home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:27:25 Broen13 Omklædning... Underlige ting
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23424
  0 Brugere, 463 Gæster Online.

Indlæg: 1132876 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: GrainneMon
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Musik tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 132 133 [134] 135 136 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: Musik tråden  (Læst 433878 gange)
Svartovich
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #1995: 24 Maj 2013, 14:15 »

Meget chill sang, god at lytte til når man gamer FM13  Thumbs Up

http://www.youtube.com/v/ekFWPsXXcg0
Den er super god.
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1996: 24 Maj 2013, 16:26 »

iwrestledabearonce Smiley

Hold da helt fast! Det må være i top 3 over fede sang navne. Tunge
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1997: 24 Maj 2013, 17:52 »

Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1998: 24 Maj 2013, 23:53 »

Ville satme give meget for at se LoG, Gojira, Manson, Killswitch Engage og Slayer.

Haha, deres lyd er ret poppet og elektronisk, men stort set alle deres sange er super catchy. De har, desværre, lige smidt deres forsanger ud af bandet.

In other news: Avenged Sevenfold kommer tilbage til Danmark den 11. november i år. Ikke nok med det, så har de Five Finger Death Punch og David Draimans sideprojekt, Device, med som opvarmning. Der er ingen tvivl om, at jeg skal ind og se dem.

Det var generelt et vildt program sidste år, for satan jeg fik moshet igennem Opstemt

jeg fik lige hørt noget mere af dem på youtube, det er rimelig god hygge musik Smiley

uha, det kunne være man skulle overveje dem også,avenged sevenfold er ret fede, og five finger death punch er altid en fest :p
starter dog nok lige ud med Rock am Ring, Copenhell, Roskilde, Roger Waters the wall og Chidren og Bodom, så må vi se hvad pengene strækker til derefter Wink
Logged




OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1999: 25 Maj 2013, 20:01 »

The National Anthem of Rock!

<a href="http://www.youtube.com/v/wHx7vaa9Fwo?hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/wHx7vaa9Fwo?hl=da_DK</a>
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2000: 25 Maj 2013, 21:37 »

Bliver ikke smukkere end det her <3

<a href="http://www.youtube.com/v/I6apwAZHzkw" target="_blank">http://www.youtube.com/v/I6apwAZHzkw</a>
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2001: 27 Maj 2013, 19:55 »

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

ronen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #2002: 27 Maj 2013, 20:48 »

In other news: Avenged Sevenfold kommer tilbage til Danmark den 11. november i år. Ikke nok med det, så har de Five Finger Death Punch og David Draimans sideprojekt, Device, med som opvarmning. Der er ingen tvivl om, at jeg skal ind og se dem.

Et rent tilfælde jeg går ind og kigger på den her tråd og til min store store stoooooore begejstring ser jeg så at Five Finger Death Punch også kommer til Avenged koncerten Opstemt Opstemt

Læste ellers godt inde på Gaffa forleden at Avenged kommer, men missede det med FFDP. Siden jeg hørte dem for første gang for 3 år siden, tror jeg, har jeg altid helt vildt gerne ville se FFDP så er over middel glad for de kommer som back-up til Avenged Sevenfold Opstemt Bliver et brag af en koncert!!!
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #2003: 27 Maj 2013, 22:38 »

Mangler et godt album, eller en kunstner, der skal udforskes! Kunne godt bruge nogle forslag; tænker primært på Hip-Hop, men er også åben overfor andet!

Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2004: 27 Maj 2013, 22:59 »

Mangler et godt album, eller en kunstner, der skal udforskes! Kunne godt bruge nogle forslag; tænker primært på Hip-Hop, men er også åben overfor andet!



Ab-Soul - Control System

I samme gruppe som Kendrick Lamar og ScHoolboy Q. Overdrevet undervurderet, og en lyriker out of this world.
Logged


Arsenal Football Club


Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2005: 28 Maj 2013, 09:21 »

Nu ved jeg ikke lige hvor jeg skal skrive henne, men nu gør jeg det bare her.

Jeg har sidste skoledag på fredag, og vi har tænkt at vi skal bruge noget "musik" til vores show. Men hovedsagen er at Carpark North har lavet en sang der hedder "Burn It" og jeg mener at der "inde under" ligger en trommerytme der går igen gennem hele sangen. Hvis nogen har forstand på musik og kunne klippe denne "rytme" ud, så ville det altså være en stor hjælp. Hvis sådan noget overhovedet kan lade sig gøre.

Mine udtryk er måske ikke helt rigtige, men nu brugte jeg dem altså i mangel på bedre  crazy
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2006: 28 Maj 2013, 10:31 »

Har i ikke nogen der kan spille trommer på din årgang? fordi så kan i bare optage ham/hende spille det. Det er ikke en alt for svær rytme, så de fleste trommeslagere burde kunne høre sig frem til den.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2007: 28 Maj 2013, 10:34 »

Desværre nej. Vi er ikke just en musisk klasse crazy Måske vi kunne få en af vores lærere til det, men han skal trods alt med til fællessamlingen....
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2008: 28 Maj 2013, 11:07 »

Hvis du kan finde et program hvor man kan lave trommerytmer, kan jeg nok godt lave den for dig. Kender bare ikke lige noget selv umiddelbart.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #2009: 28 Maj 2013, 11:29 »

First of all: Jeg aner absolut INTET om sådan noget her. Min musiske viden er absolut kritisabel. Men denne her skulle vist se ret sikker ud: http://www.rinki.net/pekka/monkey/ Ved ikke lige hvordan sådan et program du søger, ser ud
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 ... 132 133 [134] 135 136 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010