home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1015 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencen 2013 - Tilmelding og snakketråd!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Blogkonkurrencen 2013 - Tilmelding og snakketråd!  (Læst 89503 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Blogkonkurrencen 2013 - Tilmelding og snakketråd!
« Svar #75: 11 Mar 2013, 22:10 »

Jeg glæder mig til en del af dem. Wester er altid garant for en god blog, DN skriver passioneret, Jeppe har et forrygende skriftsprog, det samme med Metsu, ligesom jeg er spændt på at læse NHs. Og så er det også fedt med dem der har valgt at være 2 om blogsene, især Vinokourov og Suckins som har valgt at oprette et helt nyt hold. Det bliver sgu spændende!

Glæder mig også til at læse optakten Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Legenden
Manager

« Svar #76: 11 Mar 2013, 22:14 »

Æv, skal Nibali ikke deltage?

"Brøndby - Shaft"

Skam dig.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Shaft
Manager

« Svar #77: 11 Mar 2013, 22:15 »

Æv, skal Nibali ikke deltage?

"Brøndby - Shaft"

Skam dig.

Nu har jeg først tilmeldt mig i dag, så han har haft 4 dage til det, hvis han ville have det hold Wink

N17
Manager

« Svar #78: 11 Mar 2013, 22:17 »

Øv så er både Spurs og Brøndby taget, men det er sgu nok også godt det samme, når jeg ikke har spillet. Men ser da frem til at følge et par af blogsene, men kommer ikke til at følge alle Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Gungner
Gæst

« Svar #79: 11 Mar 2013, 22:20 »

Udover selv at være med, vil jeg self prøve at følge med i så mange som muligt.
Jeg plejer at bestemme mig efter at have læst introen. Så må vi se hvor mange der fanger mig. Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #80: 11 Mar 2013, 22:21 »

Når der står, at det er valgfrit, hvilken patch man vil spille med, betyder det så, at man ikke må hente databaser, men derimod skal spille med de officielle patches?
« Seneste Redigering: 11 Mar 2013, 22:23 af Jakob E » Logged

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #81: 11 Mar 2013, 22:23 »

Jeg savner også Nibali på den liste. Ham og Adzke er klart mine forhåndsfavoritter. De skriver begge helt fortryllende. Men han kan jo sagtens nå at tilmelde sig endnu. Der er jo hele tre uger til startskuddet lyder.

Generelt er det et stærkt felt, og jeg glæder mig personligt også meget. Nu må jeg hellere få forberedt en masse, så jeg ikke skal stresse.

Hvad med dig, Neymar? Dit navn mangler også på den liste.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #82: 11 Mar 2013, 22:34 »

Når der står, at det er valgfrit, hvilken patch man vil spille med, betyder det så, at man ikke må hente databaser, men derimod skal spille med de officielle patches?

[li]Det er tilladt at bruge editor og custom databaser.[/li]

Tror Neymar spiller kostbar og først melder sig til en af de sidste dage.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #83: 11 Mar 2013, 22:37 »

Jeg savner også Nibali på den liste. Ham og Adzke er klart mine forhåndsfavoritter. De skriver begge helt fortryllende. Men han kan jo sagtens nå at tilmelde sig endnu. Der er jo hele tre uger til startskuddet lyder.

Generelt er det et stærkt felt, og jeg glæder mig personligt også meget. Nu må jeg hellere få forberedt en masse, så jeg ikke skal stresse.

Du psyker mig. Snedigt.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #84: 11 Mar 2013, 22:41 »

Du psyker mig. Snedigt.
Ja, det er en god strategi, jeg har lagt. Tunge

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #85: 11 Mar 2013, 22:42 »

Årh. Tak, drenge. Rødmer helt jo! Men nej, mit navn (eller Vincenzos) popper ikke op på listen. Jeg har simpelthen ikke tiden. Blandt træning, skole, kæreste og venner er det svært at finde tid til det hele - og denne gang, ligger min passion et andet sted. Så det må blive en anden god gang, at jeg kommer og forsøger at tage en sekundær placering bag Neymar... Som jeg i øvrigt gerne ser forsøge et hattrick! Ser også voldsomt frem til at læse din blog, DN. Det plejer at være en fornøjelse. Og så glæder jeg mig til Newton! Han er et savnet navn... Og han har tilsyneladende været igang længe med sine forberedelser. Adzke bliver også VOLDSOMT spændende. Mest velskrevne blog normaltvis. Og så er Vinokourov måske en outsider. Jeg forventer en blanding af Kyle og Neymar.

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #86: 11 Mar 2013, 22:58 »

Jeg må nok også indrømme, at jeg glæder mig utroligt meget til det her. Sammenlignet med mange af jer andre, må jeg siges at være en relativt ny bruger, og jeg har derfor ikke den store kendskab til de forskellige brugere og deres skriftlige niveau. På trods af det virker det som et utroligt stærkt felt, der er samlet i år, hvilket er en sand fornøjelse! Dette vil som tidligere nævnt blive min første blog nogensinde, og jeg går derfor ind i konkurrencen uden nogen former for ambitioner. Jeg tænkte egentligt bare, at blogkonkurrencen ville være en oplagt mulighed til at få søsat min første blog her på siden - så må vi se hvad det bliver til. Jeg glæder mig i hvert fald til at følge med i så mange af jeres blogs som muligt. Held og lykke til alle jer andre! Smiley

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #87: 11 Mar 2013, 23:00 »

Jeg er her kun, fordi jeg higer efter ros og klap på skulderen hele tiden.

Jeg må nok også indrømme, at jeg glæder mig utroligt meget til det her. Sammenlignet med mange af jer andre, må jeg siges at være en relativt ny bruger, og jeg har derfor ikke den store kendskab til de forskellige brugere og deres skriftlige niveau. På trods af det virker det som et utroligt stærkt felt, der er samlet i år, hvilket er en sand fornøjelse! Dette vil som tidligere nævnt blive min første blog nogensinde, og jeg går derfor ind i konkurrencen uden nogen former for ambitioner. Jeg tænkte egentligt bare, at blogkonkurrencen ville være en oplagt mulighed til at få søsat min første blog her på siden - så må vi se hvad det bliver til. Jeg glæder mig i hvert fald til at følge med i så mange af jeres blogs som muligt. Held og lykke til alle jer andre! Smiley

Jeg skrev min første blog i konkurrencen for to år siden, og jeg synes, det var en rigtig sjov måde at komme i gang på. Så du kan roligt glæde dig.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #88: 11 Mar 2013, 23:42 »

Tak for svaret. Så prøver vi lykken.

Legenden
Manager

« Svar #89: 11 Mar 2013, 23:46 »

Nu har jeg først tilmeldt mig i dag, så han har haft 4 dage til det, hvis han ville have det hold Wink
Skulle måske have adskilt det lidt mere. Det første var bare et spørgsmål, og det andet var bare, fordi jeg var skuffet over dit valg.  Wink

Hawkins har allerede svaret.  Wink

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010