|
Schmidt
|
|
Hiver den lige frem igen: Nogen der vil lave et avatar med Anderson som minder om det her? Avatar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Er der en der vil lave mig en signatur, med Dame N'doye og gerne mens han header et mål
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Nogen der kan lave et flot Cristiano Ronaldo avatar? :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Hej alle Fmfreaks.!  Jeg er gået lidt i stå pt. i min blog om Hobro, da min grafikers program er gået i stå! :/... Så ville høre om der var nogle af jer aktive fmfreaks der vil være min grafiker i min blog, i kan endten svare herinde eller i PB, håber virkelig snart at der er en der vil!  Tak på forhånd  !
|
|
|
|
|
|
Frygtet og berygtet Kendt i land og by *Klap klap* Vi er Vestegnens stolthed Kom så mægtige Brøndby *Klap klap Klap*! Følg med i min blog!
|
|
|
|
|
united96
|
|
Hej alle Fmfreaks.!  Jeg er gået lidt i stå pt. i min blog om Hobro, da min grafikers program er gået i stå! :/... Så ville høre om der var nogle af jer aktive fmfreaks der vil være min grafiker i min blog, i kan endten svare herinde eller i PB, håber virkelig snart at der er en der vil!  Tak på forhånd  ! Hvis du ikke finder nogle herinde, så kender jeg en nordmand der meget gerne ville lave grafik til dig. DU skal bare komme med ønsker hvad du ville have og hvad størelse billede skal være. så skal han nok lvae resten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Er der slet ikke nogen der har tid til at lave noget grafik til en blog ? 
|
|
|
|
|
|
Frygtet og berygtet Kendt i land og by *Klap klap* Vi er Vestegnens stolthed Kom så mægtige Brøndby *Klap klap Klap*! Følg med i min blog!
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Er der slet ikke nogen der har tid til at lave noget grafik til en blog ?  Jeg kan da prøve, men mine evner inden for grafik er begrænsede. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Hey  Jeg er igang med en blog om den Italienske klub Termana Calcio. Og derfor vil jeg rigtig gerne have et banner.. Helst med farven rød og grøn, så det passer til logoet.. Jeg siger mange tak 
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
Hey  Jeg er igang med en blog om den Italienske klub Termana Calcio. Og derfor vil jeg rigtig gerne have et banner.. Helst med farven rød og grøn, så det passer til logoet.. Jeg siger mange tak  Lavede lige en hurtigt: 
|
|
|
|
|
|
Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Jeg vil rigtig gerne have et nyt avatar. Som nogle af jer sikker har set så har Jakob E og AFC et avatar med henholdsvis et Chelsea logo og FCK logo uden baggrund. Sådan et kunne jeg godt tænke mig bare med Arsenal! Håber nogen lige har tid og tak på forhånd! 
|
|
|
|
|
|
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
|
Philips
Gæst
|
|
Hey  Jeg er igang med en blog om den Italienske klub Termana Calcio. Og derfor vil jeg rigtig gerne have et banner.. Helst med farven rød og grøn, så det passer til logoet.. Jeg siger mange tak  starter du ikke pænt mange blogs op der går død hele tiden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kuszman
|
|
Er der nogen der har mod på at lave et Nani avater? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wild Dog
Gæst
|
|
Jeg vil rigtig gerne have et nyt avatar. Som nogle af jer sikker har set så har Jakob E og AFC et avatar med henholdsvis et Chelsea logo og FCK logo uden baggrund. Sådan et kunne jeg godt tænke mig bare med Arsenal! Håber nogen lige har tid og tak på forhånd!  Hvis du har logoer til spillet kan du bare tage det Arsenal logo du har. Ellers bare snup det fra Wikipedia og resize det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bale
Lilleputspiller
|
|
Nogle der kunne være interesseret i at hjælpe mig med noget grafik til en blog, så kontakt mig via en pb
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
Jeg vil rigtig gerne have et nyt avatar. Som nogle af jer sikker har set så har Jakob E og AFC et avatar med henholdsvis et Chelsea logo og FCK logo uden baggrund. Sådan et kunne jeg godt tænke mig bare med Arsenal! Håber nogen lige har tid og tak på forhånd!  Her: 
|
|
|
|
|
|
Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts
|
|
|
|