home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 562 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Musik tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: Musik tråden  (Læst 432789 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1440: 13 Apr 2012, 21:25 »

Jeg er lodret uenig. Jeg synes det er lækkert, at folk ikke følger mainstream popkulturen og sluger det råt. Ikke at man skal sige, at man ikke kan lide det fordi det er populært, det er bare en fesen hipsterholdning. Jeg synes det er godt, at folk er lidt kritiske og ikke bare går efter det The Voice spiller.

Det er nemlig præcis en fesen hipster holdning.
Det er populært fordi mange kan li det. Sådan er det jo. Også derfor det overrasker mig at der ikke er flere på vognen herinde når pop/R&B er så populært som det er.

Når det så er sagt har min musiksmag i hvert fald intet med mainstream popkultur at gøre. (ikke fordi du siger det, men bare lige for at slå det fast)
Selena Gomez og Miley Cyrus er ikke ligefrem dem der bliver spillet mest i radioen eller i det hele taget og jeg synes det er synd. Selena Gomez er virkelig en fantastisk sangerinde.

Men igen. Folk har forskellig musiksmag hvilket jo er godt.
Dog overrasker det mig stadig.
Logged


Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1441: 13 Apr 2012, 21:47 »

Jeg har lidt svært ved at forholde mig til en persons mening omkring musik, når denne hører Disneymusik. Det må jeg så indrømme.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1442: 13 Apr 2012, 21:49 »

Jeg har lidt svært ved at forholde mig til en persons mening omkring musik, når denne hører Disneymusik. Det må jeg så indrømme.

Hvorfor?
Og hvorfor kalder du det disney musik?
Og jeg skal være ærlig med det samme og sige at jeg faktisk ikke giver en skid for din mening hvis du ikke er seriøs og bare troller, så svar kun hvis du rent faktisk vil sige noget fornuftigt tak.
Selena Gomez og Miley Cyrus har været med i Disney og er blevet kendte via Disney serier. Men hvad har deres musik med det at gøre?
Logged


El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1443: 13 Apr 2012, 21:55 »

Selena Gomez er dygtig. Ærgerligt at hun er lesbisk.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1444: 13 Apr 2012, 21:57 »

Selena Gomez er dygtig. Ærgerligt at hun er lesbisk.

Nu har jeg svært ved at vurderer om du rent faktisk mener hun er dygtig, når du slutter sætningen af som du gør.
Men det håber jeg da du gør.
Logged


Enged
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #1445: 13 Apr 2012, 22:03 »

Det er nemlig præcis en fesen hipster holdning.
Det er populært fordi mange kan li det. Sådan er det jo. Også derfor det overrasker mig at der ikke er flere på vognen herinde når pop/R&B er så populært som det er.

Når det så er sagt har min musiksmag i hvert fald intet med mainstream popkultur at gøre. (ikke fordi du siger det, men bare lige for at slå det fast)
Selena Gomez og Miley Cyrus er ikke ligefrem dem der bliver spillet mest i radioen eller i det hele taget og jeg synes det er synd. Selena Gomez er virkelig en fantastisk sangerinde.

Men igen. Folk har forskellig musiksmag hvilket jo er godt.
Dog overrasker det mig stadig.
Nej det er ikke en hipsterholdning. Blot fordi man ikke bare accepterer den musik, der bliver spillet på The Voice, betyder det ikke, at man er hipster. Hvis jeg havde det sådan, så ville jeg da heller ikke høre Illmatic, når det er kåret til et af de bedste hop hop albums nogensinde. Jeg synes også pisse godt om White Lies, og det er jo ikke ligefrem fordi det er et ukendt band.
Du ved vidst ikke, hvad en hipster er. Her forklarer Tyler dig, hvordan det fungerer. Hvis man var hipster ville man kun høre fuldkommen ukendt musik.
Anyway så synes jeg, at det er sundt, at folk danner deres egen mening, som du vel egentlig også selv har gjort, i stedet for blot at æde det, der bliver spyttet ud fra popindustriens højborg.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1446: 13 Apr 2012, 22:11 »

Nej det er ikke en hipsterholdning. Blot fordi man ikke bare accepterer den musik, der bliver spillet på The Voice, betyder det ikke, at man er hipster. Hvis jeg havde det sådan, så ville jeg da heller ikke høre Illmatic, når det er kåret til et af de bedste hop hop albums nogensinde. Jeg synes også pisse godt om White Lies, og det er jo ikke ligefrem fordi det er et ukendt band.
Du ved vidst ikke, hvad en hipster er. Her forklarer Tyler dig, hvordan det fungerer. Hvis man var hipster ville man kun høre fuldkommen ukendt musik.
Anyway så synes jeg, at det er sundt, at folk danner deres egen mening, som du vel egentlig også selv har gjort, i stedet for blot at æde det, der bliver spyttet ud fra popindustriens højborg.

Jeg beklager.
Dog tror jeg faktisk vi er ret enige.
Jeg håber bare alle danner deres egen musiksmag. Og det tror jeg da også de gør, men det laver ikke om på at radio stationerne spiller det folk helst vil høre. Det er vel den eneste måde en radio station kan fungerer på.

Jeg tror alle danner deres egen musiksmag. Jeg kan da godt li en del af de sange der bliver spillet i radioen, men så igen er jeg til en masse andet. Og sådan tror jeg det er med de fleste. De kan måske li det der bliver spillet i radioen, men ved siden af det så danner de deres egen musiksmag. Det der bliver spillet i radioen er bare det "mængden" kan li. Altså der er flest der kan li. hvis en sang bliver requestet meget i radioen, vil de også automatisk spille den meget.

Det er fx noget jeg også har lagt mærke til med Nicki Minaj's nye album hvor folk opfordrer andre til at requeste hendes numre i radioen så de kan blive spillet.

(Requeste er ikke stavet rigtigt men du ved hvad jeg mener xD)
Logged


Søgaard
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #1447: 13 Apr 2012, 22:15 »

Jeg er lodret uenig. Jeg synes det er lækkert, at folk ikke følger mainstream popkulturen og sluger det råt. Ikke at man skal sige, at man ikke kan lide det fordi det er populært, det er bare en fesen hipsterholdning. Jeg synes det er godt, at folk er lidt kritiske og ikke bare går efter det The Voice spiller.
Dem som hopper i den anden grøft og konsekvent går udenom kunstnere, som bliver spillet på The Voice osv er vel ligeså slemme? De dømmer kunstnerne udfra deres fanskare og ikke deres musik. Ofte væmmes folk jo så snart de hører navnet på kunsterne, hvilket Njaourinho jo meget godt beviser med sit indlæg. Jeg tvivler stærkt på, at han har hørt Selina Gomez og Miley Cyrus' sange, når han kommer med den kommentar. Helt fair, hvis det ikke er ens musiksmag, men den kommentar er jo blot stemplende og fordømmende uden reelt at have noget med deres musik at gøre. Egentlig også El-Pistoleros indlæg. Dette er egentlig ikke så meget henvendt til dig personligt, Andreas, men mere som en videre diskussion af dit indlæg. Ofte oplever jeg nemlig folk, som finder bands, som egentlig spiller gennemsnitlig musik (min mening), men personerne kan lide dem, fordi det at de kan lide bandets musik gør personens musikstil speciel og adskiller sig fra deres venners.  

Ens musiksmag er fuldstændig individuel og derfor er det en håbløs omgang fordømmende lort at skulle diktere hvilken musik andre bør høre og ikke høre. Vi har forskellig smag, hvilket man bør acceptere. Dette har mange dog problemer med og det gælder egentlig alle grupper, som ser ned på andre stile af musik. Dette er ikke nødvendigvis henvendt til personer herinde, men derimod en generelt tanke fra min side, hvor nogle går tilpas meget op i at være anderledes end gutten ved siden af, end kvaliteten af musikken.

Det var en omgang ideologisk vrøvl fra min side, som jo ikke ændrer på noget som helst, men svar, som dem TheX får pisser mig egentlig lidt af, da de reelt ikke svarer på hans spørgsmål, men derimod kritiserer hans musikstil, uden han lægger op til det.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1448: 13 Apr 2012, 22:17 »

Dem som hopper i den anden grøft og konsekvent går udenom kunstnere, som bliver spillet på The Voice osv er vel ligeså slemme? De dømmer kunstnerne udfra deres fanskare og ikke deres musik. Ofte væmmes folk jo så snart de hører navnet på kunsterne, hvilket Njaourinho jo meget godt beviser med sit indlæg. Jeg tvivler stærkt på, at han har hørt Selina Gomez og Miley Cyrus' sange, når han kommer med den kommentar. Helt fair, hvis det ikke er ens musiksmag, men den kommentar er jo blot stemplende og fordømmende uden reelt at have noget med deres musik at gøre. Egentlig også El-Pistoleros indlæg. Dette er egentlig ikke så meget henvendt til dig personligt, Andreas, men mere som en videre diskussion af dit indlæg. Ofte oplever jeg nemlig folk, som finder bands, som egentlig spiller gennemsnitlig musik (min mening), men personerne kan lide dem, fordi det at de kan lide bandets musik gør personens musikstil speciel og adskiller sig fra deres venners.  

Ens musiksmag er fuldstændig individuel og derfor er det en håbløs omgang fordømmende lort at skulle diktere hvilken musik andre bør høre og ikke høre. Vi har forskellig smag, hvilket man bør acceptere. Dette har mange dog problemer med og det gælder egentlig alle grupper, som ser ned på andre stile af musik. Dette er ikke nødvendigvis henvendt til personer herinde, men derimod en generelt tanke fra min side, hvor nogle går tilpas meget op i at være anderledes end gutten ved siden af, end kvaliteten af musikken.

Det var en omgang ideologisk vrøvl fra min side, som jo ikke ændrer på noget som helst, men svar, som dem TheX får pisser mig egentlig lidt af, da de reelt ikke svarer på hans spørgsmål, men derimod kritiserer hans musikstil, uden han lægger op til det.

Liiiige præcis.
Jeg kritiserer ikke jeres musiksmag. Jeg kunne faktisk ikke være mere ligeglad hvad i hører. Men hvorfor er det så slemt at ligeså snart man nævner ordet pop/R&B så er man stemplet som en der kun går efter hvad radioerne fortæller og hvad andre kan li. Jamen hold nu op.
Logged


El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1449: 13 Apr 2012, 23:06 »

Nu har jeg svært ved at vurderer om du rent faktisk mener hun er dygtig, når du slutter sætningen af som du gør.
Men det håber jeg da du gør.
Selena Gomez er klart dygtig, men hun er ikke min musiksmag. Men en flot stemme.
Logged

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #1450: 14 Apr 2012, 00:35 »

Selena Gomez er dygtig. Ærgerligt at hun er lesbisk.


Er det dig Rebecca?
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1451: 14 Apr 2012, 01:43 »

Sikke da en omgang pylren og moralprædiken på grund af et lille spidsfindigt indlæg. Men hvis en vis uforståen overfor en musikgenre gør mig til dømmende og stemplende, så tager jeg gerne den med i købet - i dette tilfælde gør jeg sgu. Ligesom iøvrigt 99% af alle herinde også gør.  Jeg er i øvrigt usikker - nej undskyld, jeg er 'dømmende og stemplende', overfor Mangaentusiaster også. Sådan er jeg. Et dumt svin.

Men vi kan da prøve igen. Hvad er det, du ikke helt forstår TheX? Hvorfor pop/R&B ikke er mere udbredt herinde..?

Jamen, vi er jo ikke mere end 5-6 stykker, som jævnligt deler lidt ud engang imellem herinde, og det forholder sig åbenbart sådan, at vi ikke hører ret meget RnB - hvilket ikke engang er sandt, da jeg ved, at KrookDale hører en del RnB-inspireret materiale og har lagt noget af det op også. Og pop bliver der også lagt en massevis op af. Når du så siger det modsatte, så er det jo klart, at jeg på en eller anden måde skal forbinde, i min verden, din manglende 'forstand' til et eller andet konkret - og da du hører noget, som jeg ikke fatter en halv kamel af, er det naturligvis dér, jeg finder min grund. Men hvis du mener, der mangler RnB herinde, er du jo for filan i din gode ret til at lægge noget op. Derved kan du jo se hvilken respons, du får på dine sange.

Mit bud er en flok 'fordømmende og stemplende' brugere - lidt ligesom i Last.fm-tråden...
« Seneste Redigering: 14 Apr 2012, 02:05 af Njaourinho » Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1452: 14 Apr 2012, 07:40 »

Sikke da en omgang pylren og moralprædiken på grund af et lille spidsfindigt indlæg. Men hvis en vis uforståen overfor en musikgenre gør mig til dømmende og stemplende, så tager jeg gerne den med i købet - i dette tilfælde gør jeg sgu. Ligesom iøvrigt 99% af alle herinde også gør.  Jeg er i øvrigt usikker - nej undskyld, jeg er 'dømmende og stemplende', overfor Mangaentusiaster også. Sådan er jeg. Et dumt svin.

Men vi kan da prøve igen. Hvad er det, du ikke helt forstår TheX? Hvorfor pop/R&B ikke er mere udbredt herinde..?

Jamen, vi er jo ikke mere end 5-6 stykker, som jævnligt deler lidt ud engang imellem herinde, og det forholder sig åbenbart sådan, at vi ikke hører ret meget RnB - hvilket ikke engang er sandt, da jeg ved, at KrookDale hører en del RnB-inspireret materiale og har lagt noget af det op også. Og pop bliver der også lagt en massevis op af. Når du så siger det modsatte, så er det jo klart, at jeg på en eller anden måde skal forbinde, i min verden, din manglende 'forstand' til et eller andet konkret - og da du hører noget, som jeg ikke fatter en halv kamel af, er det naturligvis dér, jeg finder min grund. Men hvis du mener, der mangler RnB herinde, er du jo for filan i din gode ret til at lægge noget op. Derved kan du jo se hvilken respons, du får på dine sange.

Mit bud er en flok 'fordømmende og stemplende' brugere - lidt ligesom i Last.fm-tråden...

Nej, jeg konstaterede at pop/R&B ikke er så udbredt herinde.
Enged gav sin mening, jeg svarer Enged hvor jeg nævner Miley Cyrus og Selena Gomez.

Jeg har lidt svært ved at forholde mig til en persons mening omkring musik, når denne hører Disneymusik. Det må jeg så indrømme.

Du kommer med din mening, og det er der kæden hopper af for mig.
Jeg nævner Selena Gomez og Miley Cyrus og så i stedet for bare at holde kæft, så skriver du et meningsløst indlæg som dette. Det mest meningsløse ved det er jo sådanset at det intet har med Disney og gøre.

Derfor igen. Hvorfor kalder du Miley Cyrus og Selena Gomez for Disney musik?
Logged


Enged
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #1453: 14 Apr 2012, 08:17 »

@TheX
Lige først det omkring hvorfor Nja kalder det Disney-musik. Det gør han vel fordi det første musik de lavede udgav de for Disney? Smiley Jeg ved ikke om det er rigtigt, men jeg kunne forestille mig, at det var sådan det hang sammen.

@Søgaard
Naaah. Det er ikke helt det samme. Jeg vælger ikke at høre popmusik til daglig, fordi det ikke er noget jeg synes specielt godt om, ikke fordi det bliver spillet på The Voice. Folk der ikke hører den slags musik ved jo oftest slet ikke præcis hvilke sange/kunstnere, der bliver spillet på den station, og så er det alligevel lidt svært konsekvent at gå uden om dem. Til daglig går jeg konsekvent udenom pop, da jeg simpelthen ikke synes om det. Jeg synes det er fint, når man er i byen eller til fest, fordi let us face it, de fleste kender de sange og der vil altid blive spillet det pøblen vil have. Derudover så er det også så simpelt musik, at alle og enhver kan synge med. Det er jo lige før, at jeg kan alle de sange, der bliver spillet i byen, selv om jeg kun har hørt dem der. Jeg ved ikke helt, hvor jeg vil hen med det andet end, at pop simpelthen er for simpel og kedelig musik til, at jeg gider at sidde og høre det foran min computer eller i offentlig transport, og derfor går jeg konsekvent udenom pop.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1454: 14 Apr 2012, 08:24 »

Enged:
Jeg tror du har ret og det er også min fornemmelse eftersom han skriver at han ikke ved en kamel om det musik.
Det eneste han kan forbinde Selena og Miley med er Disney, fordi det er det eneste han kender dem fra.
Desværre, men sådan er det med mange. Det piner mig ufatteligt meget når folk ser min skrivebords baggrund og siger "Er du Hannah Montana fan!?"
NEJ!? Jeg er fucking Miley Cyrus fan! Jeg vil skide på Hannah Montana!
Serien Hannah Montana har gjort mere skade end gavn imo.
Men desværre kommer vi nok ikke udenom at det altid vil være sådan og det kommer jeg desværre lidt for nemt op i det røde felt over.
Men fint hvis Nja kun kender dem fra Disney, men der er stadig bare ikke rigtig nogen grund til at skrive det han gør.
Logged


Sider: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010