|
vt11
|
|
hej ngen der gider lave n signatur med FCN og Bernier
 Håber det her kan bruges.
|
|
|
|
|
|
Barça: Més que un club <3
|
|
|
|
|
Philips
Gæst
|
|
 Håber det her kan bruges. glemte lige at sige jeg gerne vil have et fcn logo ind også, men ellers er det rigtig godt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vt11
|
|
glemte lige at sige jeg gerne vil have et fcn logo ind også, men ellers er det rigtig godt
Havde faktisk også smidt et logo ind, men syntes at det så dumt ud. 
|
|
|
|
|
|
Barça: Més que un club <3
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Hej. Nogle der ville lave et banner med Westham på?  Det er til en kommende blog.
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
nicolajtmadsen
|
|
Hej. Nogle der ville lave et banner med Westham på?  Det er til en kommende blog.  Et hurtigt forsøg, brug det hvis du vil. [IMG ]http://i52.tinypic.com/30djk3k.png[/IMG]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
 Et hurtigt forsøg, brug det hvis du vil. [IMG ]http://i52.tinypic.com/30djk3k.png[/IMG] Tak, men kunne jeg ikke få dig til at lave skriften hvid? 
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
nicolajtmadsen
|
|
Tak, men kunne jeg ikke få dig til at lave skriften hvid?  Jo naturligvis 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
|
|
|
|
|
|
Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts
|
|
|
|
|
Roche
|
|
Hej derude. Er der nogle der skulle ske, at have tid og lyst til at lave et "Din Vej" topbanner.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Linke
|
|
Eftersom min familie har valgt at købe en iMac til min søster i konfirmationsgave, kunne jeg godt tænke mig en der lige gad at bruge lidt tid på at lave en vildt flot baggrund til skrivebordet på den.
Der skal stå: Tillykke med Konfirmationen Sofie Fra Mads, Troels & Mor
Farverne må gerne være noget varm orange og lilla.. Der må også gerne være et apple logo.
|
|
|
|
|
|
Kom så Leeds!!!
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Hjælp nu Mads, med at gøre hans søster endnu mere glad for computeren. Det kunne jo blive en mulig kæreste i fremtiden for os alle  ... Kom nu gutter! Ville gerne selv, har dog ingen forstand
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Duffk90
|
|
Du burde nok betale en professionel hvis du vil have nået der virkelig har en wow-faktor (lol), da jeg ikke ligefrem har set de store grafiske mesterværker slået op herinde  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ScottLind
|
|
Jeg kan godt kigge på det 
|
|
|
|
|
|
AaB, Atlético de Madrid, Manchester United - Rød hele vejen igennem!
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
|
|
|