home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 322 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Challenges
| | | | |-+  Europa Rundt - Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Europa Rundt - Challenge  (Læst 137150 gange)
ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Europa Rundt - Challenge
« : 08 Mar 2013, 17:07 »

Efter at være blevet inspireret af den challenge som g00n og Hawkins har gang i, har jeg besluttet selv at starte på den. Jeg vil dog som sådan ikke skrive en blog, men rettere bare fortælle lidt engang imellem omkring hvordan det går. I den forbindelse tænker jeg at jeg vil benytte denne tråd, og derfor foreslår jeg at andre der, ligesom Jeg, starter på denne challenge kan skrive om deres spil herinde. Dette forudsætter selvfølgelig at der er andre der starter, ligesom det forudsætter at jeg kommer længere end 3 kampe med det skodhold jeg nu engang bliver ansat som manager i. Begge ting kræver nok mirakler, men lad os nu se.

Hvis andre har lyst til at starte på denne challenge, har jeg lånt reglerne som g00n har beskrevet i hans blog. Disse er listet nedenfor.1

- Start med 'Automatic' i reputation
- Start som arbejdsløs, og find et job i Østrig
- Vind samtlige turneringer her, og gå videre til næste land
- Der må gerne skiftes klub undervejs
- Oprykning gælder som at 'vinde' ligaen, uanset om det er direkte oprykning eller via playoffs
- Det er nok at vinde én regional liga, hvis der er flere på samme trin i ligastrukturen (fx Blue Square North/South)

Så kom endelig igang, det er ganske underholdende!

[1] g00n; hans omtalte blog findes her.

.. nå ja, her er et link til Hawkins blog
« Seneste Redigering: 08 Mar 2013, 17:51 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #1: 08 Mar 2013, 17:12 »

Sjovt nok du opretter den her tråd Opstemt

Jeg er nemlig i gang med det. Det går bare ikke skide godt.
Jeg er dog startet modsat og dermed i Wales.

Jeg prøvede en sæson, hvor jeg fik jobbet i Afan Lido. Det var det eneste job som var ledigt fra spillets start og så tog jeg selvfølgelig det. Desværre rykkede jeg ned efter første sæson og da der kun er 1 division med i FM i Wales, så blev jeg fyret crazy

Vi var dog også spået til at rykke ned så det er ikke mig der er elendig!!!

Nu har jeg så startet et nyt spil op (Af erfaring fra Hawk's 3 år som arbejdsløs) og er pt jobløs i Oktober måned. Nu venter jeg blot på at der bliver en manager fyret i en af de 12 klubber som ligger i landet Smiley

Her er lige et ss af stillingen inden sidste spillerunde af det forrige save som jeg var i gang med:



Da jeg så tabte 4-1 til Prastatyn og Bala fik uafgjort så rykkede jeg ned crazy
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #2: 08 Mar 2013, 17:14 »

Jeg håber på mange opdateringer fra TheX i denne tråd, det er vist det eneste som kan være lidt modvægt til hvor ringe jeg ellers kommer til at se ud Tunge
Logged



Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #3: 08 Mar 2013, 17:30 »



Så fik jeg sgu job!
Newtown har fået en forfærdelig start og ligger sidst med 4 point efter 12 kampe.
Og når man har en medieprognose på 7, så er det jo ikke godt nok.

At de så tror jeg kan rette op på det er deres sats! crazy

Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #4: 08 Mar 2013, 17:32 »



Jeg kan jo passende starte.

Efter at have gået uden job i et stykke tid, så jeg i december, at Kapfenberger SV 1919's manager Klaus Schmidt's sæde brændte gevaldigt under ham. Kapfenberger SV 1919 spiller i den østrigske 1. division, og holdet befandt sig således på en håbløs niendeplads (ud af 10). Holdet er seedet 1'er i ligaen, og et 1-2 nederlag ude mod SV Horn, i den sidste kamp inden vinterpausen, blev for meget for bestyrelsen, hvorfor Klaus Schmidt fik sparket.

Dermed befandt jeg mig et par dage senere i managersædet hos den kriseramte klub. Da vinterpausen banker på døren, har jeg nu muligheden for at forme holdes efter eget ønske, hvilket jeg er godt tilfreds med. Ud er gået en masse ral der befandt sig på reserveholdet, og dette har naturligvis løsnet lidt i lønbudgettet, der således at jeg nu har et overskud i lønbudgettet på 11K DKK p.u.

Udfordringen er stor både ift. økonomien men også det sportslige. Stillingen ser altså ud som vist nedenfor, og venskabskampene hen over vinteren skal være med til at agere springbræt til gode resultater i forårssæsonen.


Må eventyret begynde.
« Seneste Redigering: 09 Mar 2013, 10:42 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #5: 08 Mar 2013, 17:37 »

Hvad sker der for at du laver så meget reklame for g00n med både link til hans profil og blog men slet ikke til mig og min blog?! Allerede nu står jeg af på denne tråd!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #6: 08 Mar 2013, 17:42 »

Hvad sker der for at du laver så meget reklame for g00n med både link til hans profil og blog men slet ikke til mig og min blog?! Allerede nu står jeg af på denne tråd!
Jeg skulle jo bruge noget af den tekst som stod i g00n's blog. Hvis du kan skrive noget relevant angående reglerne vil jeg med glæde paste det i første post, men taget i betragtning af du et par dage efter stadig ikke fattede hvad fanden denne challenge gik ud på, ser jeg ikke dine chancer som værende særligt store.
Logged

welbz is dat guy

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #7: 08 Mar 2013, 17:43 »

Så så så, bare fordi at g00n ikke kunne forklare reglerne, betyder det bestemt ikke at jeg ikke bør nævnes eftersom min blog er bedre og jeg vinder challengen.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #8: 08 Mar 2013, 17:48 »

Så så så, bare fordi at g00n ikke kunne forklare reglerne, betyder det bestemt ikke at jeg ikke bør nævnes eftersom min blog er bedre og jeg vinder challengen.
Så skulle den være fikset; men jeg må sige, når man kommer til at stå nedenunder fodnoten, så spås man ikke mange chancer for succes.
Logged

welbz is dat guy

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #9: 08 Mar 2013, 17:50 »

Du er et af mine favoritmennesker lige nu, ptrN.
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #10: 08 Mar 2013, 17:50 »

Det ser umiddelbart fint ud.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #11: 08 Mar 2013, 17:51 »

Hawk misbruger sine crew beføjelser!!!!!!
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #12: 08 Mar 2013, 17:53 »

Det ser umiddelbart fint ud.
Det er magtmisbrug af højeste kaliber det der. Jeg bifalder normalt den facistiske tilgang, men det var lige i overkanten.
Logged

welbz is dat guy

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #13: 08 Mar 2013, 17:56 »

Frivilligt arbejde og alt det der, så har man ret til magtmisbrug!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #14: 08 Mar 2013, 17:57 »

Nå, skal vi så ikke lige komme tilbage til topic, drenge.
Logged



Sider: [1] 2 3 ... 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010