|
Svartovich
Gæst
|
|
 Her er hjemmebanetrøjen. Ved godt den er ret speciel, og ligner ikke et Nike design, eftersom jeg tænkte jeg lige så godt kunne være kreativ, nu det alligevel var fantasy. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2Nice
|
|
Hvilken farve skal udebanetrøjen være?  sort/rød/hvid eller sort/gul /hvid eller find selv på noget 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Svartovich
Gæst
|
|
sort/rød/hvid eller sort/gul /hvid eller find selv på noget  Ok, hvad synes du om trøjen jeg allerede har lavet...?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2Nice
|
|
synes tröjen ser kort ud ? og ellers siger jeg som du selv sage ( den er ret specie ) hehe om du vil må du osse gerne lave et set med puma til samme club 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Svartovich
Gæst
|
|
Udebane:  Ser den kort ud? Det er fuldstændig samme form som alle standard FM trøjer, der allerede er inde i spillet. F.eks Barcelona, Real Madrid osv.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2Nice
|
|
kan ikke huske vad det hedder men formen på hele tröjen ser bred og kort ud ja det er nok dine templates ? er det sådan de hedder ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2Nice
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 18 Jul 2013, 21:29 af 2Nice »
|
|
|
|
|
|
|
Svartovich
Gæst
|
|
kan ikke huske vad det hedder men formen på hele tröjen ser bred og kort ud ja det er nok dine templates ? er det sådan de hedder ?
Mit template er standard kits, så de passer med resten af trøjerne i FM.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2Nice
|
|
ja okej jeg spiller jo så fm 2010  hehe men jeg ser da på den side med de nye superliga kits det er nogle andre templates ? bare et exempel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Svartovich
Gæst
|
|
ja okej jeg spiller jo så fm 2010  hehe men jeg ser da på den side med de nye superliga kits det er nogle andre templates ? bare et exempel. Ja det er rigtig nok at mange bruger andre templates, jeg kan bare godt lide at mine kits passer til dem der allerede er lavet, så det føles mere naturligt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2Nice
|
|
ja okej men som sagt spiller jeg fm 2010 og der ser kits ikke sådan ud  venter lige til det nye spil kommer ud inden jeg köper et nyt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tavares
|
|
Schweiz Kan du ikke sende en PB med nogle mere specifikke instrukser. Som klub, hvad af Schweiz der skal bruges billeder af, osv. 
|
|
|
|
|
|
Bruno Caboclo. Siger det bare.
|
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
Hey. Jeg ville høre om der er nogle der er gode til at lave logo'er? Jeg spørger, fordi jeg lige har lavet min egen klub i FM, som jeg godt kunne tænke mig Logo og trøjer til. Så send mig gerne lige en PB eller svar her hvis nogle har lyst og kan gøre det
|
|
|
|
|
|
Brøndby IF - Tottenham hotspur
|
|
|
|
Profitteren
Lilleputspiller
|
|
Hej  Jeg arbejder på en hjemmeside, der skal hedde 'DET SMUKKE SPIL'. I den anledning kunne jeg godt tænke mig et logo, og tænkte at en af jer muligivs havde et bud på hvordan sådan et kunne se ud. Der er ingen krav, men jeg ser det meget gerne være holdt så enkelt som muligt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|