home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:58:24 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
I går kl. 14:27:25 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23424
  1 Bruger, 380 Gæster Online.

Indlæg: 1132875 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: GrainneMon
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Musik tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: Musik tråden  (Læst 434005 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2085: 26 Jun 2013, 22:20 »

Fedt! Uden at virke alt for 'røvslikkende' så er der sgu ikke noget federe end en passion man elsker, går op i, og står ved hvad end folk så synes! Wink
Må indrømme at jeg også er småforelsket, uden helt at være det, i Nathalie Portman xD !! Siden jeg så Starwars I & II for en del år siden efterhånden, har hun bare siddet fast på nethinden! ÅHHHH URUGUAY BTW !!!!!!! Øhm Opstemt men ja, det er nok ikke helt på samme plan som dig og Demi, men havde jeg muligheden for at møde ET menneske, jeg aldrig havde mødt før, så ville jeg uden at tøve vælge hende.

Nej, det er nok ikke helt på samme måde. Du "valgte" vel egentlig lidt Portman på grund af udseendet ikke? Smiley

For lige nu har jeg over 70 kvindelige kunstnere i mit Itunes bibliotek. Jeg kunne have valgt hvilken som helst af de kunstnere at forelske mig i, men det blev Demi og det er der jo en helt speciel grund til.

Hun har bare en fortid som jeg kan relaterer så meget til på mange forskellige måder i min ungdom og den måde hun er kommet igennem det har jeg så dyb respekt for. Ligeledes gør hun så meget for at være et forbillede for unge mennesker der selv har haft en hård opvækst.

Og så er jeg så heldig at hun også er en af de musikere, hvis musik jeg holder allermest af. Men det skal muligvis også ses i kontrast med, at jeg går meget op i hvilke ideer hun har haft med de forskellige tekster i hendes sange, og på den måde kan fordybe mig i de individuelle sange.

Og jo. Jeg syntes hun er pisse lækker. Men jeg er ret sikker på at grunden til jeg syntes hun er så pisse lækker er at jeg syntes hun er en fantastisk person. Mange vil jo nok se hende som rimelig average. Men jeg syntes bare hun er en så smuk person på så fantastiske mange måder.
Logged


HansenLFC
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #2086: 26 Jun 2013, 22:26 »

Jeg er egentlig glad for du spørger Smiley
Jeg har givet en længere forklaring inde på FMDanmark.dk, hvor jeg har en Demi Lovato tråd.

Det vil glæde mig, hvis du vil læse indlægget, så jeg linker lige til det her.
Ja og du er skam også velkommen til at læse resten af tråden Wink

http://www.fmdanmark.dk/v4/index.php?/topic/407-demi-lovato-tråden/?p=31229

Hvad med os, som ikke har mulighed for at se det på linket?
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2087: 26 Jun 2013, 22:27 »

Hvad med os, som ikke har mulighed for at se det på linket?

Det er det lange indlæg du læste på Managerlife, snuske Kys
Logged


HansenLFC
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #2088: 26 Jun 2013, 22:27 »

Det er det lange indlæg du læste på Managerlife, snuske Kys

Ah okay. Hvorfor linker du så ikke til ML fremfor den tosse side?
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2089: 26 Jun 2013, 22:29 »

Ah okay. Hvorfor linker du så ikke til ML fremfor den tosse side?

Reklame for Demi Lovato tråden selvfølgelig Wink
Logged


Mangerel
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #2090: 26 Jun 2013, 23:03 »

Det er lidt både og. Jeg valgte hende ikke, jeg faldt for hende.. Hun er udseendesmæssigt nok det tætteste jeg kommer på min drømmepige. Det er lidt sjovt for da jeg så Pirates of the Caribean for første gang, blev jeg også straks vild med Keira Knightly, men det var, ja, kun fordi jeg synes hun var latterligt LÆKKER! Da jeg så så Nathalie Portman for første gang (starwars) så var jeg solgt. Hun lignede Keira rigtig meget, men modsat Keira havde hun det som jeg kigger efter hos en pige - 100% kun udseendesmæssigt - hun ser nemlig hele vejen i gennem SØD ud. Og indtil nu har det været det der har fået mig til at falde for en tøs, IRL.

Det giver sikkert ingen mening, og er rigtig rodet, men jeg kan udover det faktisk heller ikke sætte ord hvad der udover hendes smukke ansigt, er så fantastisk ved hende.

Men hey, det har nok også noget at gøre med at hun har ungarske rødder, hvilket jeg selv har, og så det at hende og hendes forældre er jøder (aner ikke i hvilken grad) - har selv jødisk familie.

Kan som sagt ikke rigtig sætte flere ord på, men hvis det var muligt at vælge ansigt til sin fremtidige livsledsager (lolz i know) så var det 100% hendes Grin
Derudover har jeg også set en stor del af de film hun har været med i, og jeg synes at hun er en rigtig dygtig skuespiller, i en tid hvor vi ser flere og flere 'alibi-skuespillere' hvis man kan kalde det dét.
« Seneste Redigering: 26 Jun 2013, 23:05 af Mangerel » Logged

Mangerel
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #2091: 26 Jun 2013, 23:05 »

Sgu alligevel utroligt at man skulle skrive sådanne ting, på en fodbold-relateret hjemmeside! Opstemt

EDIT: Sgu dejligt at komme ud med det, haha!
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2092: 26 Jun 2013, 23:17 »

<a href="http://www.youtube.com/v/-l5tM_Za1cE?version=3&quot;&gt;<br />&lt;param name=&quot;movie&quot; value=&quot;<a href=&quot;http://www.youtube.com/-l5tM_Za1cE?version=3&quot; target=&quot;_blank&quot;>http://www.youtube.com/-l5tM_Za1cE?version=3</a>&quot; /&gt;<br />&lt;param name=&quot;allowFullScreen&quot; value=&quot;true&quot; /&gt;<br />&lt;param name=&quot;allowscriptaccess&quot; value=&quot;always&quot; /&gt;<br />&lt;/object&gt;&lt;div style=&quot;font-size: 0.8em&quot;&gt;<a href=&quot;http://www.tools4noobs.com/online_tools/youtube_xhtml/&quot; target=&quot;_blank&quot;>Get your own valid XHTML YouTube embed code</a>&lt;/div&gt;" target="_blank">http://www.youtube.com/v/-l5tM_Za1cE?version=3&quot;&gt;<br />&lt;param name=&quot;movie&quot; value=&quot;<a href="http://www.youtube.com/-l5tM_Za1cE?version=3" target="_blank">http://www.youtube.com/-l5tM_Za1cE?version=3</a>&quot; /&gt;<br />&lt;param name=&quot;allowFullScreen&quot; value=&quot;true&quot; /&gt;<br />&lt;param name=&quot;allowscriptaccess&quot; value=&quot;always&quot; /&gt;<br />&lt;/object&gt;&lt;div style=&quot;font-size: 0.8em&quot;&gt;<a href="http://www.tools4noobs.com/online_tools/youtube_xhtml/" target="_blank">Get your own valid XHTML YouTube embed code</a>&lt;/div&gt;</a>
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #2093: 26 Jun 2013, 23:29 »


EDIT: Sgu dejligt at komme ud med det, haha!

Det er virkelig flot, du deler det med os alle sammen. Det må have været virkelig hårdt at gå med helt for sig selv.
Logged

Mangerel
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #2094: 27 Jun 2013, 02:35 »

Det er virkelig flot, du deler det med os alle sammen. Det må have været virkelig hårdt at gå med helt for sig selv.

Jo tak!  - Kunne da godt lyde som om du selv havde noget og dele med gruppen, hr. Suresen? Wink
« Seneste Redigering: 27 Jun 2013, 02:43 af Mangerel » Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2095: 27 Jun 2013, 10:11 »

Sgu alligevel utroligt at man skulle skrive sådanne ting, på en fodbold-relateret hjemmeside! Opstemt

EDIT: Sgu dejligt at komme ud med det, haha!

Jeg syntes det er dejligt for at være ærlig. Smiley
Logged


HansenLFC
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #2096: 27 Jun 2013, 10:18 »

Jo tak!  - Kunne da godt lyde som om du selv havde noget og dele med gruppen, hr. Suresen? Wink

Jeg syntes det er dejligt for at være ærlig. Smiley
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2097: 27 Jun 2013, 10:22 »

Respekt Demi Smiley

Jeg har desuden klikket på linket i tidligere nævnte tråd på FMD.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2098: 27 Jun 2013, 23:21 »

Respekt Demi Smiley

Jeg har desuden klikket på linket i tidligere nævnte tråd på FMD.

Tak for det Skovlyst.
Det sætter jeg stor pris på.
Logged


HansenLFC
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #2099: 27 Jun 2013, 23:50 »

Skål Demi, skål for X og skål for 1. division !
Logged

Sider: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010