home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 894 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  hvad hedder sangen?
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: hvad hedder sangen?  (Læst 110346 gange)
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

Sv: hvad hedder sangen?
« Svar #270: 02 Feb 2011, 01:40 »

UNder VM spillede de ofte når der var time-out en sang hvor de sang da da da da da da osv. hurtigere og hurtigere, nogen som ved hvad den hedder?

Det kunne vel ikke være Safri Duo? Grin
De blev ihvertfald spillet i nogle time-out's.

FCK

Jyden
Gæst

« Svar #271: 16 Feb 2011, 23:22 »

Hvad hedder sangen, i den mc donald reklame, men to små børn, der bliver kærester. Det kører meget lige for tiden (:

NikolajH
Landsholdsspiller

« Svar #272: 21 Feb 2011, 23:02 »

Hvad hedder intro sangen til Pokerfjæs ( serie på Zulu). Et eller andet med money har jeg gættet mig frem til..

Altid FCK
Manager

« Svar #273: 19 Mar 2011, 22:27 »

UNder VM spillede de ofte når der var time-out en sang hvor de sang da da da da da da osv. hurtigere og hurtigere, nogen som ved hvad den hedder?

Bedre sent end aldrig Wink

http://www.youtube.com/v/xKTjOxvAc2Q

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #274: 01 Apr 2011, 22:52 »

Jeg leder efter en sang her, og jeg regner nu også med at det er denne tråd, men jeg har ikke kigget efter en tråd, der hedder "Jeg leder efter" eller lign., men henvis mig gerne til tråden, hvis der er en.

Sangen jeg leder efter, hedder "I am the one and only", og jeg har fundet ud af at kunstneren hedder Chesney Hawkes. Men lige her for tiden kører der en reklame for en ny bil, kan ikke huske om det er en ny Skoda, men jeg mener at det er en Skoda, der lige er kommet på banen, eller så er det en VW, men i den melodi er lyden mere stille og man kan høre en mere rolig guitar i forhold til den originale. Nogle der ved hvad kunstneren hedder, eller om det er selv der har genskabt sangen i et kort øjeblik eller hvad man nu kan sige? Peace

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #275: 01 Apr 2011, 23:23 »

Jeg leder efter en sang her, og jeg regner nu også med at det er denne tråd, men jeg har ikke kigget efter en tråd, der hedder "Jeg leder efter" eller lign., men henvis mig gerne til tråden, hvis der er en.

Sangen jeg leder efter, hedder "I am the one and only", og jeg har fundet ud af at kunstneren hedder Chesney Hawkes. Men lige her for tiden kører der en reklame for en ny bil, kan ikke huske om det er en ny Skoda, men jeg mener at det er en Skoda, der lige er kommet på banen, eller så er det en VW, men i den melodi er lyden mere stille og man kan høre en mere rolig guitar i forhold til den originale. Nogle der ved hvad kunstneren hedder, eller om det er selv der har genskabt sangen i et kort øjeblik eller hvad man nu kan sige? Peace
Ved ikke om jeg laver den igen, men jeg kan ikke se den nemlig, så vil lige være sikker Peace

EDIT: Har lige fundet ud af at reklamen er for den nye VW Golf - Den oprindelige golf kalder de den Smiley

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #276: 02 Apr 2011, 18:02 »

Hej drenge  Smiley

Jeg mangler titlen på en sang jeg hører i radioen for tiden..

Det eneste jeg kan huske er at de synger "Laa da di da da, la da da da da di" eller så noget.. Det sådan en sommer agtig dance sang, men kan fandme ikke huske hvad den  Huh

It's all, part of the plan.

AFC
Manager

« Svar #277: 02 Apr 2011, 18:05 »

Hej drenge  Smiley

Jeg mangler titlen på en sang jeg hører i radioen for tiden..

Det eneste jeg kan huske er at de synger "Laa da di da da, la da da da da di" eller så noget.. Det sådan en sommer agtig dance sang, men kan fandme ikke huske hvad den  Huh
Pitbull ft. Jennifer Lopez - On The Floor?

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #278: 02 Apr 2011, 18:13 »

Pitbull ft. Jennifer Lopez - On The Floor?

Det er lige præcis den... tak Opstemt

It's all, part of the plan.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #279: 05 Apr 2011, 20:30 »

Nogen der ved hvad det var for et nummer TV3 brugte her til aften som teaser da CL-udsendelsen gik i gang? Det lyder som noget 50 Cent noget, men kan sgu ikke lige opstøve den Opstemt

U-4-E
Manager

« Svar #280: 05 Apr 2011, 20:33 »

Hvis jeg husker rigtigt så brugte de Take That - Kidz, men ved ikke om det er den du tænker på.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #281: 05 Apr 2011, 20:36 »

Så lykkedes mig sgu alligevel at støve den op: http://www.youtube.com/v/1hzY8GBPlUc Opstemt

EDIT: Men tak for hjælpen U-4-E Wink

U-4-E
Manager

« Svar #282: 05 Apr 2011, 20:38 »

Aah, det er jo Diddy & Dirty Money, den har de brugt igennem hele forårssæsonen.. Wink De brugte dog også Kidz i aften.

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #283: 08 Apr 2011, 18:29 »

Halløj alle fmfreaks Smiley

-Nu leder jeg efter en/flere sang(e) som man bare ikke kan glemme, og de skal bare høres om og om igen Opstemt. Er åbent for meget men ikke hård rock og metallica. Og Justin Bieber og alle de andre nye og dårlige kunstnere der lige er kommet frem.

Et andet sangmulighed kan også bare være lidt stille sange, hvor der er lidt roligt guitarspil i evt og eller noget der gør en glad? Opstemt F.eks hører jeg Johnny Cash - Hurt lidt her for tiden, da det er en rolig sang med roligt guitarspil og en fed stemme Peace Og sange der kan gøre mig ekstra glad her for tiden er Nice Little Penguins - Flying. Det er også en klassiker IMO Smiley
« Seneste Redigering: 08 Apr 2011, 18:31 af xanor » Logged

Mikkellas
Gæst

« Svar #284: 17 Apr 2011, 21:46 »

Hey drenge

Jeg har i et stykke tid efterhånden ledt efter en sang, som vist nok har været brugt i Champions League-udsendelserne, hvor den vist har kørt i baggrunden, mens Tommy Kjærsgaard snakkede.

Noget af teksten skulle vist være "It's just the way it is", hvis jeg har hørt rigtigt, og så skulle der være noget bass.

Jeg håber sgu, at der bare er en, der kender den sang Smiley

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010