home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 625 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Musik tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: Musik tråden  (Læst 432032 gange)
Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #885: 10 Feb 2011, 21:58 »

De to seneste numre jeg er faldet over på Buzzjacks Unknown Pleasures lister:

Magenta Skycode - Open Air

Grouplove - Colours

Begge sange skal lige have et par lyt før man forelsker sig i dem, men begge har nogen dejlige momenter, første nummer er let progressivt og meget Kashmiragtigt, med en lyd der på underlig vis mindede mig om Godspeed You! Black emperor. Andet nummer er lidt mere hidsigt.

Magenta er stortset det eneste finske band, som jeg kender og kan holde ud at høre på. De er jo som regel - ligesom nordmændene - glade for mega, motherfucker, crazy, damn, supersonic, ass, bad, megadestruction/hardcore-metalmusik... Har kun deres plade, IIII, og den kan jeg virkelig anbefale. Minder, som du siger, lidt om Kashmir. Lidt halvblød pop/rock er jo altid godt! Open Air skiller sig dog ud som min favorit af deres sange.

GROUPLOVE har vist også lige udsendt en EP med 6 numre. Colours er røvfed. Derudover er GoldCoast og Don't Say Oh Well virkelig stærke sange.


For tiden hører jeg den nye Fleet Foxes single, Helplessness Blues - stærkt nummer! Og så er jeg også lidt halvglad for Young Galaxy - Cover Your Tracks er en pisse god sang.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #886: 10 Feb 2011, 23:32 »

Svartsot spiller i Herning den 8. april. Jeg regner ikke med at få nogen streetcredit for det herinde, men jeg satser da på at smide 100 kr. efter den koncert! Vikingemusik når det er bedst! Opstemt
Logged



Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #887: 10 Feb 2011, 23:35 »

Svartsot spiller i Herning den 8. april. Jeg regner ikke med at få nogen streetcredit for det herinde, men jeg satser da på at smide 100 kr. efter den koncert! Vikingemusik når det er bedst! Opstemt

Du må godt få lidt af mig  Wink

Svartsot er awesome  Djævel Har dælme hørt Ravnenes Saga igennem mange gange
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #888: 10 Feb 2011, 23:37 »

Stærkt! Gik ikke ud fra de havde de store publikum herinde.

Ravnenes Saga er også et fremragende album! Noget mere end Mulmets Viser, deres gamle line-up var lidt bedre.
Logged



krølle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #889: 11 Feb 2011, 00:22 »

Metallica all the way guys...
Logged

... U ain't got a minute.

SilasBelli1998
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #890: 11 Feb 2011, 14:42 »

Nogen der ved hvilken sang beatet i den her sang kommer fra? Smiley
http://www.youtube.com/v/PfC3DNJbSQ4&NR=1
Logged

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #891: 11 Feb 2011, 14:53 »

Nogen der ved hvilken sang beatet i den her sang kommer fra? Smiley
http://www.youtube.com/v/PfC3DNJbSQ4&NR=1

Right above it - Lil Wayne Smiley

Skrev bare Motherfucker Alright på google, da det var det Lil Wayne sang Opstemt
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #892: 11 Feb 2011, 16:08 »

Efter jeg hørte den under Super Bowl, er den her da lige blevet favorit på playlisten det næste stykke tid Wink

EDIT: Nå, jeg ved ikke lige hvordan Youtube-tagsene virker, så I får bare linket her:

http://www.youtube.com/v/UePtoxDhJSw
Logged



Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #893: 11 Feb 2011, 19:28 »

Der er et nyt 90'er-pop/dubstep track der er udkommet, som virkelig er fedt! Man bliver fuldstændig grebet af det og det varer nok ikke længe før den (desværre) bliver mainstream og spillet overalt.

Chase & Status - Blind Faith (feat. Liam Bailey)
Logged


Arsenal Football Club


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #894: 11 Feb 2011, 19:50 »

Der er et nyt 90'er-pop/dubstep track der er udkommet, som virkelig er fedt! Man bliver fuldstændig grebet af det og det varer nok ikke længe før den (desværre) bliver mainstream og spillet overalt.

Chase & Status - Blind Faith (feat. Liam Bailey)

Jeg er stor fan af Chase & Status, men de er desværre igang med at blive de nye Pendulum, som er ved totalt at glemme deres rødder i Drum & Bass(dog ikke helt, da der trods alt er to dnb-tracks på deres nye album), og bare går efter det billige og cheesy, men dette track er et lille bevis på at der også kan komme noget godt ud af deres poppede vej. Derudover bør folk se videoen, som viser nogle engelske 'guys' der varmer op og tager til en rave, 90'er style.

Resten af albummet udover Blind Faith, No Problem og Hocus Pocus er dog, for at sige det på godt engelsk hvor de jo kommer fra - bollocks. På de 12 øvrige numre er desværre rimelig langt til deres dnb-klassikere Hurt You, Take Me Away, Duppy Man, Streetlife og Smash TV, og deres tidligere dubstep-bangers Eastern Jam og Saxon...
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #895: 11 Feb 2011, 20:02 »

Det betaler sig nogle gange at se den gode Letterman. Han har har jo en god smag for rockmusik, og i går så jeg helt tilfældigt det bristiske band 'The Boxer Rebelllion' spille deres 'network television debut', som Letterman siger. Det er en blanding af Radiohead og Coldplay med et twist af de lidt mere post-punk inspirerede Editors/Interpol/White Lies - det er ikke helt dumt!

Har allerede skaffet mig deres plade 'Union' og har helt sikkert planer om at anskaffe den helt nye udgivelse 'The Cold Still'. Sangen nedenunder er fra den nyeste plade.

<a href="http://www.youtube.com/v/cQtpx-_GgLc?fs=1&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/cQtpx-_GgLc?fs=1&amp;amp;hl=da_DK</a>
« Seneste Redigering: 11 Feb 2011, 20:04 af Njaourinho » Logged

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #896: 11 Feb 2011, 20:17 »

Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #897: 11 Feb 2011, 21:16 »

Jeg skal til New York City fra d. 16.-21. april, og så har jeg fundet frem til at bl.a. Chris Cornell og Kid Cudi spiller dér imens jeg er der. Jeg vil nu prøve at få fat i nogle billetter til Kid Cudi, og hvis ikke det lykkedes så går jeg efter Chris-drengen! Heldigvis er der ingen aldersgrænse på det modsat mange af de andre koncerter.
Logged


Arsenal Football Club


MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #898: 11 Feb 2011, 23:35 »

http://www.youtube.com/v/6oCkg_Tbuiw

Dette nummer hører jeg meget for tiden, dejligt afslappende!
Logged

Grønthandleren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #899: 11 Feb 2011, 23:57 »

http://www.youtube.com/v/6oCkg_Tbuiw

Dette nummer hører jeg meget for tiden, dejligt afslappende!

Rimelig "syret" - minder en smule om noget moderne Pink Floyd? I hvert fald det nummer du linker her Smiley
Logged

Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010