdet!

Mon der allerede kommer en film iaften igen, bum bum bum... Ingen ved det, alle snakker om det!

Jeg de skulle nok ha haft nogle tæsk i pausen!

Det gør der såå næææppe Wink Har siddet med den her fra kl. 15:00 idag Wink tager sin tid!
Logged


warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [2]The Youtube Adventure
« Svar #44: 01 Apr 2013, 20:27 »

Synes det er kanon fedt du gør det på den måde Opstemt jeg er kæmpe fan, måske det bliver en inspiration til min egen eller fremtidge blog Opstemt
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010