quuNix
|
|
En der vil lave en fed wallpaper med VFF?
|
|
|
|
Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.
|
|
|
|
Grün
|
|
Hvis du kan finde nogle gode billeder i en god kvalitet
|
|
|
|
|
|
|
|
Unknown
|
|
Hej drenge! Jeg har brug for hjælp, jeg er igang med at oprette et spil i Serie 3 med RB 1906. Jeg vil derfor gerne have deres logo ind i spillet. Hvordan får jeg det ind i spillet, hvilken opløsning osv. samt fremgangsmåde er der? Mange tak på forhånd!
|
|
|
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
En der vil lave en fed wallpaper med VFF? Her er et (simpelt) forsøg. Der kan evt komme en tekst på hvis du synes? Klik for fuld:
|
|
|
|
Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts
|
|
|
|
risto92
|
|
Ønsker en wallpaper med Anderson Silva og Chael Sonnen, med teksten UFC 147: The greatest rematch ever in Rio!
|
|
|
|
|
|
|
|
Coldice
|
|
Ok - du får sgu lige en mere:
Jeg takker mange gange
|
|
|
|
|
|
|
|
Alfster
|
|
Jeg kunne godt tænke mig et overfedt stk. banner til en Hall of Fame væg...
Jeg vil sætte stor pris på at få lavet sådan et.
Hall of Fame banneret skal bruges til min Atl. Bilbao blog.
På forhånd mange tak
nogle af de skarpe grafikkere som har lyst til at hjælpe med denne?
|
|
|
|
|
|
|
|
TimE
|
|
Jeg overvejer at starte en West Ham blog, men er sgu ikke så skarp når det kommer til at få det til at se godt ud. En venlig sjæl der måske kan hjælpe mig her ? måske endda lave et fedt billede..
|
|
|
|
FC Bayern München Triplemeister 2012/2013!
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
Jeg overvejer at starte en West Ham blog, men er sgu ikke så skarp når det kommer til at få det til at se godt ud. En venlig sjæl der måske kan hjælpe mig her ? måske endda lave et fedt billede.. Jeg havde da lige et banner liggende på lager som du må bruge:
|
|
|
|
|
|
|
|
TimE
|
|
Jeg havde da lige et banner liggende på lager som du må bruge: Lækkert! tusind tak. Tilfældigvis nogen råd til en generel 'opsætning' af det hele, så det ser godt ud også?
|
|
|
|
FC Bayern München Triplemeister 2012/2013!
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thomsen_83
Lilleputspiller
|
|
Halløj.. Jeg er ved at opstarte et spil med KFC Uerdingen 05.. Men mangler kittet til klubben + logo osv. Nogen der kan være behjælpelige med dette? Har brugt et par timer på at scoute google, og finder desværre intet
|
|
|
|
|
|
|
|
Caviezel
|
|
Er der en photoshop-eskpert der kan tage mit bruger-ikon og gøre baggrunden gennemsigtig? Altså, fjerne det hvide rundt om United-logoet?
|
|
|
|
♥ Manchester United ♥
#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Hey drenge. jeg går og overvejer lidt at starte en AB blog. og det kunne altså være lækkert hvis der lige var en eller anden venlig sjæl der lige kunne tage sig tid til at lave et banner. jeg har søgt lidt på AB-billeder men så mange er der heller ikke så bare fyr løs med noget der kunne passe kan ikke det der selv så hvis i ville hjælpe ville det være fantastisk.
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
Hey drenge. jeg går og overvejer lidt at starte en AB blog. og det kunne altså være lækkert hvis der lige var en eller anden venlig sjæl der lige kunne tage sig tid til at lave et banner. jeg har søgt lidt på AB-billeder men så mange er der heller ikke så bare fyr løs med noget der kunne passe kan ikke det der selv så hvis i ville hjælpe ville det være fantastisk. Here you go:
|
|
|
|
|
|
|
|