home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:58:24 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
I går kl. 14:27:25 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23424
  1 Bruger, 555 Gæster Online.

Indlæg: 1132877 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: GrainneMon
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Musik tråden
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 137 138 [139] 140 141 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: Musik tråden  (Læst 433979 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2070: 18 Jun 2013, 21:53 »

Så kommer den ud i bilen og jeg vil høre den hver gang jeg kør.

1 måned og 2 dage til min fødselsdag. FUCK jeg glæder mig.

Det giver street credit når man kommer kørene.
Logged


vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2071: 22 Jun 2013, 00:13 »

Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2072: 22 Jun 2013, 00:16 »


Hvis det virkelig er dig der har lavet det her nummer, har du godt nok forbedret dig. Smiley Ikke at jeg er til den her slags musik, men det har du alligevel klaret flot. Smiley
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2073: 22 Jun 2013, 11:47 »

Hvis det virkelig er dig der har lavet det her nummer, har du godt nok forbedret dig. Smiley Ikke at jeg er til den her slags musik, men det har du alligevel klaret flot. Smiley
mange tak skal du have Smiley

ja jeg har virkelig lavet det nummer Wink
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #2074: 22 Jun 2013, 12:25 »

mange tak skal du have Smiley

ja jeg har virkelig lavet det nummer Wink
Det må jeg også sige, du har forbedret dig virkelig meget fra det første jeg hørte fra dig. Smiley
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2075: 23 Jun 2013, 15:53 »

Det må jeg også sige, du har forbedret dig virkelig meget fra det første jeg hørte fra dig. Smiley

mange tak Smiley
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2076: 23 Jun 2013, 19:28 »

laver rigtig meget musik lige i den her uge har lavet et remix af Eminems sang Mockingbird http://www.youtube.com/v/M0MN3-w50OM&feature=c4-overview&list=UUM-NEQWfY-OTffMvlFCtgdw
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2077: 26 Jun 2013, 14:31 »

Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2078: 26 Jun 2013, 15:50 »

Demi Lovato har tidligere udtalt at hendes nye album er et album hun utroligt gerne vil have ud i radioen.
Heart Attack har været en udmærket succes indtil videre og nu er det officielt at den næste single fra albummet bliver "Made in The USA"

Musikvideoen til sangen er sat til at komme ud en gang i Juli.
Og der er slet ingen tvivl om at det er en sang som der er blevet arbejdet hårdt på at gøre radio venlig. Det er langt fra en af mine favoritsange på hendes album, men det er fordi jeg er mere til de mere personlige sange, hvilke naturligvis ikke er de mest radiovenlige.

Coveret til sangen er også blevet offentliggjort, samt sangen med lyric's er blevet offentliggjort på hendes officielle VEVO kanal på Youtube.

Jeg glæder mig til den kommer i radioen. Ikke fordi jeg lytter til radio, men forhåbentlig bliver den mindst så succesfuld som Heart Attack for folk som ikke lige kender så meget til hende. Og så glæder jeg mig voldsomt meget til musikvideoen som hun i øvrigt er Co-producer på! Noget hun ikke har prøvet før.



<a href="http://www.youtube.com/v/HcL31nYtHxA?hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/HcL31nYtHxA?hl=da_DK</a>
Logged


Mangerel
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #2079: 26 Jun 2013, 16:07 »

Må ærligt indrømme at 'are you afraid of the bass monster?' lyder som larm i mine ører  crazy MEN jeg er også kun til 'blød' dub, med et lækkert beat.
På den anden side, så lyder det her^^ super fedt! Forsæt i den stil min ven  Wink
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2080: 26 Jun 2013, 20:52 »

Må ærligt indrømme at 'are you afraid of the bass monster?' lyder som larm i mine ører  crazy MEN jeg er også kun til 'blød' dub, med et lækkert beat.
På den anden side, så lyder det her^^ super fedt! Forsæt i den stil min ven  Wink
tak fordi du syntes at get down var god Grin synes også get down er mit bedste nummer. Og ja måske var afraid of the bass monster lidt larmende men elsker den slags musik. Grin
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #2081: 26 Jun 2013, 21:09 »

laver rigtig meget musik lige i den her uge har lavet et remix af Eminems sang Mockingbird http://www.youtube.com/v/M0MN3-w50OM&feature=c4-overview&list=UUM-NEQWfY-OTffMvlFCtgdw
Under al kritik iforhold til andet du har lavet, det er da bare irriterende at Eminems sætninger bliver cuttet over så de ikke giver mening, og at du ændrer i hans stemme for hver sætning lyder totalt random. Sorry to say. Peace
Logged

Mangerel
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #2082: 26 Jun 2013, 21:44 »

@Demi

Hvorfor er du egenlig så stor fan af Demi Lovato?? Opstemt
Synes selv hun minder rigtig meget om så mange andre kvindelige popsangere i den alder (på godt og ondt)
Det skulle vel ikke være fordi du synes hun er lidt dejlig at se på Grin

^Er ikke ment som et hån på nogen måde, kunne bare være interessant at høre.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2083: 26 Jun 2013, 21:51 »

@Demi

Hvorfor er du egenlig så stor fan af Demi Lovato?? Opstemt
Synes selv hun minder rigtig meget om så mange andre kvindelige popsangere i den alder (på godt og ondt)
Det skulle vel ikke være fordi du synes hun er lidt dejlig at se på Grin

^Er ikke ment som et hån på nogen måde, kunne bare være interessant at høre.

Jeg er egentlig glad for du spørger Smiley
Jeg har givet en længere forklaring inde på FMDanmark.dk, hvor jeg har en Demi Lovato tråd.

Det vil glæde mig, hvis du vil læse indlægget, så jeg linker lige til det her.
Ja og du er skam også velkommen til at læse resten af tråden Wink

http://www.fmdanmark.dk/v4/index.php?/topic/407-demi-lovato-tråden/?p=31229
Logged


Mangerel
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #2084: 26 Jun 2013, 22:11 »

Fedt! Uden at virke alt for 'røvslikkende' så er der sgu ikke noget federe end en passion man elsker, går op i, og står ved hvad end folk så synes! Wink
Må indrømme at jeg også er småforelsket, uden helt at være det, i Nathalie Portman xD !! Siden jeg så Starwars I & II for en del år siden efterhånden, har hun bare siddet fast på nethinden! ÅHHHH URUGUAY BTW !!!!!!! Øhm Opstemt men ja, det er nok ikke helt på samme plan som dig og Demi, men havde jeg muligheden for at møde ET menneske, jeg aldrig havde mødt før, så ville jeg uden at tøve vælge hende.
Logged

Sider: 1 ... 137 138 [139] 140 141 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010