home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 534 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Dit fodboldhold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad er du?
Målmand
Forsvar
Midtbane
Angriber
Bænkevarmer
Vandbærer

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 Udprint
Forfatter Emne: Dit fodboldhold  (Læst 62407 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit fodboldhold
« Svar #360: 07 Mar 2013, 23:30 »

Grin

Daniel blev holdt nede af Nesta  Hævet Øjenbryn
Ja, du holdte mig faktisk ret flot nede. Imponerende taget i betragtning af hvor stor en stjerne, du skulle håndtere.

VK tror, han er så god, men den eneste grund til, at han ikke blev til grin, var at han valgte et godt forsvar.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dit fodboldhold
« Svar #361: 07 Mar 2013, 23:33 »

Jeg kunne højest sandsynligt have lagt mig ned og ledt efter regnorme eller firkløvere og der ville stadig intet være sket.  Djævel
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit fodboldhold
« Svar #362: 07 Mar 2013, 23:37 »

Øv. Jeg troede, vi skulle køre på VK. Det er sjovest.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit fodboldhold
« Svar #363: 07 Mar 2013, 23:39 »


VK tror, han er så god

Det er selvfølgelig ikke noget jeg tror Wink
Tror Riis kunne have kørt rundt i kørestol, og stadig holdt dig i snor, eftersom Dronning Margrethe har et større temposkift end dig  Kys
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit fodboldhold
« Svar #364: 07 Mar 2013, 23:41 »

Jeg er nu sikker på at hun også hopper lidt højere end du magter vk.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit fodboldhold
« Svar #365: 07 Mar 2013, 23:43 »

Jeg er nu sikker på at hun også hopper lidt højere end du magter vk.

Umuligt jeg hopper så man skulle tro jeg havde en trambolin under mig crazy

Glæder mig i øvrigt til sommerbold, så kan vi få at se hvem der har noget krudt i støvlerne Wink Smider alt på at Daniel ikke kommer til noget hele kampen.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit fodboldhold
« Svar #366: 07 Mar 2013, 23:46 »

Ikke nødvendigt at have krudt i støvlerne når man kan have krudt i lungerne. I kan umuligt følge med når Durcellkaninen springer ud.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dit fodboldhold
« Svar #367: 07 Mar 2013, 23:48 »

Det er selvfølgelig ikke noget jeg tror Wink
Tror Riis kunne have kørt rundt i kørestol, og stadig holdt dig i snor, eftersom Dronning Margrethe har et større temposkift end dig  Kys

Haha flækker  funny

Daniel: jeg overvejede det også, men så fandt jeg ud af, at jeg ville have en bedre partner i VK, som jo åbenlyst er mester i at nedværdige folk  Opstemt
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit fodboldhold
« Svar #368: 07 Mar 2013, 23:57 »

Har ellers hørt, at du er mester i den disciplin, når vi snakker nattelivet i byen. Grin
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dit fodboldhold
« Svar #369: 08 Mar 2013, 00:02 »

Den slags er jeg naturligvis ikke for fin til, nej  Grin

Hoo hoo hooligan!
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit fodboldhold
« Svar #370: 08 Mar 2013, 00:58 »

Må man så ikke skrive herinde?
Nej, man skal have over 2 stjerner i potentiale, desværre.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit fodboldhold
« Svar #371: 08 Mar 2013, 02:29 »

Min fodboldkarriere er også godt og grundigt blevet ødelagt af skader.

Var rigtig god i 5. og 6. klasse, hvor vi spillede i mesterrækken og jeg var topscorer som offensiv midt. Så fik jeg sprængerknæ, som holdte mig ude i et år. Da jeg startede igen valgte jeg dog at spille i Nøvling i stedet for Gug, hvilket var et drastisk fald i niveau. Sæsonen efter skiftede jeg tilbage og spillede der 2 år, denne gang dog i A-rækken, men denne gang som fløj og back. Jeg følte mig ikke specielt god på det tidspunk takket være de nærmest 2 år, som jeg ikke havde spillet. Sæsonen efter tog jeg på efterskole, hvor jeg igen opblomstrede fordi vi trænede 4 gange om ugen og var rent fodboldmæssigt den fedeste periode for mig, hvor vi også nåede langt i utallige indendørsturneringe r, hvor jeg var bagerste mand. Udenfor spillede jeg som regel fløj og central midt, men var også i enkelte kampe central forsvar. Sidste på efterskolen begyndte jeg dog at kunne mærke, at mit syn svækkedes, så jeg blev opereret for det i samme sommerferie, hvorefter jeg blev nødt til at holde 1 halvt års pause fra kontaktsport og 3 måneder fra at få pulsen højt op. Jeg startede igen i Gug, hvor vi spillede Mesterrække B og jeg kom direkte ind i startelleveren som central midtbane på trods af at have været fraværende i et halvt år og at det var årgang 92-93 (er 93'er). Her oplevede jeg også en rigtig god periode, hvor jeg også fik enkelte kampe for Serie 2, hvilket var fedt. Sidste på året begyndte jeg dog at få problemer med mine lægmuskler, hvor de konstant syrede til.

Den skade er jeg stadig slet ikke kommet over og døjer stadig med den her 2 år efter. Har holdte pause de sidste 1,5 år fra fodbold grundet det, men er begyndt at spille lidt igen, hvor jeg satser på at komme ind på Serie 4-holdet. Lige nu ser det dog ikke så godt ud, da jeg stadig har problemet, men dog godt kan holde det nede. Ikke at jeg ikke kan komme på holdet, for det kan jeg sagtens, men ved ikke hvor langt jeg vil gå i forhold til smerte, kramper og konstante udtræk for at spille på det niveau. Derfor er jeg gået ned som central forsvarer, fordi det ikke er helt så krævende som central midt og især fløjspiller. Så alt i alt har det været rigtig træls med 3 seriøse skader, som har afholdt mig fra at nå nåede rent fodboldmæssigt, hvilket jeg på mine depri-dage godt kan sidde og være pisse ked af, fordi jeg egentligt elsker at spille fodbold. Glæden er dog gået meget af det, fordi jeg ikke fysisk er nået nær 100% og mine varemærker altid har været uudholdenhed og hurtighed.

Jeg hader virkeligt skader og får det helt dårligt, når jeg sidder og skrver dette  Ubeslutsom
Spillede også i Gug omkring den periode. Det har nok været året før eller året efter, fordi jeg kan ikke huske en, der hed noget med Riis samtidig med, at det var en 93/94'er sæson. Erindrer en Nørhalne cup finale fra den tid, men vi har sikkert en del bekendte så Wink
Logged


SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dit fodboldhold
« Svar #372: 08 Mar 2013, 09:17 »

Nope, tror netop jeg var på efterskole på det tidspunkt. Men så kender vi helt sikkert Angi, Peter, Jelle, Schumann og alle de andre gutter dernede fra. For altså jeg spillede ikke i Gug fra 2009-2011, men årene inden og efter.
Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dit fodboldhold
« Svar #373: 08 Mar 2013, 12:47 »

min fodbold passion er helt fra barnsben af der har altid kun eksisteret OB, Ajax, Inter og United.
har spillet i 4 forskellige klubber på vestfyn Smiley

I Verninge startede jeg som center back, hvilket jeg klarede rigtig godt. fra 5 år til jeg var 7-9 år

I Brylle, startede jeg som back, endte så til slut på Keeper pladsen efter en Cup ovre i Kibæk i nærheden af Herning. 7-9 år til 12-13 år

den 3 er Tommerup som jeg tæller med da ungdomsholdene blev slået sammen. Tommerup/Brylle

Haarby fc er min nuværende, startede der i 2007 som Keeper og klarede det pænt godt. Så blev jeg u16 spiller, hvor der kom en god keeper fra Nr. Broby, som kun kunne spille hb, da veg jeg pladsen og tog mig af VB/VM. jeg spillede sådan indtil jeg blev 15 år hvor jeg som 15 årig valgte at tage en pause. så vendte jeg tilbage som 16 årig, men da havde vi intet u17 hold, heller ej u19. Når man er 16 har man lov til at spille med de voksne Smiley og da vi kun tilbage i 2010 havde 2 hold, startede jeg sammen med min bedste ven på serie 4 holdet, og der har jeg spillet siden og udviklet mig til en god serie spiller. Den bedste sæson har været nu her i dette år, hvor vi endte nr 1 i en god svær pulje, og dermed sikrede os oprykning til serie 3.
Imens alt det er sket har klubben fusioneret med Flemløse bk nabobyen til os. Flemløses serie 4 hold havde vi sidste år tævet med tenniscifre, dem skulle vi nu arbejde sammen med. indtil videre ser det spændene ud og før sommerferien var jeg ude og spille 6 kampe inden for den første måned. fusionen har givet de to klubber fire hold, tre serie 3 hold og ét serie 2 hold. Alle holdene er gode på hver sin måde, selvfølgelig vil ingen af serie 3 holdene kunne vinde mod serie 2 holdet de er favoritter i deres serie 2 pulje.
Set på mit hold bliver det en god sæson, vi har kunne bevare de faste spillere, og vi vil have mange spillere til rådighed da vi er rigtig mange spillere i klubben, og alle vil spille. Med et godt mix af rutine og ungdom, ser alle holdene farlige ud.
I forhold jeg er har spillet Keeper pladsen med succes før, kommer til at spille den position meget i det vores normale førstevalg desværre er blevet gammel og en skade i hans knæ har gjort han ikke har lyst mere, så jeg træder til, men i det, det er lang tid siden og jeg reelt ikke er på samme niveau og vi ikke har en træner mere der har tid til at hjælpe med målmandstræning, bliver det hårdt Smiley
så en god midter position er målet for mit vedkommen og da jeg har en stor faktor som sidste skanse skal jeg da være den der er mest klar HVER gang Smiley
I Haarby har jeg udviklet mig meget, de hjalp mig med at udvikle mig mentalt og give mig en god boldomgang.
Lidt kort men stadig fyldigt bare spørg om mere hvis det frister
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit fodboldhold
« Svar #374: 08 Mar 2013, 18:18 »

Nope, tror netop jeg var på efterskole på det tidspunkt. Men så kender vi helt sikkert Angi, Peter, Jelle, Schumann og alle de andre gutter dernede fra. For altså jeg spillede ikke i Gug fra 2009-2011, men årene inden og efter.
Schumann har jeg ikke spillet med, men jeg ved, hvem det er. De tre andre er jeg fine venner med, især Peter Smiley

Spiller de egentlig stadig derude, og hvilken serie spiller de i?
Logged


Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010