home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 637 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Musik tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: Musik tråden  (Læst 431833 gange)
Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #765: 30 Dec 2010, 12:27 »

En af årets bedste julegaver, stod en af de mange Brooklyn-bands for. Yeasayer har udgivet en gratis live-plade, på deres hjemmeside, som enhver kan downloade frit. Tak for gaven, Yeasayer! :-)

http://yeasayer.net/xmas/
Logged


Arsenal Football Club


bennojensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #766: 30 Dec 2010, 13:53 »

er det ikke dem fra fifa ?
Logged

Fc United of Manchester

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #767: 30 Dec 2010, 18:58 »

Hehe, jo det er "dem fra FIFA."

Nummeret O.N.E. er med i FIFA 11. :-)
Logged


Arsenal Football Club


Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #768: 31 Dec 2010, 03:00 »

Hey gutter, long time no see?!

Jeg ville egentlig bare lige blære mig lidt herinde på forummet... det skal der jo også til! Jeg har nemlig anskaffet mig billetter til to shows den 9. og 10. april på Estádio do Morumbi, hvor U2 og Muse lige kigger forbi og spiller lidt Wink
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #769: 02 Jan 2011, 15:53 »

Nogle der kan finde den officiele "Hey Shorty" på youtube? Jeg kan simpelthent ikke finde den :-(
Logged

:-)

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #770: 02 Jan 2011, 15:56 »

Never mind - har fundet den Wink
Logged

:-)

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #771: 03 Jan 2011, 02:11 »

Fifa 11 har præsenteret mig for denne ret så gode sang. Jeg tror, resten af hans numre er rimelig ringe, men den her rammer sgu. Fedt nummer

<a href="http://www.youtube.com/v/cLYyXZIGozk?fs=1&amp;amp;hl=da_DK&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowFullScreen&quot; value=&quot;true&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;" target="_blank">http://www.youtube.com/v/cLYyXZIGozk?fs=1&amp;amp;hl=da_DK&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowFullScreen&quot; value=&quot;true&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;</a>
« Seneste Redigering: 03 Jan 2011, 02:44 af Njaourinho » Logged

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #772: 03 Jan 2011, 02:17 »

Jeg kan stærkt anbefale Sonic Syndicate, som jeg har hørt rigtig meget. Især sangene Jack Of Diamonds og Denied.
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #773: 03 Jan 2011, 15:19 »

Hej alle! Smiley

Jeg ved ikke lige om der findes en tråd der matcher mit problem, men nu skrive jeg det her Wink

Jeg står med det problem, at mine højtalere er blevet smadret efter en lidt vild nytårsaften, så jeg skal ud og have nogle nye. Valget er overordnet enkelt. Enten investerer jeg i nogle rigtigt gode højtalere fra fx Hi-Fi Klubben eller også ender det med en billigere løsning fra Logitech (PC-højtalere). Her er de to jeg har kigget på:

Logitech
System fra Argon

Højtalerne skal sådan set udelukkende bruges fra computeren, så jeg er lidt i tvivl om systemet fra Argon. Skal jeg købe en forstærker eller er der andre løsninger, hvorved jeg kan tilslutte det til computeren?
Desuden, er der nogle der har erfaringer med sidstnævnte - er der en stor forskel fra de to muligheder?
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #774: 03 Jan 2011, 15:25 »

Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #775: 03 Jan 2011, 17:22 »

Fifa 11 har præsenteret mig for denne ret så gode sang. Jeg tror, resten af hans numre er rimelig ringe, men den her rammer sgu. Fedt nummer

<a href="http://www.youtube.com/v/cLYyXZIGozk?fs=1&amp;amp;hl=da_DK&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowFullScreen&quot; value=&quot;true&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;" target="_blank">http://www.youtube.com/v/cLYyXZIGozk?fs=1&amp;amp;hl=da_DK&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowFullScreen&quot; value=&quot;true&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;</a>


Symphonies ft. Kid Cudi er også ret fed. Smiley

http://www.youtube.com/v/uWWG75lLemA
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #776: 06 Jan 2011, 10:33 »

Jeg skal i engelsk, analysere en sangtekst. Det er vigtigt, at den er postmoderne! Jeg er meget i tvivl om hvilken sangtekst jeg skal vælge, og I må meget gerne komme med forslag. Har selv tænkt på, at tage en tekst fra Arcade Fire - men hvilken tekst, det ved jeg ikke...
Logged


Arsenal Football Club


Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #777: 06 Jan 2011, 12:04 »

Jeg skal i engelsk, analysere en sangtekst. Det er vigtigt, at den er postmoderne! Jeg er meget i tvivl om hvilken sangtekst jeg skal vælge, og I må meget gerne komme med forslag. Har selv tænkt på, at tage en tekst fra Arcade Fire - men hvilken tekst, det ved jeg ikke...

Du kan i hvert fald få inspiration ved at kigge på Songmeanings.net

Eksempel: http://www.songmeanings.net/songs/view/3530822107858835617/ Suburban War, som er en fremragende sang, har fået flere forskellige vurdinger nederst på siden.
« Seneste Redigering: 06 Jan 2011, 12:07 af Njaourinho » Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #778: 06 Jan 2011, 22:19 »

Jeg skal i engelsk, analysere en sangtekst. Det er vigtigt, at den er postmoderne! Jeg er meget i tvivl om hvilken sangtekst jeg skal vælge, og I må meget gerne komme med forslag. Har selv tænkt på, at tage en tekst fra Arcade Fire - men hvilken tekst, det ved jeg ikke...


Lupe Fiasco har lavet en masse sange, hvor der er god lyrik. Der er massere af hjælp at hente på youtube, men jeg ved ikke, om du syntes det bliver lidt for snyde-agtigt. Wink 

Om der er postmodernisme i dem skal jeg ikke kunne sige.

EDIT:

Har lige redigeret lidt i det, da det kom til at lyde dumt. Smiley
« Seneste Redigering: 06 Jan 2011, 22:22 af korzika » Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #779: 06 Jan 2011, 22:56 »

Tænkte at det var lige min boldgade NF, fokuserer meget på tekster i den musik jeg hører, og elsker netop de subtile let svært fortolkelige tekster, som helt sikkert ville være et hit. Men må indrømme at jeg ikke umiddelbart kan komme i tanke om meget musik hvor jeg har tænkt "det er sgu postmoderne". Præcis hvilke postmoderne træk vil du have i dine tekster?
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010