home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 699 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Musik tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: Musik tråden  (Læst 431894 gange)
KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #795: 15 Jan 2011, 17:58 »

Inden for rock skal man måske kikke mod de bredere festivaler som Roskilde, Skanderborg, Skive, Glastonbury etc.. Eller mod de specifikke rockfestivaler som Download festival, Rock am Ring, Wacken, Lollapalooza eller Reading festival.

Jeg ved ikke om vi har nogen specifikke rock eller hardstyle festivaler i Danmark, i så tilfælde kender jeg i hvert fald intet til dem.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #796: 15 Jan 2011, 19:55 »

Knows xD men hvor mange andre Smiley kan nævne selv minimum 5-10 andre
http://tinyurl.com/5s2nbha
Logged

FMFreaks inside you.

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #797: 15 Jan 2011, 20:26 »

Fabelagtig fordanskning af ordet concerts, men ellers god pointe.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #798: 15 Jan 2011, 20:53 »

Fabelagtig fordanskning af ordet concerts

Haha lige mine ord ! Opstemt
Logged

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #799: 15 Jan 2011, 20:56 »

Kan man ikke engang blive inspireret af The Julekalender uden man får slag Opstemt
Logged

FMFreaks inside you.

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #800: 16 Jan 2011, 00:35 »

Sjovt du nævner dem. Jeg har også lige fået øjnene op for Stanley Most - Stop og Fissehul med Gilli og Kesi, men det er mere pga Gillis vers som er noget af det bedste.

Udover dette er jeg begyndt at høre Dom Kennedy - From The Westside with love som jeg varmt kan anbefale..

Mener du at Kesi er den bedste?
Fordi Gili er da klart den ukronede konge indenfor grime i Danmark med stor konkurrence fra især Stanley Most. Gili har dog bare ikke lavet nogle officielle solo tracks endnu, men har nogle af hans freestyles også "live". Og ja "blod", han er vild!
Kesi er derimod lidt slatten, i forhold til andre. Hans tekster er meget fede, men hans flow kunne godt forbedres.
Logged

Thaurat al Shabab

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #801: 16 Jan 2011, 12:28 »

Mener du at Kesi er den bedste?
Fordi Gili er da klart den ukronede konge indenfor grime i Danmark med stor konkurrence fra især Stanley Most. Gili har dog bare ikke lavet nogle officielle solo tracks endnu, men har nogle af hans freestyles også "live". Og ja "blod", han er vild!
Kesi er derimod lidt slatten, i forhold til andre. Hans tekster er meget fede, men hans flow kunne godt forbedres.


Der står da rimelig klart at det er på grund af Gillis vers  Wink
Og den ukronede konge er nu engang Stanley Most, men han har så småt bevæget sig videre og ladet kronen være up for grabs. Gilli er klart førstebejler, hvis han vil have den.
Logged


DonkeyKong
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #802: 16 Jan 2011, 14:06 »

Har lige genopdaget nogle af de gamle, men fede, bands. Kører den onde stil med Radiohead og The Cranberries lige i øjeblikket. Kæft hvor var musikken dog bare meget federe før i tiden. Nu skal vi trækkes med Lady Gaga, Justin Bieber og andet lort. Wink
Logged


mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #803: 16 Jan 2011, 16:10 »


Der står da rimelig klart at det er på grund af Gillis vers  Wink
Og den ukronede konge er nu engang Stanley Most, men han har så småt bevæget sig videre og ladet kronen være up for grabs. Gilli er klart førstebejler, hvis han vil have den.

ohh, så misforstod jeg det han skrev  Thumbs Up

For der kan da ikke være den mindste tvivl om, at Gili er dygtigere end Kesi, selvom Kesi også gør det godt.
Logged

Thaurat al Shabab

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #804: 17 Jan 2011, 02:56 »

Specielt at den blev spillet til en begravelse, men en helt igennem vidunderlig sang, udover Wish You Were Here og naturligvis også Shine On You Crazy Diamond, må jeg sige at jeg er rigtig glad for hele "The Dark Side of The Moon" pladen - en af de plader jeg hører mest. Hele albummet hænger fantastisk sammen og deres abstrakte og "underlige" numre indimellem er herlige!
Går stærkt ud fra at du kender det rigtig godt når du høre en del Pink Floyd, men ellers er det da værd at anbefale Thumbs Up

Han var også en speciel person..

Kender selvfølgelig DSOTM Smiley Også et fantastisk album, men må sige jeg efterhånden synes Wish You Were Here er deres bedste. Selve mystikken omkring bandet er også meget interessant. Syd Barretts personlighed og hvordan han tydeligvis har influeret dem i alt hvad de har lavet siden han forsvandt fra dem. Det er virkelig noget der kommer til udtryk på den plade. Der er en masse små historier og anekdoter fra den tid, som er helt unik og interessant.
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #805: 18 Jan 2011, 00:15 »

Hvad hører folk af musik for tiden? Må indrømme at jeg ikke har så mange specifikke bands jeg hører meget, dvs. udover Mumford & Sons som jeg stadig er rigtigt glade for. Ellers bliver det bare til et par enkelte numre samt venten i spænding på nye albums fra blandt andet Arctic Monkeys, Glasvegas, Spleen United, Tool, APC og Veto, alle bands der har lovet nye udgivelser i år. Glasvegas har blandt andet givet en lille teaser fra deres nye plade, var ikke helt vild med det i starten, men er egentlig blevet glad for det efter et par gennemlytninger. Det lyder ikke helt som deres sidste plade, hvilket nok er meget godt.

Slutteligt et par links:
The Naked And Famous - Young Blood
Rigtigt dejligt nummer jeg fandt inde på Buzzjack. (et musikforum Njaurinho introducerede i tråden for lang tid siden)

Hurt - House Carpenter
Fundet samme sted, dog stemningsmæssigt i præcist modsatte grøft.

Mumford & Sons - Dustbowl Dance
Et af de mange gode numre på Mumford & Sons' debutplade.

Hestevisen!
Klassiker
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #806: 18 Jan 2011, 00:44 »

Dejlige numre, Krook. Young Blood er et fantastisk godt nummer. Hurt, har jeg, af mærkelige årsager aldrig rigtigt fundet mig til rette med. Kunne egentlig godt lide førstesinglen. Måske pladen skulle få et forsøg? Anbefalelsesværdig?

For tiden hører jeg White Lies - Ritual. Dog en halvskuffende plade. Giver den et par skud mere og så bliver den pænt lagt væk igen. Der er dog et par gode numre. Bigger Than Us, Stranger og Peace And Quiet. Nu må vi se. Det kan være, pladen er en 'grower'..

Derudover hører jeg for tiden Bear In Heaven, som i 2010 udgav denne glimrende single. Lyden skriger af Brooklyn og det er også hjemstedet for dette band. Lækker plade  'Beast Rest Forth Mouth'.

<a href="http://www.youtube.com/v/VGS7vNLhxNA?fs=1&amp;amp;hl=da_DK&nbsp;" target="_blank">http://www.youtube.com/v/VGS7vNLhxNA?fs=1&amp;amp;hl=da_DK&nbsp;</a>

Derudover har jeg rocket til Kill Screen Musics debutplade, som er røvhamrende fed. Virkelig en god rockplade. Shimmering Lights er et helt genialt nummer, og så vidt jeg ved, bliver det også den 3. single fra pladen. Mener, de sagde, de var igang med musikvideoen til den.

Og så glæder jeg mig bare til Arctics nye. Håber de får bare lidt af den gamle lyd tilbage. Humbug skuffede mig lidt, men samtidig er deres gamle lyd sgu nok også for ungt og for anderledes til at kunne fungere i 2011.
Veto bliver også et lækkert gensyn. Synes, This Is Not var halvkedelig til P3Guld, men siden da, har jeg hørt den flere gange og elsker den allerede. Godt nummer og det lover godt for pladen sidst i februar. Gallaghers Beady Eye glæder jeg mig også til. The Roller er et ægte Oasis/Beatles nummer og det er et godt et af slagsen. Bliver spændende - den kommer også sidst i februar.
Derudover kommer det bristiske band Wolf Gang snart med deres EP. Der er allerede flere uploade sange på Youtube - alle fantastiske!


Og så har jeg efter at have hørt Wild Beasts fantastiske plade fra 2009, fået en ny favorit. Empty Nest er simpethen et fantastisk nummer.

<a href="http://www.youtube.com/v/uFvX6ibVme8?fs=1&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/uFvX6ibVme8?fs=1&amp;amp;hl=da_DK</a>
« Seneste Redigering: 18 Jan 2011, 02:34 af Njaourinho » Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #807: 18 Jan 2011, 01:18 »

Har hørt Wolf Gangs "The King and all of his men", som du linkede tidligere i tråden en del gange, og det er et rigtigt fint nummer. Jeg kommer bestemt til at høre mere til det band. Ellers er lækkert med et par anbefalinger. Jeg er helt på bølgelængde mht. Humbug, der bestemt også skuffede mig lidt, på trods af at det jo som sådan var et rimeligt album, bare ikke på samme høje niveau som forgængerne. Veto hørte jeg også til P3Guld, og havde høje forventninger, som desværre ikke helt blev opfyldt, har hørt nummeret et par gange siden da også, men må indrømme at det stadig ikke siger mig det store. Må håbe at det ændrer sig.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #808: 18 Jan 2011, 02:17 »

Lige pt. er det nok Beach Houses plade Teen Dream, som bliver spillet mest. En af de bedste plader jeg kender til og der er absolut intet at sige til de fik kåret deres plade som 2010s bedste af Soundvenue - og generelt ligger højt på listerne over de bedste plader fra 2010. Fantastisk duo!

Derudover har jeg hørt en del Agnes Obel (og også før hun vandt P3 Guld Prisen, ja). Riverside er klart pladens bedste og har virkelig høj international potentiale. Det har hele pladen i sin helhed egentlig.

Ellers er det bare de sædvanlige bands der kører i iTunes; Grizzly Bear, Arcade Fire, Vampire Weekend, Local Natives, Animal Collective og MGMT. Der er dog også plads til de helt store kanoner; Coldplay, Muse, Oasis og Arctic Monkeys.
Logged


Arsenal Football Club


matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #809: 18 Jan 2011, 07:54 »

Lige pt. er det nok Beach Houses plade Teen Dream, som bliver spillet mest. En af de bedste plader jeg kender til og der er absolut intet at sige til de fik kåret deres plade som 2010s bedste af Soundvenue - og generelt ligger højt på listerne over de bedste plader fra 2010. Fantastisk duo!

Derudover har jeg hørt en del Agnes Obel (og også før hun vandt P3 Guld Prisen, ja). Riverside er klart pladens bedste og har virkelig høj international potentiale. Det har hele pladen i sin helhed egentlig.

Ellers er det bare de sædvanlige bands der kører i iTunes; Grizzly Bear, Arcade Fire, Vampire Weekend, Local Natives, Animal Collective og MGMT. Der er dog også plads til de helt store kanoner; Coldplay, Muse, Oasis og Arctic Monkeys.

Fremragende smag hele vejen rundt  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010