|
Anfield Road
|
|
Here you go chef. Helt enkelt, men jeg kan nu meget godt lide det EDIT: Nu med ramme
|
|
« Seneste Redigering: 21 Apr 2013, 11:42 af Anfield Road »
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
PEAST
|
|
Here you go chef. Helt enkelt, men jeg kan nu meget godt lide det EDIT: Nu med ramme nice lavet ... AR... kan du ikke hjælpe mig med et logo? evt både stort og småt? Hej alle i dejlige designerfreaks tænkte på om nogen kunne hjælpe mig lidt... jeg har startet et save i FM 13 med DK serie 3 DB'en og mangler et logo til min barndoms klub. jeg har fundet logoet på nettet men det er for småt i forhold til de logoer jeg allerede har puttet ind... Det skal helst være 180X180 og så i det der metallic design som de logoer man kan downloade herinde er... håber en kan hjælpe http://imageshack.us/photo/my-images/824/siflogo.jpg/hvis den hvide kant rundt om kunne blive fjernet ville det være mega nice
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
nice lavet ... AR... kan du ikke hjælpe mig med et logo? evt både stort og småt?
Tak Skal du bare have forstørret den og fjernet den hvis baggrund eller hvad? Hvis du vil have et nyt logo helt fra bunden, så er det sgu ikke noget jeg kan klare....
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
PEAST
|
|
Tak Skal du bare have forstørret den og fjernet den hvis baggrund eller hvad? Hvis du vil have et nyt logo helt fra bunden, så er det sgu ikke noget jeg kan klare.... bare fjernet det hvide... og så til den rigtige størrelse altså 180X180
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
bare fjernet det hvide... og så til den rigtige størrelse altså 180X180
Jeg har forsøgt, men jeg faktisk ikke liige... 1) Det værktøj jeg normalt plejer at bruge til at fjerne baggrund kan åbenbart ikke tage det logo. 2) Når jeg forstørrer det op så bliver opløsningen utrolig dårlig. Ville gerne gøre det, men det fungerer ikke rigtigt. Kan du ikke få en anden til det? Der er mange flinke mennesker herinde jo
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Jeg har forsøgt, men jeg faktisk ikke liige... 1) Det værktøj jeg normalt plejer at bruge til at fjerne baggrund kan åbenbart ikke tage det logo. 2) Når jeg forstørrer det op så bliver opløsningen utrolig dårlig. Ville gerne gøre det, men det fungerer ikke rigtigt. Kan du ikke få en anden til det? Der er mange flinke mennesker herinde jo Tusind tak for forsøget... og jo jeg ser bare om andre kan men nu har jeg i et par måneder prøvet at ligge den post ind i denne tråd uden at nogen har svaret
|
|
|
|
|
|
|
|
ronen
|
|
@Peast Hvor stor vil du have logoerne? Har fået det fikset, så mangler bare målene
|
|
|
|
|
|
|
|
Guffenn
|
|
Here you go chef. Helt enkelt, men jeg kan nu meget godt lide det EDIT: Nu med ramme Jeg bukker og takker for det flotte banner Jeg ved ikke lige hvordan jeg har båret mig ad med at få slettet kommentaren Men jeg takker!
|
|
|
|
Månedens Blog; Januar 2014 Februar 2014
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Hér er ihvertfald et i 180x180 Tusind mange tak makker
|
|
|
|
|
|
|
|
ronen
|
|
Tusind mange tak makker
Det var så lidt
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Det var så lidt har lige fundet ud af at jeg egentligt også godt kunne bruge det i størrelse 25x18 altså de små logoer hvis det kan lade sig gøre
|
|
|
|
|
|
|
|
ronen
|
|
har lige fundet ud af at jeg egentligt også godt kunne bruge det i størrelse 25x18 altså de små logoer hvis det kan lade sig gøre
Således
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Således haha tusind tak... hehe må sgu til at øve mig lidt på det her
|
|
|
|
|
|
|
|