home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 386 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencen 2013 - Tilmelding og snakketråd!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Blogkonkurrencen 2013 - Tilmelding og snakketråd!  (Læst 62630 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Blogkonkurrencen 2013 - Tilmelding og snakketråd!
« : 07 Mar 2013, 21:21 »

Velkommen til blogkonkurrencen 2013

Så kan vi igen åbne for tilmeldingen til et af årets mest ventede events her på siden, nemlig blogkonkurrencen!

Sidste år løb Neymar med titlen for anden gang på to forsøg, med bloggen Battaglia Per Roma foran den gode gamle kending Dusty78DK som havde gang i en blog hvor han startede som arbejdsløs, mens der måtte trækkes lod om 3. pladsen. Dengang havde vi 23 bloggere som til sammen trak 67 stemmer, så lad os håbe at vi igen i år får en velbesøgt blogkonkurrence!

Startskuddet til konkurrencen går den 1.april, hvor et særskilt forum vil blive oprettet til de tilmeldte blogs og ved april måneds udløb vil alle blogs blive låst, hvorefter vi går ind i en afstemningsperiode, hvor mere info kommer, når vi nærmer os den tid. Det er allerede nu muligt at reservere et hold til konkurrencen, hvor store bloggere er fundet og hvor nogle af sidens bedste blogs gennem tiderne har set sit lys.

Tilmeldingen foregår via en privat besked til undertegnede (Hawkins), hvori der står hvilket hold I vil deltage med. De tilmeldte brugere og deres hold vil kunne ses i bunden af dette indlæg, som jeg vil prøve at holde opdateret så godt som muligt. Hvis to personer vil have det samme hold og jeg ikke har fået opdateret listen, så går holdet selvfølgelig til den bruger, som først har skrevet beskeden til mig og jeg vil helst undgå sure miner fra den anden bruger, selvom det er forståeligt, hvis ens favorithold er blevet taget for snuden af en.

For kort at opridse reglerne for konkurrencen:
  • Der spilles selvfølgelig med Football Manager 2013, hvor det er valgfrit hvilken patch man spiller med
  • Hold, som deltager i Champions League eller Champions League-kvalifikationen er ikke tilladt. Heller ikke hvis man starter som arbejdsløs. Altså skal ens første hold være et, som ikke deltager i Champions League i første sæson.
  • Kun én bruger pr. hold. Det vil sige, at hvis ErikJensen1234 tager SønderjyskE, så kan JørgenJensen9876 ikke være SønderjyskE.
  • Landshold er tilladt, ligesom det er tilladt at starte som arbejdsløs.
  • Det er tilladt at spille på sit save inden d. 1. april og lave updates, så længe de ikke bliver postet her på siden inden. Bloggen skal ligeledes oprettes i det særskilte underforum, som først vil blive oprettet, når konkurrencen starter.
  • Det er tilladt at bruge editor og custom databaser.
  • Det er tilladt at skifte hold indtil selve starten af konkurrencen, men husk på at ved at skifte hold for tit øger man chancen for at optage et hold, som en anden bruger egentlig hellere ville have blogget om. Skiftet sker ved igen at skrive til Hawkins med hvilke hold man vil skrive om. Frameldinger skal ligeledes ske i PB.
  • Crewmedlemmer deltager på lige vilkår med alle andre brugere, med undtagelse af at crewmedlemmerne ikke kan modtage præmierne. De kan altså sagtens vinde konkurrencen, men så vil nummer to, tre og fire modtage præmierne, hvis et crewmedlem altså skulle vinde blogkonkurrencen.
  • Starten går d. 1. april klokken 00.01 og alle blogs vil blive låst d. 30. april 23.59, hvorefter vi går ind i en afstemningsperiode.
  • Alle bloggere skal naturligvis tilmelde sig før startskuddet til konkurrencen.
  • I tilfælde af fyring undervejs i konkurrencen må man fortsætte spillet eller forsøge sig med et nyt save. Hvis man samtidig gerne vil skifte hold, må man anmode om dette til Hawkins på PB. Reglerne for valg er hold er de samme som før konkurrencens start.

Præmierne vil blive offentliggjort ved en senere lejlighed, hvor vi også vil se lidt nærmere på nogle af sidste års deltagere for rigtigt at varme op til konkurrencen.

Her i tråden er det selvfølgelig tilladt at stille eventuelle spørgsmål, snakke om forhåndsfavoritter og hvad man ellers kan finde på at diskutere om blogkonkurrencen.

God skrivelyst!

Tilmeldte:

England:
West Bromwich - Risom
AFC Wimbledon - Gungner
Southampton - Wester
Reading - jskovc
Brighton and Hove Albion - darkalf & Fogt
Tottenham - Arsrea
West Ham - rasmussidelmann
Derby - McG
Liverpool - roedsten
Swansea - Magn

Italien:
San Marino - TheX
AS Roma - warmon
Fiorentina - SirJeppe
Trento Calcio 1921 - Jakob E
Sampdoria - nicolajtmadsen

Columbia:
Corporación Deportiva Real Santander - Gemma

Ukraine:
Metalist - Roche

Spanien:
Espanyol - RCD
RSD Alcalá - Adzke
C.D. Mirandés - Huzic

Danmark
OB - Guldbrand
Brøndby - Shaft
Lyngby - Jimmy GP
Akademisk Boldklub - Præludium
SønderjyskE - MBJ

Sverige:
Hammarsby Fotboll - CNorly

Tyskland:
Leverkusen - Metsu1
Stuttgart - PhilipFlink

Island:
þrottur - Tuxtla

Landshold:
USA - Newton Heath
Frankrig - KyleBrotzman
Jamaica - Mikkel 2765

Arbejdsløse:
Underdogen

Egne oprettede hold:
Vinokourov & Suckins
« Seneste Redigering: 10 Apr 2013, 18:28 af Hawkins » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2013 - Tilmelding og snakketråd!
« Svar #1: 07 Mar 2013, 22:08 »

Det vil sige, at hvis ErikJensen1234 tager SønderjyskE, så kan JørgenJensen9876 ikke være SønderjyskE.

Hvad så hvis Jskovc tager SønderjyskE? Må JørgenJensen9876 så gerne tage Sønderjyske?  Kys
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2013 - Tilmelding og snakketråd!
« Svar #2: 07 Mar 2013, 22:08 »

Hvis nu man ikke når at færdiggøre sin blog eller føler, at man har flere updates i historien efter. Kan ens blog så blive rykket til det normale blogforum bagefter?
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2013 - Tilmelding og snakketråd!
« Svar #3: 07 Mar 2013, 22:09 »

Hvis nu man ikke når at færdiggøre sin blog eller føler, at man har flere updates i historien efter. Kan ens blog så blive rykket til det normale blogforum bagefter?

Det er vist sket før, så det skulle ikke være noget problem at fortsætte bloggen efter konkurrencen Smiley
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2013 - Tilmelding og snakketråd!
« Svar #4: 07 Mar 2013, 22:09 »

Når konkurrencen er overstået vil alle blogs blive låst indtil afstemningen er overstået. Når resultatet så er inde, kan man anmode om at få sin blog låst op og flyttet over til det normale blogforum Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2013 - Tilmelding og snakketråd!
« Svar #5: 07 Mar 2013, 22:10 »

OK. Tak for svaret begge to.
Logged


Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2013 - Tilmelding og snakketråd!
« Svar #6: 07 Mar 2013, 22:10 »

Det kan den godt, Gemma. Sådan plejer det i hvert fald at være. EDIT: Too slow...

Haha, det er meget godt spottet, jskovc. Det kommer virkelig til udtryk, at de bruger samme skabelon hvert år. Ikke, at der er noget galt i det, men jeg erindrer også sidste år, hvor Pluto skrev 2011 i stedet for 2012. Grin
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2013 - Tilmelding og snakketråd!
« Svar #7: 07 Mar 2013, 22:12 »

Hvad så hvis Jskovc tager SønderjyskE? Må JørgenJensen9876 så gerne tage Sønderjyske?  Kys

Ja, så er det intet problem Tunge

DN: Haha, ja, jeg havde faktisk også glemt at rette 2012 til 2013 i mit rettede indlæg i baglokalet, samt plutos navn til mit i punktopstillingen Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2013 - Tilmelding og snakketråd!
« Svar #8: 07 Mar 2013, 22:16 »

Er det muligt at være to om samme blog? 

f. eks; hvis PoulPoulsen1934 og Frækfyr25 kender hinanden og overvejer at spille et fælles spil om et hold og så deltage i bloggen?
« Seneste Redigering: 07 Mar 2013, 22:20 af Fogt » Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2013 - Tilmelding og snakketråd!
« Svar #9: 07 Mar 2013, 22:17 »

Jeg elsker, at du indrømmer det herinde. Grin
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2013 - Tilmelding og snakketråd!
« Svar #10: 07 Mar 2013, 22:20 »

Er det muligt at være to om samme blog?

Ja, det er intet problem Smiley

Jeg elsker, at du indrømmer det herinde. Grin

Heh, det nytter vel ikke noget at benægte eller skjule at vi genbruger - det er en del nemmere når vi ikke ændrer på reglerne eller noget Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2013 - Tilmelding og snakketråd!
« Svar #11: 07 Mar 2013, 22:21 »

Okay super Smiley
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2013 - Tilmelding og snakketråd!
« Svar #12: 07 Mar 2013, 22:23 »

Puha, når jeg nu har fået FM13 og en ny computer, burde jeg jo næsten deltage. Men jeg har bare næsten ingen tid til det, og jeg havde egentlig allerede glemt, at konkurrencen var så tæt på.  crazy
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2013 - Tilmelding og snakketråd!
« Svar #13: 07 Mar 2013, 22:24 »

Puha, når jeg nu har fået FM13 og en ny computer, burde jeg jo næsten deltage. Men jeg har bare næsten ingen tid til det, og jeg havde egentlig allerede glemt, at konkurrencen var så tæt på.  crazy
Kan du komme igang Neymar!, du er da nød til og forsvare din titel  Thumbs Up
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2013 - Tilmelding og snakketråd!
« Svar #14: 07 Mar 2013, 22:29 »

Tsk! Deltag nu bare. Det bliver alligevel lort som altid, når det er dig.

Tsk selv, hvis du havde læst det lange afsnit jeg rent faktisk har tilføjet til indlægget, så vandt Neymar faktisk sidste år, og har vundet den anden gang han også var med. Så lort kan man vist ikke kalde hans arbejde! Men ja, go go go, Neymar!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: [1] 2 3 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010