home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 556 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Musik tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: Musik tråden  (Læst 432840 gange)
HansenLFC
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #1455: 14 Apr 2012, 09:04 »

Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1456: 14 Apr 2012, 10:25 »

Min musiksmag er selv R&B og Hip Hop, samt lidt pop..
Men grundet den lille popularitet omkring musiksmagen, så har jeg ikke just været aktiv herinde Opstemt
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1457: 14 Apr 2012, 13:11 »


Jeg kan godt lide den overordnede idé, omend jeg synes det bliver skåret mere ud i pap end jeg kan lide i sådan nogle tekster. Jeg kommer næppe til at høre nummeret ofte, men synes nu at det har en vis charme.

@TheX
Ift. genren pop/RnB tror jeg ikke du kan undgå at nogle folk nærer stærke følelser imod genren, i og med at det er voldsomt klichefyldt musik, der ofte vælger den nemmeste løsning. Kombinér dette med at det til tider har været svært at undgå at høre genren, uanset om man kan lide den eller ej.

Mht. Miley Cyrus og lignende, må du nok vende dig til at folk undrer sig lidt, da mange nok betragter det som børnemusik, omend dette ikke helt er tilfældet, så er det dog stadig musik primært rettet mod teenagetøser.  Man møder sgu altid en kritisk attitude hvis man hører musik uden for de genrer, der er betragtede som "tilladte", en kategori Miley Cyrus næppe er i for mænd i hvert fald. Hvis jeg var dig ville jeg nok bare ignorere det, finder du et nummer du synes er fantastisk, så smid det da ind i tråden, måske du kan få en gut eller to over på din side.

En lille Myley Cyrus anekdote i øvrigt. Havde været i byen med nogle venner, på en klub der spillede indie og hård rock. Efterfølgende er der fest hos nogle gutter min ven kender, de er alle sammen voldsomt punket op og jeg forventer at de hører temmelig hård rock, hvorfor jeg bliver en kende overrasket da de smider en Myley Cyrus playliste på.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1458: 14 Apr 2012, 13:20 »

@ KrookDale
Det afhænger jo af hvilke Miley Cyrus numre du kigger efter. Hendes tidligere CD'er er klart henvendt til teenagetøser, da det er fra hendes tid i Disney. Men hvis vi bare tager de nyere numre som Can't Be Tamed og Who Owns My Heart er sagen jo en helt anden. Problemet er at folk der ikke kender noget til Miley ikke ved mere end til det punkt at hun er en Disney tøs og så forbinder de hende automatisk med det, hvilket er forkert.

Miley har gjort utroligt meget for at komme væk fra at blive set som en Disney-tøs kun. Da Who Owns My Heart og Can't Be Tamed kom ud var det jo nærmest en skandale det Miley havde lavet. Mødrene til alle de der teenage tøser var jo helt på den anden ende! Og da hun så ryger bong, hvor hun i øvrigt er blevet 18, så sker det samme igen. Det blev betragtet som en skandale, selvom det jo er alt andet end det.

Jeg synes det er synd at det hænger så meget fast i hende det der Disney pis. Hun har også selv udtalt hun er træt af det og som jeg siger så synes jeg sgu det har gjort mere skade end gavn at hun har været en disney stjerne.
Logged


CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1459: 14 Apr 2012, 13:20 »

Logged

FMFreaks inside you.

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1460: 14 Apr 2012, 13:41 »

@ KrookDale
Det afhænger jo af hvilke Miley Cyrus numre du kigger efter. Hendes tidligere CD'er er klart henvendt til teenagetøser, da det er fra hendes tid i Disney. Men hvis vi bare tager de nyere numre som Can't Be Tamed og Who Owns My Heart er sagen jo en helt anden. Problemet er at folk der ikke kender noget til Miley ikke ved mere end til det punkt at hun er en Disney tøs og så forbinder de hende automatisk med det, hvilket er forkert.
Det var faktisk primært de to sange jeg kom til min konklusion ud fra.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1461: 14 Apr 2012, 13:42 »

Det var faktisk primært de to sange jeg kom til min konklusion ud fra.

Så mener jeg din konklusion er forkert.
De 2 sange blev set som forfærdelige.
Logged


SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #1462: 14 Apr 2012, 13:45 »

Dem som hopper i den anden grøft og konsekvent går udenom kunstnere, som bliver spillet på The Voice osv er vel ligeså slemme? De dømmer kunstnerne udfra deres fanskare og ikke deres musik. Ofte væmmes folk jo så snart de hører navnet på kunsterne, hvilket Njaourinho jo meget godt beviser med sit indlæg. Jeg tvivler stærkt på, at han har hørt Selina Gomez og Miley Cyrus' sange, når han kommer med den kommentar. Helt fair, hvis det ikke er ens musiksmag, men den kommentar er jo blot stemplende og fordømmende uden reelt at have noget med deres musik at gøre. Egentlig også El-Pistoleros indlæg. Dette er egentlig ikke så meget henvendt til dig personligt, Andreas, men mere som en videre diskussion af dit indlæg. Ofte oplever jeg nemlig folk, som finder bands, som egentlig spiller gennemsnitlig musik (min mening), men personerne kan lide dem, fordi det at de kan lide bandets musik gør personens musikstil speciel og adskiller sig fra deres venners.  

Ens musiksmag er fuldstændig individuel og derfor er det en håbløs omgang fordømmende lort at skulle diktere hvilken musik andre bør høre og ikke høre. Vi har forskellig smag, hvilket man bør acceptere. Dette har mange dog problemer med og det gælder egentlig alle grupper, som ser ned på andre stile af musik. Dette er ikke nødvendigvis henvendt til personer herinde, men derimod en generelt tanke fra min side, hvor nogle går tilpas meget op i at være anderledes end gutten ved siden af, end kvaliteten af musikken.

Det var en omgang ideologisk vrøvl fra min side, som jo ikke ændrer på noget som helst, men svar, som dem TheX får pisser mig egentlig lidt af, da de reelt ikke svarer på hans spørgsmål, men derimod kritiserer hans musikstil, uden han lægger op til det.

Jeg er fuldkommen enig i det, du siger! Mange af de personer, som promoverer sig som "anderledes", fordi de hører anderledes musik, stemmer på E og går i anderledes tøj - tænker især på nogle typer, som går på min skole - er oftest langt mere fordømmende overfor dem, som går i normalt tøj, bruger voks, hører RnB osv. De føler sig i høj grad hævet over andre, mener de er bedrevidende og er utroligt arrogante, selvom deres "ideologi" netop ligger op til at være empatiske og imødekomne overfor alle.  

Ja, nu blev mit indlæg også ekstremt generalisende og det er på ingen måde et person angreb på nogen herinde, da jeg ikke rigtigt kender nogen herindefra, men noget jeg bare lige havde brug for at få ud Smiley

Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1463: 14 Apr 2012, 16:01 »

Jeg er fuldkommen enig i det, du siger! Mange af de personer, som promoverer sig som "anderledes", fordi de hører anderledes musik, stemmer på E og går i anderledes tøj - tænker især på nogle typer, som går på min skole - er oftest langt mere fordømmende overfor dem, som går i normalt tøj, bruger voks, hører RnB osv. De føler sig i høj grad hævet over andre, mener de er bedrevidende og er utroligt arrogante, selvom deres "ideologi" netop ligger op til at være empatiske og imødekomne overfor alle.  

Ja, nu blev mit indlæg også ekstremt generalisende og det er på ingen måde et person angreb på nogen herinde, da jeg ikke rigtigt kender nogen herindefra, men noget jeg bare lige havde brug for at få ud Smiley
Kender godt typen, der er en vis ironi i at en gruppe, der betragter sig selv som åbentsindede og rummelige hører til blandt de mest fordømmende i samfundet.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden35
« Svar #1464: 14 Apr 2012, 16:28 »

Jeg vender lige tilbage til det der med at Miley Cyrus er primært henvendt til teenagetøser.

Jeg har gravet lidt og lavet lidt statistik. Jeg har fundet 67 Miley Cyrus fans.
Af dem er 31 kvinder hvilket giver 46 %
Af alle 67 er 48 % over 18 år.

Så din konklusion holder ikke helt KrookDale.
Logged


Enged
Gæst
 
Sv: Musik tråden35
« Svar #1465: 14 Apr 2012, 16:46 »

Jeg vender lige tilbage til det der med at Miley Cyrus er primært henvendt til teenagetøser.

Jeg har gravet lidt og lavet lidt statistik. Jeg har fundet 67 Miley Cyrus fans.
Af dem er 31 kvinder hvilket giver 46 %
Af alle 67 er 48 % over 18 år.

Så din konklusion holder ikke helt KrookDale.
Hvor har du fundet dem henne? Tunge
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden35
« Svar #1466: 14 Apr 2012, 16:47 »

Hvor har du fundet dem henne? Tunge

Last.FM
baseret på brugere som har hørt meget Miley Cyrus.
De 67 er taget i rækkefølge og rækkefølgen er random, så ingen snyd. Tog selvfølgelig ikke nogle hvor der ikke stod alder og køn ud for.
Logged


Enged
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #1467: 14 Apr 2012, 16:51 »

Ah okay. Troede bare, at du havde kigget på facebook også set hvilke af dine venner, der var 'fans'. Smiley Anyway så ved jeg intet om, hvem der hører Miley Cyrus. Jeg kan bare ikke lide hendes stemme, så jeg lader selv være. Men sådan er der så meget og det er vel ligesom religion, så længe de praktiserer den hjemme, med ligesindede og ikke påtvinger den til andre, så er jeg fuldstændig ligeglad.
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden35
« Svar #1468: 14 Apr 2012, 19:03 »

Jeg vender lige tilbage til det der med at Miley Cyrus er primært henvendt til teenagetøser.

Jeg har gravet lidt og lavet lidt statistik. Jeg har fundet 67 Miley Cyrus fans.
Af dem er 31 kvinder hvilket giver 46 %
Af alle 67 er 48 % over 18 år.

Så din konklusion holder ikke helt KrookDale.

Så du har simpelthen håndplukket 67 personer fra Last.fm til en statistik bedømmelse, fuldstændig objektivt, og fået en afgørende konklusion..?

Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden35
« Svar #1469: 14 Apr 2012, 19:05 »

Så du har simpelthen håndplukket 67 personer fra Last.fm - fuldstændig objektivt - og fået en afgørende konklusion..?



Åh gud da.
Hvorfor bliver du ved med at undgå det spørgsmål jeg spørger dig om og fortsætter med dit bullshit.
Nej, men hvordan skulle jeg give et bedre eksempel? Jeg kunne fortsætte og finde flere på Last.FM.
Det ville dog tage længere tid. Jeg kunne også sende spørgeskemaer ud på diverse fan foraer.

Det giver da et billede af at tingene ikke er helt som KrookDale skriver.
Logged


Sider: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010