home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 374 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Challenges
| | | | |-+  Europa Rundt - Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Europa Rundt - Challenge  (Læst 137160 gange)
ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #15: 08 Mar 2013, 18:01 »

Så har man set det med. Den første kamp efter vinterpausen skulle spilles mod ligaens etter, nemlig First Vienna FC 1894. Umiddelbart en hård start, men vejrguderne var søde ved os og kampen blev aflyst grundet kraftigt snefald.

Så er der da alligevel også noget godt ved at spille i Østrig.

EDIT: Der var jeg lige en anelse for hurtig. Kampen blev flyttet fra søndag til tirsdag, hvorfor vi stadig skal møde førstepladsen. I stedet har vi nu kun tre dage imellem den kamp og den næste. FML.
« Seneste Redigering: 08 Mar 2013, 18:07 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #16: 08 Mar 2013, 18:37 »



Her følger en lille statusopdatering fra det østrigske.



Som jeg skrev tidligere, var den første kamp mod First Vienna FC 1894 imod førstepladsen i ligaen. Hvad historien ikke melder noget om, var at kampen 4 dage efter var imod andenpladsen FC BW Linz. I sandhed et utroligt dårligt program, taget klubbens nuværende status in mente. Dog fik vi uafgjort i begge kampe. Sidstnævnte kamps point var svineheldigt og som billedet viser scorede vi også til allersidst i kampen.

Efterfølgende gæstede vi TSV Hartberg og blev sendt hjem på røv og albuer. Vi fik ikke et ben til jorden, hvorfor den næste kamp var uhyre vigtig og 3 point var minimum. Vi hentede da også hjemme på eget stadion tre point mod sidstepladsen SC Austria Lustenau.

Dermed 5 point i 4 kampe, hvilket må siges at være godkendt, taget modstanderne i betragtning.

Dermed ser stillingen således ud;



Vi har dermed bevæget os væk fra begge nedrykningspladser og lad da endelig denne gode pointhøst blive til en vane.
« Seneste Redigering: 09 Mar 2013, 10:43 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #17: 08 Mar 2013, 19:38 »



Jeg gider slet ikke spille de 3 sidste kampe mod 12, 8 og 7 pladsen.

12 pladsen kan vi MÅSKE vinde over, men resten er helt håbløst. Vi overlever ikke.

Dermed har jeg nu prøvet med Newtown og Afan Lido uden held...

Jeg prøver en sidste gang, ved at starte i Østrig som i andre. Det kan da være det går bedre, men jeg tvivler. Wales sutter i hvert fald.
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #18: 08 Mar 2013, 19:44 »



Sidder med en lidt ambivalent følelse omkring dette hold. For som man kan se på nedenstående billede klarer vi os egentlig fint, men jeg føler bare at det er et helt igennem udueligt hold jeg er i spidsen for. Dette hænger sammen med at vi spiller alt for mange kampe uafgjort, hvilket ikke hjælper skide meget når man er med i bundstriden. Men hva' fanden, ét point er vel bedre end nul.



Kampen mod SV Grödig var helt igennem elendig. De spillede os ud af banen og vi skal være glade for vi scorede et mål og de kun scorede 2. Herefter fulgte tre uafgjorte i streg. Mod SKN St. Pölten brændte vi et straffespark, hvorfor resultatet var lidt bittert. Bedre blev det mod førstepladsen SCR Altach, hvor vi spillede 2-2. Jeg sidder lidt med fornemmelsen af, at vi kun spiller godt mod de hold der ligger højt i tabellen, hvilket denne kamp illustrerede ret godt.

I kampen mod SV Horn stod der Kapfenberger SV på det hele og denne kamp blev da også et wake-up-call for min angriber Dragan Jelic som efter nogle ringe kampe, løftede sit spil gevaldigt. Dette sås også i nederlaget til First Vienna FC hvor han reelt set var den eneste spiller der kunne være sin indsats bekendt, ligesom han var bedste mand mod TSV Hartberg hvor han blev MoM og brillierede og tog to mål med hjem i rygsækken.

Dermed ser stillingen efter 29 runder ud således;



Desværre præsterer de omkringliggende hold også flot, hvorfor vi stadig er en del af bundstriden.

På den positive front kan det nævnes at jeg har en del spillere med kontraktudløb til sommer, hvorfor der her skal skiftes en del ud, da jeg regner med at blive i trænersædet såfremt at vi undgår nedrykning. På den endnu mere positive front kan det nævnes at min back har det helt fantastiske navn Joachim Strandfest.
« Seneste Redigering: 09 Mar 2013, 10:43 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #19: 08 Mar 2013, 19:52 »

På den endnu mere positive front kan det nævnes at min back har det helt fantastiske navn Joachim Strandfest.

Der må jeg lige som rutineret Kapfenberger manager (to gange i samme save har de ansat mig, so far) rette dig, han hedder desværre kun Standfest  Ubeslutsom

Også kan jeg hurtigt fortælle om mit spil: Jeg er igang med min fjerde klub, her kort inde i fjerde sæson.

Kapfenberger (fyret trods redning, pas på ptrn)
Admira Wacker (fyret grundet nedrykning)
Kapfenberger (fyret for dårlige resultater)
First Vienna (første klub hvor jeg har siddet længe nok til at hente forstærkninger ind)


Bedste resultat er en 4 plads i første division med First Vienna, tredje sæson.
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #20: 08 Mar 2013, 20:01 »

Der må jeg lige som rutineret Kapfenberger manager (to gange i samme save har de ansat mig, so far) rette dig, han hedder desværre kun Standfest  Ubeslutsom

Også kan jeg hurtigt fortælle om mit spil: Jeg er igang med min fjerde klub, her kort inde i fjerde sæson.

Kapfenberger (fyret trods redning, pas på ptrn)
Admira Wacker (fyret grundet nedrykning)
Kapfenberger (fyret for dårlige resultater)
First Vienna (første klub hvor jeg har siddet længe nok til at hente forstærkninger ind)


Bedste resultat er en 4 plads i første division med First Vienna, tredje sæson.
Så skal du komme og ødelægge noget at det eneste positive jeg kan hæfte mig ved. Det var satans.

Lyder spændende. Er du ved at rykke op nu så?
Logged

welbz is dat guy

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #21: 08 Mar 2013, 20:06 »

Så skal du komme og ødelægge noget at det eneste positive jeg kan hæfte mig ved. Det var satans.

Lyder spændende. Er du ved at rykke op nu så?

Er kun fem kampe inde i den fjerde sæson, men mine milliard nye forstærkninger er ved at blive spillet godt sammen, så jeg tror på at det bliver indenfor 1-2 sæsoner i hvert fald.

Nu skal jeg bare have fundet nogen brugbare Østrigere, havde ikke lige luret at ALLE andre nationaliteter gælder som en udlænding  Forlegen
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #22: 08 Mar 2013, 20:10 »

Nu skal jeg bare have fundet nogen brugbare Østrigere, havde ikke lige luret at ALLE andre nationaliteter gælder som en udlænding  Forlegen

Hehe, den har jeg også lige fået at føle. Jeg bliver nødt til at fravælge et par af mine bedste spillere hver gang pga. den regel Tunge
Logged



Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #23: 08 Mar 2013, 20:18 »

Drenge drenge drenge... som i dog nærmest "presser" en til og starte på dette vanvittige projekt!

Eftersom jeg er gået død i mit Swansea game for lidt tid, så tror jeg at jeg vil gøres om i andre og gå efter og blive fyret den ene gang efter den anden, og forhåbentlig endag komme ud af Østrig!

Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #24: 08 Mar 2013, 20:22 »



Så blev slutspurten sat ind, og jeg kan ligeså godt afsløre nu, at vi reddede skindet. Dette skyldtes 11 point i 7 kampe. Det lyder måske ikke af meget, men som holdet til tider præsterer, er jeg ganske tilfreds. De sidste kampe forløb således;



Sejren over FC BW Linz var helt eminent, da de var nummer 1 på daværende tidspunkt. Desuden var sejren egentlig også fortjent, da vi var bedst i en chancefattig kamp. Herefter fulgte en kamp mod SC Austria Lustenau som var direkte konkurrenter i kampen mod at undgå nedrykning. Kampen var meget lige, og et uafgjort resultat havde været fair.

Kampen efter mødte vi SKN St. Pölten og dette endte med en sejr. Dette skyldtes min fantastiske taktiske disposition (et lille kap på skulderen til mig selv), da min indskiftning sænkede dem til allersidst i kampen. SV Grödig hev derefter alle tre point i en kamp hvor vi styrede første halveg fuldstændigt. Vi kom hurtigt foran med to, men faldt helt igennem i anden halveg, og de endte med at vinde 2-3.

Dermed var det vores tur til at trække det længste strå, og dette blev mod SCR Altach. Sejren var yderst heldig, hvor de indkasserede et selvmål samt at vi slog en fantastisk kontra med tre minutter igen.

Ligesom at vi mod SV Grödig kom foran med to, var dette også tilfældet mod FC Lustenau 1907. Dette var en rigtig bundgyser og mit hold kunne ikke holde til presset. Derved lukke vi i anden halveg 2 mål ind, og jeg var rasende. Dette var jeg også i efterfølende kamp, hvor vi endnu, endnu, endnu engang kom foran. To hjerneblødninger gjorde dog at SV Horn kom foran 2-1 inden vi med ti minutter igen fik udlignet til 2-2. Et nederlag havde dog været nok til stadig at være reddet fra nedrykning, men vi havde helt sikkert fortjent at få noget med fra den kamp.

Derved endte ligaen således;



Nu håber jeg blot at SC Austria Lustenau rykker ned, da de har et par profiler jeg gerne så jeg kunne kapre til den nye sæson. Mange af mine stamspillere er i klubben på lånekontrakter, hvorfor jeg skal finde noget opfindsomhed og gode handler frem til den nye sæson.
« Seneste Redigering: 09 Mar 2013, 10:43 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #25: 08 Mar 2013, 20:23 »

Drenge drenge drenge... som i dog nærmest "presser" en til og starte på dette vanvittige projekt!

Eftersom jeg er gået død i mit Swansea game for lidt tid, så tror jeg at jeg vil gøres om i andre og gå efter og blive fyret den ene gang efter den anden, og forhåbentlig endag komme ud af Østrig!


Hey hey! Vi er faktisk nogen som endnu ikke er blevet fyret.
Logged

welbz is dat guy

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #26: 08 Mar 2013, 20:24 »

Det er godt nok fedt at læse om det her. Jeg kunne ihf godt finde på at starte på den her engang efter blogkonkurrencen, såfremt det stadig er aktuelt der (hvilket det burde være Wink ).

Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #27: 08 Mar 2013, 20:25 »

Hey hey! Vi er faktisk nogen som endnu ikke er blevet fyret.

Ja!






(Endnu...)
Logged



Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #28: 08 Mar 2013, 20:29 »

Så er der os der har prøvet 2 gange og blevet fyret 2 gange! (Start ikke i Wales!)
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #29: 08 Mar 2013, 20:37 »

Så prøvede jeg at starte i Østrig i stedet for.
Jeg gik helt til sidst i April uden job da jeg bare ikke ville være manager for Austria Lustenau!
Jeg søgte flere job i den bedste række men de ville fandme ikke have mig underligt nok.

Men så i April blev der et andet 2 divisions hold ledig. Der er tale om Lustenau 1907, som man må gå ud fra er rivalerne til Austria Lustenau! Holdet virker egentlig til at være ret godt og da vores medieprognose siger nummer 7, så er det selvfølgelig ikke godt nok der hvor vi ligger nu.

Der er 7 kampe tilbage i sæsonen. Målet er overlevelse. Det må jeg da for FANDEN kunne klare!

Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010