home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 560 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Musik tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: Musik tråden  (Læst 432204 gange)
euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1035: 29 Mar 2011, 14:30 »

ja den er ikk dårli heller. Har smidt alle andre ud, efter at have rippet dem Smiley
Logged

LFC & OB!!!

TheWulf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #1036: 29 Mar 2011, 15:32 »

ja den er ikk dårli heller. Har smidt alle andre ud, efter at have rippet dem Smiley

Så du køber cd'er, ripper dem og smider dem ud?
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #1037: 29 Mar 2011, 15:35 »

Så du køber cd'er, ripper dem og smider dem ud?

Mon ikke han bare har rippet sine gamle CD'er ind på computeren, og så smidt dem ud, f.eks. pga. pladsmangel? Wink
Logged

TheWulf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #1038: 29 Mar 2011, 16:49 »

Mon ikke han bare har rippet sine gamle CD'er ind på computeren, og så smidt dem ud, f.eks. pga. pladsmangel? Wink

På foregående side står der at han har én cd.
Logged

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1039: 29 Mar 2011, 16:52 »

Logged

Lavet Af GadeFM

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1040: 29 Mar 2011, 18:52 »

Ikke helt min type musik, men dog ikke helt skidt. Lyder som om han har en stor stemme, men svært at vurdere, da der er poleret lidt. Ville meget gerne høre ham akustisk.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #1041: 29 Mar 2011, 23:17 »

På foregående side står der at han har én cd.

Ja, han har jo kylet de andre ud. Rullende Øjne
Logged

TheWulf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #1042: 29 Mar 2011, 23:21 »

Ja, han har jo kylet de andre ud. Rullende Øjne

Så han har kun plads til én cd? Jeg prøver bare at forstå det, da det simpelthen bare virker fuldstænding latterligt.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #1043: 29 Mar 2011, 23:29 »

Så han har kun plads til én cd? Jeg prøver bare at forstå det, da det simpelthen bare virker fuldstænding latterligt.

Ja, jeg synes skam også det er lidt spøjst, men jeg tror egentlig bare han er røget med på den digitale bølge, og dermed har han smidt sine mange gamle CD'er ud og køber kun de "helt specielle" i CD-format. Sådan forstår jeg det i hvert fald.
« Seneste Redigering: 29 Mar 2011, 23:37 af Ghertesteas » Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1044: 31 Mar 2011, 09:22 »

Antlers nummeret der blev linket lidt tilbage i tråden er satme godt, kunne godt være jeg har fundet det næste album jeg skal købe.

Har endelig fået hørt Alex Turners Submarine soundtrack et par gange, ikke alle sange der har fanget mig helt endnu, men det kan de sagtens nå. The Age of Adz fra Sufjan Stevens er jeg stadigvæk helt vild med, og Magenta Skycodes III som jeg også købe for nyligt efter anbefaling af Njaurinho er jeg også blevet rigtigt glad for, de har en meget drømmende, symfonisk og lidt storslået lyd, hvilket er lige mig.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1045: 31 Mar 2011, 19:33 »

Lige to fremragende numre!

<a href="http://www.youtube.com/v/n8N18diRMVE?fs=1&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/n8N18diRMVE?fs=1&amp;amp;hl=da_DK</a>

<a href="http://www.youtube.com/v/NC9U6QGx1cU?fs=1&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/NC9U6QGx1cU?fs=1&amp;amp;hl=da_DK</a>

Ender sgu nok med jeg sender den første i UP, men det aner du intet om så, Krook  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 31 Mar 2011, 19:35 af Njaourinho » Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1046: 31 Mar 2011, 19:39 »


Dejlig stemme, dejlig melodi, og ja, bare en behagelig sang at høre på Smiley
Logged


KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1047: 31 Mar 2011, 19:53 »

Ender sgu nok med jeg sender den første i UP, men det aner du intet om så, Krook  Thumbs Up
Selvfølgelig ikke  Rullende Øjne

Regner selv med at smide enten The Balcony eller et Spleen United nummer ind næste gang, kan dog ikke helt gennemskue om de er for kendte. Lavede en søgning på Spleen United på forummet uden at få et eneste resultat, så den burde være sikker nok, og du er den eneste der har nævnt Rumour Said Fire, så den burde også næsten gå også, omend den måske er en kende for let tilgængelig, omvendt er det jo et fantastisk nummer selvfølgelig. Uden at der skal gå for meget konkurrence i det vil jeg også næsten sige at jeg har håneretten nu efter min 7 points sejr Smiley
« Seneste Redigering: 31 Mar 2011, 19:55 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1048: 31 Mar 2011, 20:04 »

Har selv overvejet The Balcony og den er helt sikkert ikke for kendt. Den har vist været i en reklame i Tyskland og det er dét. og siden størstedelen af dem er englændere, er jeg sikker på, de ikke kender den. Det samme med Spleen United. Er dog ikke selv så stor fan af dem. især deres seneste udgivelse, synes jeg, er ringe. For lidt rock til min smag Smiley

Ja, det var sgu skidt. Folk var ikke så tossede med Saints Go Machine. Men du slår aldrig min 5. og 3. plads med henholdsvis Wild Nothing og Wolf Gang!
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1049: 31 Mar 2011, 20:18 »

Lad os nu se med Balcony, tror i hvert fald den fanger en del, spørgsmålet er om ikke man skal have noget lidt mere alternativt for at få hele feltet med. Om ikke andet er der alligevel nok et stykke tid endnu før vi ser UPVI.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010