home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23479
  1 Bruger, 555 Gæster Online.

Nyeste Bruger: AlexKr4
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Skadestuen
| | | | |-+  Du har låst "Søn genereret" op !? - Ja.. men hvor er han?
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Du har låst "Søn genereret" op !? - Ja.. men hvor er han?  (Læst 9924 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Du har låst "Søn genereret" op !? - Ja.. men hvor er han?
« Svar #15: 12 Mar 2013, 10:40 »

Din 'søn' burde dukke op med det samme på holdet: http://community.sigames.com/showthread.php/324595-My-son-is-different-nationality?highlight=unlockable og du burde få en nyhed om det Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16: 12 Mar 2013, 10:44 »

Der står i øvrigt mere her: http://community.sigames.com/showthread.php/324259-quot-This-generates-a-son-into-the-squad-of-the-club-you-are-managing.-quot?highlight=unlockable

Der står bl.a. "I should add that you need to apply the unlockable to the game once you have "unlocked"/purchased them." Du skal åbenbart 'apply' en unlockable før den virker. Hvordan du gør det, ved jeg ikke.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #17: 12 Mar 2013, 11:54 »

Måske et dumt spørgsmål, men hvor kan man se hvad der skal til for at låse disse steam præstationer op, og hvilke rewards der er for dem?

DonLyndrup
Lilleputspiller
*

« Svar #18: 14 Mar 2013, 10:25 »

Jeg er nu igang med den efterfølgende sæson, og håber så bare at han dukker op i næste sæsons ungdomskuld. En anden ting som jeg lige vil høre om er at når jeg spiller dette onlinespil med en kammerat, kan jeg ikke gå op i fm og vælge butik nederst. Jeg tænkte at det kunne være der jeg skulle aktiverer "min søn". Ve di hvorfor denne funktion er inaktiv?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #19: 14 Mar 2013, 10:31 »

Man kan ikke bruge unlockables i online-spil, da det jo på sin vis er "snyd" man køber sig til.

DonLyndrup
Lilleputspiller
*

« Svar #20: 14 Mar 2013, 11:35 »

Man kan ikke bruge unlockables i online-spil, da det jo på sin vis er "snyd" man køber sig til.

Kan man så derved konkluderer at der heller ikke kommer "min søn" med i spillet?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #21: 14 Mar 2013, 11:47 »

Kan man så derved konkluderer at der heller ikke kommer "min søn" med i spillet?

I dit online-spil kan du ikke selv få ham ind i hvert fald. Jeg vil umiddelbart tro at der stadig er samme random chance for at der sker som der plejer at være - hvilket er 1/10.000 for hvert youth intake.

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #22: 14 Mar 2013, 12:01 »

Umildbart kan jeg da ikke se noget snyd, at en af sine næste ungdomsspillere er byttet ud med "sin søn" Peace

I dit online-spil kan du ikke selv få ham ind i hvert fald. Jeg vil umiddelbart tro at der stadig er samme random chance for at der sker som der plejer at være - hvilket er 1/10.000 for hvert youth intake.

G00n har du før prøvet det på random vis? Eller er det en ny feature Huh
« Seneste Redigering: 14 Mar 2013, 12:02 af Spardle » Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #23: 14 Mar 2013, 12:06 »

G00n har du før prøvet det på random vis? Eller er det en ny feature Huh

Sådan har det været i mange versioner efterhånden, men nej - jeg har desværre endnu aldrig været så heldig. Der er masser af beretninger om dem på SI Games' forum.

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #24: 14 Mar 2013, 12:09 »

Sådan har det været i mange versioner efterhånden, men nej - jeg har desværre endnu aldrig været så heldig. Der er masser af beretninger om dem på SI Games' forum.

Ved faktisk ikke om jeg har oplevet det, da jeg ikke lige har set efter det, da jeg ikke kendte til det Peace Men tænkte at du var en der havde taget tonsvis a sæsoner, også var der jo en rimelig chance, og kan heller ikke se mine saves efter, da alle saves er væk Skuffet

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #25: 14 Mar 2013, 12:25 »

er det kun i FMC man kan få sin søn på sit hold?

H A L A   M A D R I D!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #26: 14 Mar 2013, 12:38 »

er det kun i FMC man kan få sin søn på sit hold?

Nej, der er som sagt en chance på 1/10.000 ved hvert youth intake. Men det er kun i FMC du kan unlocke og/eller købe denne feature.

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #27: 14 Mar 2013, 17:13 »

Nej, der er som sagt en chance på 1/10.000 ved hvert youth intake. Men det er kun i FMC du kan unlocke og/eller købe denne feature.

okay tak Smiley

H A L A   M A D R I D!

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #28: 14 Mar 2013, 17:46 »

Jeg har faktisk oplevet det for et par spil (år) siden var jeg i Vejle og efter sæsonen da der kom nye spiller var der en målmand, som hed Nees til efternavn, men der er desværre også den eneste gang  Sur

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010