home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 1141 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Youtube-tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Youtube-tråden  (Læst 51351 gange)
plutonium
Manager

Sv: Youtube-tråden
« Svar #150: 30 Okt 2008, 15:17 »

Arhh, klap lige hesten ;-)

Ja, han kan da drible.. Men det er jo langt fra det samme, som at han bliver en fantastisk fodboldspiller - hvis han overhovedet bliver fodboldspiller. Kan huske, at bl.a. Rene Meulensteen sagde, at 70-75% i fodbold handler om det mentale. Kan være han ikke kan holde til presset? Kan også være, at han slet ikke har lyst til at blive fodboldspiller? Det er ikke særlig mange gange i filmen, at vi ser han spiller bolden til en medspiller, hvilket vel er vigtigere, end at kunne drible.. Der skal meget mere, end en god teknik til, at man kan blive prof.. ;-)

Han havde nok allerede haft 20 i teknik og dribling i FM, men jeg er enig med dig i, at det ikke er nok til at blive til noget. Hvis han er en doven spiller, mangler den professionelle tilgang til spillet eller ikke er en holdspiller (som du er inde på), så bliver han ikke til noget. Men talentet er der da. Uden tvivl Wink

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager

« Svar #151: 30 Okt 2008, 15:21 »

Tydelig fake video Smiley

Det tror jeg nu ikke det behøver at være. Kan jo godt være at de har brugt 100-200 forsøg på nogle af tricksne. Hvis de er akrobatiske, så er det jo bare et spørgsmål om timing. Man behøver ikke kunne spille fodbold for at lave det der. Det kræver smidighed og tålmodighed som kameramand.

Men det er ikke noget nogen i hele verden kunne gøre på kommando

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #152: 30 Okt 2008, 15:27 »

søg på we are brothers forever Opstemt

maaahhh-h-h-h

plutonium
Manager

« Svar #153: 30 Okt 2008, 15:47 »

søg på we are brothers forever Opstemt

Niiiice  crazy

We love you Simon  funny funny

Men spøg til side. Det er sgu modigt af ham Renaldo  Thumbs Up

alek9000
Manager

« Svar #154: 30 Okt 2008, 16:01 »

Det tror jeg nu ikke det behøver at være. Kan jo godt være at de har brugt 100-200 forsøg på nogle af tricksne. Hvis de er akrobatiske, så er det jo bare et spørgsmål om timing. Man behøver ikke kunne spille fodbold for at lave det der. Det kræver smidighed og tålmodighed som kameramand.

Men det er ikke noget nogen i hele verden kunne gøre på kommando
Jeg kan garantere dig at det er fake. Kig cirka 6 sekunder inde i videon hvor han laver saksespark. Hvor bliver bolden af? Det ligner den rammer stolpen, men bolden bliver pludselig væk.

plutonium
Manager

« Svar #155: 30 Okt 2008, 16:04 »

Jeg kan garantere dig at det er fake. Kig cirka 6 sekunder inde i videon hvor han laver saksespark. Hvor bliver bolden af? Det ligner den rammer stolpen, men bolden bliver pludselig væk.

Ok. Jeg har ikke nærset filmen, så skal ikke kunne sige, om hele filmen er retoucheret fra ende til anden. Jeg tager dine ord for gode varer, da jeg er for doven til at tjekke det selv   crazy

alek9000
Manager

« Svar #156: 30 Okt 2008, 16:06 »

Ok. Jeg har ikke nærset filmen, så skal ikke kunne sige, om hele filmen er retoucheret fra ende til anden. Jeg tager dine ord for gode varer, da jeg er for doven til at tjekke det selv   crazy
I orden så. Noget af det er måske rigtigt, men størstedelen af det er fake.

Hallas
Gæst

« Svar #157: 31 Okt 2008, 21:20 »

Ved ikke om den har været vist før, men videon bliver i hvert fald ikke dårligere af den grund.

Dette er absolut den bedste fodboldsvideo, jeg nogensinde har set:
Zidane - The Emotional Movie

-LFC-
Manager

« Svar #158: 31 Okt 2008, 21:30 »

Ved ikke om den har været vist før, men videon bliver i hvert fald ikke dårligere af den grund.

Dette er absolut den bedste fodboldsvideo, jeg nogensinde har set:
Zidane - The Emotional Movie
Fantastisk film...og så med den bedste fodboldspiller nogensinde... <3

JessThorup-FAN
Ynglingespiller

« Svar #159: 05 Jan 2009, 21:16 »

http://www.youtube.com/v/ishInxc7HqE
Et mål der minder nok så meget om Maradonas legendariske mål fra VM i 78'

http://www.youtube.com/v/RXoxvGQDKi4
Fandt lige en sjov video med ham det vilde talent fra Danske Bank-reklamen (mini ronaldinho )

http://www.youtube.com/v/RBr6BQ5m6Y4
Må man nu ikke jonglere mere i en kamp? hihi 

http://www.youtube.com/v/e37xI66bmpg
Lige en sjovt en og slutte af på... godt det ikke var mig tænker jeg  bare

Mika Karppinen
Gæst

« Svar #160: 06 Jan 2009, 14:27 »

Szczesny
Manager

« Svar #161: 06 Jan 2009, 14:32 »

http://www.youtube.com/v/RBr6BQ5m6Y4
Må man nu ikke jonglere mere i en kamp? hihi 

Hvad sker der for ham til sidst, der bare hopper direkte ned ad trappen - fra den forkerte ende vel at mærke  Shockeret

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

kasperbp12
Manager

« Svar #162: 06 Jan 2009, 18:03 »

http://www.youtube.com/v/Z5ZCly8XHpQ&NR=1

Ham den unge Cristian Ceballos ham har jeg købt til både Hoffenheim og Liverpool i samme spil og han er helt vildt syg når han spiller! Og så er han jo ikke meget mere end 13 år gammel i den video og allerede der er han god teknisk!

JessThorup-FAN
Ynglingespiller

« Svar #163: 06 Jan 2009, 18:23 »

Hvad sker der for ham til sidst, der bare hopper direkte ned ad trappen - fra den forkerte ende vel at mærke  Shockeret

HAHA jaaa. det ved jeg da godt nok ikke.. haha Grin, men det er en sjov video jeg har postet haha.. for satan da  funny

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #164: 07 Jan 2009, 12:15 »

Han havde nok allerede haft 20 i teknik og dribling i FM, men jeg er enig med dig i, at det ikke er nok til at blive til noget. Hvis han er en doven spiller, mangler den professionelle tilgang til spillet eller ikke er en holdspiller (som du er inde på), så bliver han ikke til noget. Men talentet er der da. Uden tvivl Wink
Men nu hvor han er Zidane's søn så kunne man godt forestille sig at han har en professionel tilgang til spillet Smiley

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 17 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010