home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 791 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Fyring af Bestyrelsesformand!
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Fyring af Bestyrelsesformand!  (Læst 1408 gange)
ChelseaMads
Lilleputspiller
*

Fyring af Bestyrelsesformand!
« : 21 Feb 2013, 17:47 »

Jeg er i fuld gang med en karriere i Gateshead fra Blue Square Premier som jeg har ført hele vejen op til PRL, hvor det er blevet til et FA Cup træ, 2x Europa League vindere og seneste Carling cuppen.

Fik en ny bestyrelsesformand for 4 sæsoner.. Det er siden hen blevet til 2x Europa League også lige Carling Cuppen. I ligaen har jeg haltet helt vildt, men sidste sæson tog jeg 4. pladsen på en bedre målscorer end United på 5.  Thumbs Up

Men, men og men..

Mit stadion.. Det rummer kun 17.000 tilskuere. Det blev lavet i min 2. sæson (er 11 sæsoner henne nu). Der er ikke blevet gjort noget ved det.

Min opbygning omkring klubben er:

Hent transferfrie / spillere med kontrakt udløb om under 6 måneder  og sælge dem meget dyrere efter 2-3 sæsoner.

Det medfører at jeg har 1,7 mia. til transfer.. Men det er slet ikke der jeg vil bruge pengene.

Min bestyrelsesformand nægter på alle måder, at ville udbygge stadionet, da han ikke kan se det vil gavne klubben. Har i denne sæson (er ved Februar) et gennemsnit på 90% tilskuere pr. kamp og 9 udsolgte.

Er der overhovedet noget jeg kan gøre?

Icemate
Reserveholdsspiller

Sv: Fyring af Bestyrelsesformand!
« Svar #1: 21 Feb 2013, 17:53 »

Umiddelbart ikke. Den bedste måde er at have udsolgt/meget tæt på udsolgt hver kamp, 90% kan gøres bedre.

Når du holder musen over "Udbyg stadion", hvad siger den så? Kan være stadionet er udbygget til det maksimale.

Desuden har jeg læst et sted, at man ikke kan få bygget et nyt stadion før det gamle stadion som blev bygget, er mindst 20 år gammelt.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Fyring af Bestyrelsesformand!
« Svar #2: 21 Feb 2013, 19:52 »

Der skal som Icemate siger gå ca 20 år før de bygger nyt stadion igen. Så hvis der samtidig ikke er muligheder for at udbygge stadion, ja så der ikke meget at gøre.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010