home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1270 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FIFA 13 - Pro-klub(PS3) | FmFDrengene
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17 Udprint
Forfatter Emne: FIFA 13 - Pro-klub(PS3) | FmFDrengene  (Læst 42200 gange)
Dehli
Landsholdsspiller

Sv: FIFA 13 - Pro-klub(PS3) | FmFDrengene | 2. div... Vi vender stærkt tilbage!
« Svar #195: 04 Jun 2013, 22:05 »

Dehli til tjeneste hvis i en dag mangler en skarpretter i klubben Wink
lige for at være sikker, i spiller på PS3 right?

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #196: 04 Jun 2013, 22:44 »

Dehli til tjeneste hvis i en dag mangler en skarpretter i klubben Wink
lige for at være sikker, i spiller på PS3 right?

Hvis det er muligt at få sparket liv i det igen, så skal jeg nok sige til. Og jo - som overskriften indikerer, spiller vi på PS3 Wink

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #197: 06 Jun 2013, 15:37 »

Maskotten Bryder

Det der er sket, er at maskotten Spardle er begyndt at føle han ikke får den respekt han fortjener. Spardles rolle er ganske enkelt at holde moralen høj, og sørge for de andre har noget at grine af, så klubben ikke bliver alt for seriøs. Det dur jo ikke at de andre hold ikke har en chance Smiley

Men han føler nu at hans kvote for drillerier og mobning er opbrugt, tidligere idag udtalte han dette :
"Jeg kan bare ikke mere, jeg har brug for ny luft, nye forandringer, og brug for at få den respekt jeg fortjener. Det er især Oli der ikke udøver nogen respekt, tæt forfulgt af Lasse der også er god for en sviner i ny og næ. Men de andre er squ fine nok, også Anfield selvom han er god til at få røde kort, men han er squ da i det mindste bedre til det end Oli er til at lave kasser. Også selvom jeg serverer dem på et sølvfad."

Så nu er de seneste måneders rygter blevet bekræftet, og Spardle er smuttet. Hvilket helt sikkert bliver et stort nederlag for FMFDrengene, da Spardle ganske simpelt var personen der holdt samling på tropperne og sørgede for man kunne have et lille smil på læben imens man spillede.

Men efter som Spardle stadig har en kontrakt i FMFDrengene, går de nye rygter på at der kommer et byt imellem Liverpool og FMFDrengene, så Liverpool får Spardle, hvis de vil afgive Luis Suarez til FMFDrengene. Rygtet kommer fra at begge spillere mistrives i deres nuværende klub.

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #198: 06 Jun 2013, 15:44 »

Hvis dog bare rygter ville blive til sandhed, Spardle! Wink

Sorry drenge med min manglende aktivitet. Havde lige en peak-periode på jobbet som har gjort at jeg bare har været i zombie-mode når jeg kom hjem.
Hvis klubben kører igen, så skal jeg se om jeg ikke kan gøre en indsats.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Anfield Road
Manager

« Svar #199: 06 Jun 2013, 15:58 »

Vi gjorde netop comeback i den knaldhårde 2. division i dag. Du er selvfølgelig meget velkommen til at slutte dig til den i forvejen bundsolide midtbane der bliver indtaget af ingen ringere end mig. Der er blot et krav: Du skal bare lave din pro om til den smukke mand på dit avatar. Så når vi op på tre. Og så er alt tilgivet!

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #200: 06 Jun 2013, 16:13 »

Modtaget, men jeg tror først at jeg kan få spillet i weekenden.

Jeg får lige logget ind på Skype når jeg får tid i løbet af weekenden.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #201: 06 Jun 2013, 16:14 »

Jeg kan på vegne af klubben fortælle at vi er meget kede af at bryde samarbejdet med Spardle aka. Gonzaléz. Da resultaterne ikke er gået vores vej for nyligt, påbegyndte plan B, der gik ud på at Spardle skulle degraderes til bolddreng og vandhenter. Massiv mobning (fra i sær Anfield Road) medførte dog at vi måtte bryde samarbejdet og se ham forlade klubben.

Dette har dog skabt interesse fra Liverpool, som er opstået da klubben desperat mangler en bolddreng der er så irreterende at Eden Hazard vil sparke ham. Klubben er faktisk villige til at ofre Luis Suarez i en byttehandel for den lille bolddreng fra Klitmøller, skriver flere aviser.

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #202: 06 Jun 2013, 16:29 »

Oli prøv lige at pusse din egen glorie noget mere... Det er squ især dig der står for mobningen, og BTW så kommer jeg til Liverpool, så de har en chance for at vinde ChL. Agger anbefalte mig selvfølgelig Opstemt

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #203: 06 Jun 2013, 21:02 »

Det kender jeg ikke noget til, Spardle! Er altid venlig og åbenhjertet over for mine medspillere Peace

Anfield Road
Manager

Sv: FIFA 13 - Pro-klub(PS3) | FmFDrengene
« Svar #204: 28 Jun 2013, 15:03 »

Tænk hvor vi ville være lige nu uden assistkongen...Endn u længere nede i rækkerne.

Tænk også på hvor vi ville være uden ejeren...1.Div.!

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager

« Svar #205: 28 Jun 2013, 15:07 »

I øvrigt så har jeg lagt en afstemning op, så det jævne folk kan gætte på hvem der er klubbens topscorer!

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #206: 28 Jun 2013, 15:08 »

Tænk hvor vi ville være lige nu uden assistkongen...Endn u længere nede i rækkerne.

Tænk også på hvor vi ville være uden ejeren...1.Div.!

+1 Thumbs Up

Anfield Road
Manager

« Svar #207: 08 Jul 2013, 01:45 »

Breaking News

Både Spardle og Anfield Road scorer i samme kamp! Kampen blev i øvrigt vundet 2-1.

Jaja, der er nye tider på vej og der er med dén oplevelse i mente ny optimisme i truppen!

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #208: 08 Jul 2013, 01:47 »

Breaking News

Både Spardle og Anfield Road scorer i samme kamp! Kampen blev i øvrigt vundet 2-1.

Jaja, der er nye tider på vej og der er med dén oplevelse i mente ny optimisme i truppen!

HVAD DU GLEMTE: Spardle (jeg) spillede CDM Thumbs Up

Anfield Road
Manager

« Svar #209: 08 Jul 2013, 01:49 »

Og det betyder noget fordi? Nu har jeg ikke tænkt mig at kritisere dig for at score, men i virkeligheden skulle du jo slet ikke have været så langt fremme Tunge

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010