home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 658 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Musik tråden
0 Brugere og 30 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: Musik tråden  (Læst 432044 gange)
Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #900: 12 Feb 2011, 00:04 »

Jeg skal til New York City fra d. 16.-21. april, og så har jeg fundet frem til at bl.a. Chris Cornell og Kid Cudi spiller dér imens jeg er der. Jeg vil nu prøve at få fat i nogle billetter til Kid Cudi, og hvis ikke det lykkedes så går jeg efter Chris-drengen! Heldigvis er der ingen aldersgrænse på det modsat mange af de andre koncerter.

Find for guds skyld et koncertsted i Brooklyn, hvor de lokale spiller. Verdens bedste musik kommer fra der område.
Logged

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #901: 12 Feb 2011, 00:29 »

http://www.youtube.com/v/6oCkg_Tbuiw

Dette nummer hører jeg meget for tiden, dejligt afslappende!
Dele af introen er jo direkte kopi af Pink Floyd - Shine on you cracy diamond. Men ellers minder det ikke så specielt meget om det. Lidt ensformigt. Men ok.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #902: 12 Feb 2011, 00:40 »

Find for guds skyld et koncertsted i Brooklyn, hvor de lokale spiller. Verdens bedste musik kommer fra der område.

Tro mig, det har jeg prøvet at finde. Men af en eller anden latterlig grund er alle de mindre koncerter, med forholdsvis ukendte Brooklyn-bands, allesammen med aldersgrænse. Ville fx gerne have været til Crystal Stilts koncert, men det er også med aldersgrænse. :-(
Logged


Arsenal Football Club


Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #903: 12 Feb 2011, 02:31 »

Der er et nyt 90'er-pop/dubstep track der er udkommet, som virkelig er fedt! Man bliver fuldstændig grebet af det og det varer nok ikke længe før den (desværre) bliver mainstream og spillet overalt.

Chase & Status - Blind Faith (feat. Liam Bailey)

Hvis du kan lide den, hvorfor vil du så ikke have, at andre skal høre den?


Det betaler sig nogle gange at se den gode Letterman.

Den gode Letterman har desværre holdt ferie på ubestemt tid i flere år, siden ca '98
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #904: 12 Feb 2011, 02:43 »



Den gode Letterman har desværre holdt ferie på ubestemt tid i flere år, siden ca '98

Ahva? Smiley
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #905: 12 Feb 2011, 03:04 »

Letterman har jo ikke haft humor i flere år, og den "gode" Letterman har derfor ikke eksisteret i mange år, og desuden da ikke haft indflydelse på musikken i endnu flere år
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #906: 12 Feb 2011, 03:24 »

Letterman har jo ikke haft humor i flere år, og den "gode" Letterman har derfor ikke eksisteret i mange år, og desuden da ikke haft indflydelse på musikken i endnu flere år

Hvad har hans humor noget som helst at gøre med en musikoptræden i Letterman, som jeg synes, er god?? Er du halvvissen?  Grin
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #907: 12 Feb 2011, 03:50 »

Hvad har hans humor noget som helst at gøre med en musikoptræden i Letterman, som jeg synes, er god?? Er du halvvissen?  Grin

Du skrev "den gode Letterman"... Letterman er ikke god. Vi kan godt blive enige om, at der ind i mellem er gode musik-optrædener i Letterman, men det har jo intet med manden at gøre...

Er du halvvissen? (eller er du bare en af den slags blomster, der kun blomstrer i efteråret?)
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #908: 12 Feb 2011, 11:41 »

Hvis du kan lide den, hvorfor vil du så ikke have, at andre skal høre den?

Synes du det er fedt, at noget af det musik du allerbedst kan lide, bliver hørt af alt for mange mennesker. Så er det jo slet ikke unikt på samme måde. Hørte meget Coldplay, Muse og Oasis i en periode - bevares, de er alle tre stadig fantastiske bands - men nu synes jeg, at det er sjovere at høre en masse "mindre kendt" musik fra bl.a. Brooklyn, som Njao også påpegede som god musik.

Du skrev "den gode Letterman"... Letterman er ikke god. Vi kan godt blive enige om, at der ind i mellem er gode musik-optrædener i Letterman, men det har jo intet med manden at gøre...

Er du halvvissen? (eller er du bare en af den slags blomster, der kun blomstrer i efteråret?)

Wtf? Grin
Logged


Arsenal Football Club


SilasBelli1998
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #909: 12 Feb 2011, 12:59 »

Right above it - Lil Wayne Smiley

Skrev bare Motherfucker Alright på google, da det var det Lil Wayne sang Opstemt

Tusind tak for det.

Men det er jo klart at du kan den slags når du er ninja Wink
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #910: 12 Feb 2011, 13:47 »

Synes du det er fedt, at noget af det musik du allerbedst kan lide, bliver hørt af alt for mange mennesker. Så er det jo slet ikke unikt på samme måde. Hørte meget Coldplay, Muse og Oasis i en periode - bevares, de er alle tre stadig fantastiske bands - men nu synes jeg, at det er sjovere at høre en masse "mindre kendt" musik fra bl.a. Brooklyn, som Njao også påpegede som god musik.

JA! Alt det musik, som jeg "opdager" eller bliver anbefalet af nogle af mine venner, det anbefaler jeg da videre til andre venner, som jeg ved er musik-glade, og hvis de kan lide det, så håber jeg da at de anbefaler det videre.

Hvorfor ikke dele den gode musik med verden?
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #911: 12 Feb 2011, 13:53 »

Jeg mangler stadig at få oversat det, du skrev til mig tidligere..
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #912: 12 Feb 2011, 13:54 »

JA! Alt det musik, som jeg "opdager" eller bliver anbefalet af nogle af mine venner, det anbefaler jeg da videre til andre venner, som jeg ved er musik-glade, og hvis de kan lide det, så håber jeg da at de anbefaler det videre.

Hvorfor ikke dele den gode musik med verden?

Fordi det er ikke cool hvis din mor på 50, din nabo på 80, og din underbo på 28 med en datter på 4 alle kan lide den samme musik som dig. Så må der være noget i vejen med din musiksmag!
Logged


Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #913: 12 Feb 2011, 13:59 »

Fordi det er ikke cool hvis din mor på 50, din nabo på 80, og din underbo på 28 med en datter på 4 alle kan lide den samme musik som dig. Så må der være noget i vejen med din musiksmag!

Hvis musikken er god så er jeg da ligeglad med hvem der også kan lide det ...
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #914: 12 Feb 2011, 14:00 »

Hvis musikken er god så er jeg da ligeglad med hvem der også kan lide det ...

Det er skam også hvad Yessir prøver at sige, bare med en vis sarkasme.  Thumbs Up
Logged

Thaurat al Shabab

Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010