home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 287 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Musik tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: Musik tråden  (Læst 431301 gange)
AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #420: 25 Aug 2009, 18:06 »

Tak g00n. Der er nogle pænt fede imellem.

Er der så nogle der har nogle gode nye hits? Som bliver spillet meget i radioen og sådan for tiden? Opstemt
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #421: 25 Aug 2009, 18:42 »

Andre der har været ude og købe den nye Arctic Monkeys cd? Har selv lyttet igennem en del gange nu, og må indrømme at jeg ikke er helt overbevist endnu. Det er selvfølgelig musik der skal have lidt flere gennemlytninger end deres tidligere numre, men synes de er gået meget langt bort fra den charmerende lyd der tidligere kendetegnede dem, og omend det nye også lyder godt så må jeg indrømme at jeg foretrækker deres gamle stil.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

SoAP
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #422: 25 Aug 2009, 19:03 »

Andre der har været ude og købe den nye Arctic Monkeys cd? Har selv lyttet igennem en del gange nu, og må indrømme at jeg ikke er helt overbevist endnu. Det er selvfølgelig musik der skal have lidt flere gennemlytninger end deres tidligere numre, men synes de er gået meget langt bort fra den charmerende lyd der tidligere kendetegnede dem, og omend det nye også lyder godt så må jeg indrømme at jeg foretrækker deres gamle stil.

Jeg har ikke selv købt det, men overvejer. Har deres deburalbum som virkelig er klasse.
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #423: 25 Aug 2009, 19:34 »

AFC:

Pitbull - Hotel Room Service
Jay Sean Featuring Lil Wayne - Down
Cobra Starship Featuring Leighton Meester - Good Girls Go Bad 
David Guetta ft. Akon - Sexy Bitch 

Dette er mine bud på fremtidige hits i DK. De fleste af sangene bliver nok spillet. Nogle mere end andre. Smiley
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #424: 25 Aug 2009, 19:34 »

Har netop været ude idag og købe deres nye album Humbug. Jeg har lyttet det igennem en enkelt gang og må indrømme at jeg skal hører det igennem nogle gange. Dog syntes jeg at der er nogle fede numre, blandt andet Crying Ligthning som er blevet udgivet som deres første single. Jeg kan tydeligt hører at de har ændret sig og blevet dybere og mere voksne.

Jeg har også sammen med min bror alle deres albums, hvor jeg dog mangler nogle EP'er med dem.
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #425: 25 Aug 2009, 19:41 »

Har netop været ude idag og købe deres nye album Humbug. Jeg har lyttet det igennem en enkelt gang og må indrømme at jeg skal hører det igennem nogle gange. Dog syntes jeg at der er nogle fede numre, blandt andet Crying Ligthning som er blevet udgivet som deres første single. Jeg kan tydeligt hører at de har ændret sig og blevet dybere og mere voksne.

Jeg har også sammen med min bror alle deres albums, hvor jeg dog mangler nogle EP'er med dem.

Jeg synes egentlig at det er et meget godt album, men foretrækker stadig deres tidligere, kan jo håbe at det ændrer sig. Cornerstone er nok den sang jeg har lagt mest mærke til indtil videre, på trods af den lidt fesne slutning. Er jeg den eneste der umiddelbart mener at My Propeller må handle om rejsningsproblemer?
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #426: 25 Aug 2009, 19:45 »

Jeg synes egentlig at det er et meget godt album, men foretrækker stadig deres tidligere, kan jo håbe at det ændrer sig. Cornerstone er nok den sang jeg har lagt mest mærke til indtil videre, på trods af den lidt fesne slutning. Er jeg den eneste der umiddelbart mener at My Propeller må handle om rejsningsproblemer?

Jeg siger skam ikke jeg ikke kan lide det, jeg siger bare at jeg skal hører det nogle gange.

Forresten er Mews album også udkommet i sidste mandags og jeg har fået den. Jeg syntes personligt den er okay. Den er lidt rodet og meget specielt men meget af det lyder alligevel meget godt.
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #427: 25 Aug 2009, 19:49 »

Lige en anden ting, kan klart anbefale deres EP 'Who the fuck are Arctic Monkeys' hvis du ikke har den. Første track er at finde på første album, andet track er godt, men ikke fantastisk. De 3 sidste numre er til gengæld fantastiske, både tekstmæssigt og rent musikalsk.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #428: 25 Aug 2009, 20:20 »

Ok tak jeg kigger på det Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #429: 25 Aug 2009, 22:03 »

Pitbull - Hotel Room Service

Og gerne DJ Enix's remix. Det er røvfedt. Smiley

Generalt er Pitbulls sange røvfede, så kan naturligvis anbefale dem.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Bave
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #430: 25 Aug 2009, 22:10 »


David Guetta ft. Akon - Sexy Bitch 
Den er også vildt nice imo  Opstemt
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #431: 25 Aug 2009, 22:27 »

Jay-Z feat Kanye West & Rihanna - Run This Town!
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #432: 25 Aug 2009, 22:29 »

Jeg er enig med både Zones-, Zulues og Baves seneste indlæg her i tråden.. Alle tre sange er geniale!

Det er faktisk også vildt fedt at finde nogle gamle yndlingssange frem. De er stadigvæk fede, og man får ny lyst til at høre dem. For tiden hører jeg f.eks. både Golddigger, Good life og Stronger (alle med Kanye West, næstsidste også med T-pain), som har været mine yndlingssange over lange perioder. Jeg synes stadigvæk at det er pisse fede sange Tunge
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #433: 25 Aug 2009, 22:37 »

Også Lil Wayne feat Young Money - Every Girl, genial.
Cant Tell Me Nothing, Everything I Am, Big Brother alle med Kanye West. The Fray - Heartless (coverversion),
Jay-Z - Reminder er også cool (:
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #434: 25 Aug 2009, 22:39 »

Andre der har været ude og købe den nye Arctic Monkeys cd? Har selv lyttet igennem en del gange nu, og må indrømme at jeg ikke er helt overbevist endnu. Det er selvfølgelig musik der skal have lidt flere gennemlytninger end deres tidligere numre, men synes de er gået meget langt bort fra den charmerende lyd der tidligere kendetegnede dem, og omend det nye også lyder godt så må jeg indrømme at jeg foretrækker deres gamle stil.

Har selv albummet og er rimelig enig med dig og de andre. Det skal lyttes mere igennem end de andre plader. Man kan godt høre at Alex har taget noget Last Shadow Puppets med over i albummet. Det er blevet mere modent og mere stille. Det mister de nok nogle fans på, men samtidig tror jeg også de vinder på det. Jeg er mere på det gamle, hvorfor jeg også bedst kan lide Crying Lightning, som iøvrigt er en klassesang!

Derudover har jeg fået hørt Turboweekend' album igennem mange gange nu. Det er fantastisk - helt igennem! Kan virkelig anbefale det til folk med den musiksmag. Something Or Nothing, Colors og Up With The Smoke - Down With The Ash er geniale - mit favoritband i DK.
Logged

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010