home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 517 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Musik tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: Musik tråden  (Læst 432828 gange)
Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1470: 14 Apr 2012, 19:10 »

Hvilket spørgsmål undgår jeg?
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1471: 14 Apr 2012, 19:12 »

Hvorfor?
Og hvorfor kalder du det disney musik?

Og jeg skal være ærlig med det samme og sige at jeg faktisk ikke giver en skid for din mening hvis du ikke er seriøs og bare troller, så svar kun hvis du rent faktisk vil sige noget fornuftigt tak.
Selena Gomez og Miley Cyrus har været med i Disney og er blevet kendte via Disney serier. Men hvad har deres musik med det at gøre?

Og nu også

Åh gud da.
Hvorfor bliver du ved med at undgå det spørgsmål jeg spørger dig om og fortsætter med dit bullshit.
Nej, men hvordan skulle jeg give et bedre eksempel? Jeg kunne fortsætte og finde flere på Last.FM.
Det ville dog tage længere tid. Jeg kunne også sende spørgeskemaer ud på diverse fan foraer.

Det giver da et billede af at tingene ikke er helt som KrookDale skriver.
Logged


Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1472: 14 Apr 2012, 19:22 »

Hvorfor jeg kalder det Disneymusik? Fordi hver gang jeg hører/ser noget om Miley Cyrus, Selana Halløj og resten af slyngelstuen, så relaterer jeg dem automatisk over i en Disneyboks.

Det er iøvrigt også sjovt, at på hendes last.fm side er hendes 3. mest taggede genre sjovt nok... Disney..
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1473: 14 Apr 2012, 19:27 »

Hvorfor jeg kalder det Disneymusik? Fordi hver gang jeg hører/ser noget om Miley Cyrus, Selana Halløj og resten af slyngelstuen, så relaterer jeg dem automatisk over i en Disneyboks.

Det er iøvrigt også sjovt, at på hendes last.fm side er hendes 3. mest taggede genre sjovt nok... Disney..

Godt nok så fik vi det på plads. Så ved jeg at din kommentar blot var skrevet på grund af uvidenhed og provokation.

Det er vel meget normalt siden hun stadig har været relateret til Disney.
Logged


Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1474: 14 Apr 2012, 19:29 »


Det er vel meget normalt siden hun stadig har været relateret til Disney.

Hvordan filan kan det så komme som en overraskelse, at jeg kalder det Disneymusik. Du modsiger dig selv helt vildt.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1475: 14 Apr 2012, 19:31 »

Hvordan filan kan det så komme som en overraskelse, at jeg kalder Disneymusik. Du modsiger dig selv helt vildt.

Det har da ikke noget at gøre med det?
Problemstillingen til at starte med er at du kommer med en unødvendig og provokerende kommentar om at du ikke kan tage mig seriøs når jeg høre disney musik?

Selvfølgelig er disney et af hendes tags. Som jeg har skrevet i nogle indlæg tidligere så hænger det fast i hende desværre.

Derfor er det stadig unødvendigt og provokerende det du skriver.
Logged


Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1476: 14 Apr 2012, 19:46 »

Årh, hold da op med at være så sart. Der er blevet skrevet grimmere og mere provokerende ting i din Last.fm-tråd omking din musiksmag. Og nej, jeg har aldrig skrevet, at jeg ikke kunne tage dig seriøst (vi er dog godt på vej.. Wink ), men at jeg havde svært ved at forholde mig til din mening om musik. Der er altså en forskel.

"Selvfølgelig er disney et af hendes tags. Som jeg har skrevet i nogle indlæg tidligere så hænger det fast i hende desværre"

- Igen, hvordan kan det så komme som en overraskelse, at jeg relaterer hendes musik som Disneymusik? Du vidste jo godt hvorfor.

Men hold nu Frederik, hvor er det en ligegyldig diskussion, hvorfor jeg også har skrevet mit sidste indlæg i den. Hej.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1477: 14 Apr 2012, 19:47 »

Årh, hold da op med at være så sart. Der er blevet skrevet grimmere og mere provokerende ting i din Last.fm-tråd omking din musiksmag. Og nej, jeg har aldrig skrevet, at jeg ikke kunne tage dig seriøst (vi er dog godt på vej.. Wink ), men at jeg havde svært ved at forholde mig til din mening om musik. Der er altså en forskel.

"Selvfølgelig er disney et af hendes tags. Som jeg har skrevet i nogle indlæg tidligere så hænger det fast i hende desværre"

- Igen, hvordan kan det så komme som en overraskelse, at jeg relaterer hendes musik som Disneymusik? Du vidste jo godt hvorfor.

Men hold nu Frederik, hvor er det en ligegyldig diskussion.

Jep, det er en ligegyldig diskussion og jeg har skældt mig selv ud flere gange i dag for at blive så sur over det, for det er unødvendigt.

Desværre bliver jeg utrolig sur og fornærmet over det emne.
Men vi holder her.
Logged


PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1478: 14 Apr 2012, 20:13 »

Er der nogle der ved om man kan finde ud af hvilken musik kanal de spiller på, Pizzahut i England (Cambridge), for der er en sang jeg har fået på hovedet, men har ingen ide om hvad den hedder.. Håber der er hjælp at hente her Wink
Logged


SørenA
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #1479: 14 Apr 2012, 21:20 »

I har nok lige taget prisen for den mest ligegyldige diskussion på FMF i år - Havde i nogensinde regnet med at i ville blive enige om noget så individuelt som musiksmag?

Derudover kom diskussion om hvorvidt det var disneymusik eller ej - og der står jeg så helt af, for det er da nok noget af det mærkeligste der nogensinde er blevet diskuteret.

Men jeg er dog glad for at i er kommet frem til at i ikke bliver enige.

Her kommer der så lidt af det, det hele drejer sig om : En sommerklassikker <3
http://www.youtube.com/v/Oai1V7kaFBk
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1480: 14 Apr 2012, 21:38 »


Her kommer der så lidt af det, det hele drejer sig om : En sommerklassikker <3
http://www.youtube.com/v/Oai1V7kaFBk

Du laver så mange damer G!
Logged


KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden35
« Svar #1481: 14 Apr 2012, 23:26 »

Jeg vender lige tilbage til det der med at Miley Cyrus er primært henvendt til teenagetøser.

Jeg har gravet lidt og lavet lidt statistik. Jeg har fundet 67 Miley Cyrus fans.
Af dem er 31 kvinder hvilket giver 46 %
Af alle 67 er 48 % over 18 år.

Så din konklusion holder ikke helt KrookDale.
Nu sagde jeg jo ret beset kun at det var målrettet teenagetøser, ikke at de var det eneste, der kunne lide dem, jeg sagde at de var den primære målgruppe. Og jeg er da ikke et øjeblik i tvivl om at når folkene bag skriver deres catchy, klichefyldte og lettilgængelige popsange, og vælger at det er præcist Miley Cyrus ansigt og navn der skal sættes på sangene (det er vel reelt det eneste hun bidrager med, i og med at samtlige hendes numre er autotunede.) er det ud fra en forventning om at piger (og enkelte drenge) i aldersgruppen 12-18 køber det.

Det skal man som musikelsker selvfølgelig ikke lade sig begrænse af, man skal høre det musik man kan lide, hvadenten det er lavet til diskoteker, folk der er pumpet fulde af ecstasy, eller et teenagepigeværelse.

Som andre har påpeget, er det dog en lettere nytteløs diskussion, så lad os hellere slutte den snarest.

PS:
Mænd udgør et klart flertal på Last.FM, og der er relativt få brugere under 18, så den fordeling du viser, er nok i højere grad et udtryk for Last.FM's brugerdemografi end for Miley Cyrus' fanskare.
« Seneste Redigering: 14 Apr 2012, 23:27 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden35
« Svar #1482: 14 Apr 2012, 23:31 »

Nu sagde jeg jo ret beset kun at det var målrettet teenagetøser, ikke at de var det eneste, der kunne lide dem, jeg sagde at de var den primære målgruppe. Og jeg er da ikke et øjeblik i tvivl om at når folkene bag skriver deres catchy, klichefyldte og lettilgængelige popsange, og vælger at det er præcist Miley Cyrus ansigt og navn der skal sættes på sangene (det er vel reelt det eneste hun bidrager med, i og med at samtlige hendes numre er autotunede.) er det ud fra en forventning om at piger (og enkelte drenge) i aldersgruppen 12-18 køber det.

Det skal man som musikelsker selvfølgelig ikke lade sig begrænse af, man skal høre det musik man kan lide, hvadenten det er lavet til diskoteker, folk der er pumpet fulde af ecstasy, eller et teenagepigeværelse.

Som andre har påpeget, er det dog en lettere nytteløs diskussion, så lad os hellere slutte den snarest.

PS:
Mænd udgør et klart flertal på Last.FM, og der er relativt få brugere under 18, så den fordeling du viser, er nok i højere grad et udtryk for Last.FM's brugerdemografi end for Miley Cyrus' fanskare.

Jeg tror også vi stopper her.
Det du skriver der gør mig så rasende at du slet ikke fatter det.
Og jeg burde egentlig være ligeglad og vil egentlig også ønske jeg var det.
Det er din mening.
Logged


PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1483: 14 Apr 2012, 23:45 »

Hannah Montana er lort

Det her rykker til gengæld max røv

http://www.youtube.com/v/RoFXbt2tfbU
Logged


Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1484: 14 Apr 2012, 23:51 »

Hannah Montana er lort

Det her rykker til gengæld max røv

http://www.youtube.com/v/RoFXbt2tfbU



Er det dig Flink, eller er det søsteren?
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sider: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010