home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 390 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Panathinaikos FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Panathinaikos FC  (Læst 971 gange)
ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Panathinaikos FC
« : 11 Feb 2013, 16:12 »

Panathinaikos FC


Vi skal da også lige have en tråd om det græske storhold!

Som vi alle ved, så sejler økonomien i Grækenland, og det har selvfølgelig også påvirket fodbolden. Når det så er sagt, så synes jeg ikke det er helt håbløst, hvertfald ikke i Panathinaikos. Her i starten af anden sæson har jeg hele 180 mio plus på bundlinjen takket været to gange CHL, så det er ganske fint.

Transferbudgettet er dog ikke noget at råbe hurra for! I første sæson fik jeg kun et par millioner til at starte med, som jeg lige husker det. Grundet CHL blandt andet fik jeg dog bevilliget yderligere 40 mio over to omgange i løbet af sæsonen.

Jeg startede med at vurdere truppen, og fandt frem til at jeg ville satse på den unge målmand Stefanos Kapino, så ud røg målmanden Orestis Karneziz for 10 millioner kroner. Begge højrebacks måtte også lade livet for at få råd til nye spillere, så Seitaridis og Marinos indbragte tilsammen 3.7 millioner. Så skilte jeg mig også af med en masse løntunge spiller som Pape Sow og Toché som henholdsvis blev leje ud og røg på en fri transfer.

I første sæson lejede jeg en sand målmaskine for billige penge. Libor Kozak, 28 mål i 30 ligakampe! Udover ham fik jeg hentet Hrvoje Cale fra Wolfsburg til små 3 mio. Cale spiller venstreback.

Så fik jeg på transfervinduets sidste dag hentet de to Barca-talenter, Kiko Femenía og Sergi Gomez for samlet 8.5 mio.

I januar fik jeg stillet ekstra midler til rådighed hvilket betød, at jeg fik lejet noget rutine til en tyndt besat midtbane i form af Panathinaikos, Giorgos Karagounis. Samtidig kunne jeg få den portugiske venstreback Rubén billigt, så han blev hentet i Martimo for 6.75 mio. Jeg fik også lejet to yderligere angribere i form af Maicon fra Shakthar Donetsk (takkede for tilliden med 7 mål i 10 kampe), og græske Vellios fra Everton.

Alle disse transfer og mit gode spil betød, at jeg da også kunne løfte mesterskabstrofæet i sidste ende, hvor jeg vandt foran Olympiakos og Atromitos. Tatikken som jeg har og stadigvæk anvender:



I CHL blev jeg nummer 3 og røg derfor i Europa League. Her slog jeg så Milan i den første knockoutrunde, men tabte så overraskende til AZ Alkmaar i anden. Pokalen var en mindre fiasko, da jeg kun nåede kvartfinalen, hvor jeg over to kampe røg ud til OFI Kreta.

Af profiler i første sæson må nævnes Libor Kozak, Ibrahim Sissoko og kaptajn Boumsong.

Her til anden sæson har jeg fået 50 millioner, og ville jeg have købt Kozak, men han ville ikke spille her permanent. Det lykkedes mig dog, at købe Ibrahim Sissoko fri af kontrakten med Wolfsburg, så han fortsætter i Grækenland. 16 millioner måtte jeg slippe for den ivorianske landsholdsspiller.  Til angrebet, der nu var tyndt besat, hentede jeg grækeren Stefanos Athanasiadis hos rivalerne PAOK for 24 millioner. Athanasiadis blev nummer to på topscorerlisten i første sæson med imponerede 24 mål.

Min sportsdirektør lykkedes også med at hente dem græske midtbanespiller Panagiotis Tachtsidis på en fri transfer efter kontrakten i Serie A og Genoa var udløbet. Et køb jeg er ganske glad for! Sportsdirektøren fik også stablet en lejeaftale på plads med Khouma Babacarfra Fiorentina, som primært skal bruges som reserve. Ikke nok med det fik han også lokket Charles Aranquiz til klubben for 5.75 mio. Ganske god købmand jeg har mig her!

Efter to salg på midtbanen, Zeca og Vitolo, så har jeg hentet en gammel kending i form af 36-årige Gilberto Silva og Ruben Amorim. Til sidst er targetmanen Pantelis Kapetanos hentet i Cluj for 11 millioner.

Jeg håber, at der er andre der vil spille med Panathinaikos og vil deres deres spil her Smiley
« Seneste Redigering: 11 Feb 2013, 16:18 af ulle94 » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010