|
beringer
|
|
Det er cool nok, om end ikke lige hvad jeg havde tænkt mig. Desuden er jeg bange for at logoet vil forsvinde, på f.eks. den blå trøje, så den skulle nok have en kraftigere kant, enten den sorte den har nu, eller f.eks. en hvid. Desuden ville jeg meget gerne have haft årstal med. Men godt arbejde, selvom at det ikke lige ramte mig. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BBV26
Lilleputspiller
|
|
Hey alle designfreaks  Jeg vil bare lig hører jer ad om ikke ville komme med jeres bud på en 3 trøje til BIF fra hummel af gerne med sponser på da  Jeg ville gerne se nogle med nogle spændene farver Orange eller lilla eller en mørk pink
|
|
|
|
|
|
En gang Brøndby Altid Brøndby i medgang og modgang
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
Er der en, der vil lave mig et signatur med den kære Mario Gomez udfra dette billede? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tavares
|
|
Er der en, der vil lave mig et signatur med den kære Mario Gomez udfra dette billede?   Billedet er så lille, at der ikke er plads til mere end det her.
|
|
|
|
|
|
Bruno Caboclo. Siger det bare.
|
|
|
|
|
nikovic
|
|
Kunne godt tænke mig en topbanner med det Brasilianske landshold til en blog. Gerne med nogen detaljer der også relatere til Brasilien som land, strande, Jesus-statuen eller noget helt tredje. Ellers er jeg åben for bud  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tavares
|
|
Kunne godt tænke mig en topbanner med det Brasilianske landshold til en blog. Gerne med nogen detaljer der også relatere til Brasilien som land, strande, Jesus-statuen eller noget helt tredje. Ellers er jeg åben for bud  . Har lavet en version med to forskellige farver. Var lidt i tvivl om hvad du var mest til.   
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nikovic
|
|
@Tavaras.
Det var da fuldstændig vanvittig imponerende arbejde, er ikke nogen grafiker selv. Men hold nu kæft det er godt lavet. Et kæmpe tak for det hurtig svar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
 Billedet er så lille, at der ikke er plads til mere end det her. Er det HER bedre? Fedt BTW!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Er det HER bedre? Fedt BTW! Tror han mener signaturen er så lille billedemæssigt at der ikke bliver plads til mere.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
Tror han mener signaturen er så lille billedemæssigt at der ikke bliver plads til mere.
Ahh, ja selvfølgelig.. Sikken en skam 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Svartovich
Gæst
|
|
Ahh, ja selvfølgelig.. Sikken en skam  Det da stadig et rent kønt signatur på trods af størrelsen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Det da stadig et rent kønt signatur på trods af størrelsen.  Enig, jeg syntes det er monster fedt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tavares
|
|
Tror han mener signaturen er så lille billedemæssigt at der ikke bliver plads til mere.
Korrekt. Så længe signaturen ikke må være større på siden, er billeder der er højere end de er brede en bitch..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2Nice
|
|
er ude efter noget fantasy shirt til kluben ( SD Logrones ) nogen som vil give sig ud i det ? både hjemme og udebane tröjer  nike eller puma 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 18 Jul 2013, 00:41 af 2Nice »
|
|
|
|
|
|
|