home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:27:25 Broen13 Omklædning... Underlige ting
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23423
  0 Brugere, 527 Gæster Online.

Indlæg: 1132875 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: vaakansha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Musik tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 125 126 [127] 128 129 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: Musik tråden  (Læst 433649 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1890: 13 Apr 2013, 22:22 »

Synes også det er på randen til respektløst at sige, at de kun besidder de elementære musikredskaber. Nåleøjet er, ligesom så meget andet, så utroligt lille, hvis du ville have stor kommerciel succes som Miley Cyrus, så noget må hun kunne! Naturligvis hjælper det, at hun har været med i Disney og er lige til at spise, men man stiller sig ikke bare op og synger og sælger millioner af plader. Det kræver en masse, ligesom det gør for et band at skrive rock.

Nemlig. Jeg har da også stor respekt for de store kunstnere der er indenfor andre genrer. Ingen tvivl om det.

Og nåleøjet er så lille som du selv siger. Hold kæft hvor er der mange indenfor Pop genren som jeg gerne ser er mere populære. Men det sker bare ikke lige sådan. Det er ikke nemt, og musikbranchen er hård. Uanset om man er pop, rock eller metal.
Logged


Korzika
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #1891: 13 Apr 2013, 22:28 »

At jeg føler mig ramt af din kritik er fuldstændigt korrekt.
At jeg anerkender at der er sandhed i dit indlæg er bullshit..
Haha, forbandelsen ved at være dum, er at man ikke selv ved man er dum. Det er meget påfaldende, at din reaktion på min kritik består af, at komme med en masse påstande om mig, som du ikke aner er korrekt.

Hvis du ikke mener at folk som Demi Lovato og Miley Cyrus har kæmpet for at være der hvor de er nu, så tror jeg sgu du tager fejl.
Selvfølgelig har Demi Lovato og Miley Cyrus gjort en indsats. Men de har ikke kæmpet i samme grad som andre kunstnere. Det er jo klart, at Miley Cyrus og Demi Lovato aldrig ville have fået succes i musikbranchen, hvis de ikke havde fået det rygstød, som en Disney-karriere, gode kontakter og et pænt ansigt giver. Miley Cyrus og Demi Lovato er reelt marionetdukker. De har folk, der stort set laver deres musik for dem. Et andet kønt ansigt, der kan synge OK, kunne jo ligeså godt have fået deres plads.

For mit vedkommende er pop og R&B den mest gennemførte genre indenfor musik, lige netop fordi der er så mange folk bag det, til at gøre sangene gode. Men det er selvfølgelig bare min mening og jeg respekterer skam andre musik genre. Det syntes jeg også du burde.
Jeg respekterer dem også; jeg giver dog dem kun den respekt, som de fortjener. Ikke mere, ikke mindre. Så simpelt er det.


Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1892: 13 Apr 2013, 22:32 »

Du giver dem ingen respekt overhovedet. Du hagler dem ned.

Jeg kunne sagtens respekterer din mening, hvis du blot sagde at det ikke lige var dig, og du er til en anden genre. Egentlig bare holdte din kæft, eftersom du egentlig ikke havde noget neutralt at sige.

Men når du ligefrem vælger at svine pop industrien til, så krydser du min grænse for hvad jeg vil være med til at kalde blot din mening. Din mening er egocentreret. Så nemt er det.

Jeg får et tydeligt indtryk af dig som person, når jeg læser din mening her.
Logged


Korzika
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #1893: 13 Apr 2013, 22:38 »

Du giver dem ingen respekt overhovedet. Du hagler dem ned.

Jeg kunne sagtens respekterer din mening, hvis du blot sagde at det ikke lige var dig, og du er til en anden genre. Egentlig bare holdte din kæft, eftersom du egentlig ikke havde noget neutralt at sige.

Men når du ligefrem vælger at svine pop industrien til, så krydser du min grænse for hvad jeg vil være med til at kalde blot din mening. Din mening er egocentreret. Så nemt er det.

Jeg får et tydeligt indtryk af dig som person, når jeg læser din mening her.
Så du anerkender ikke, at gode kontakter, en Disney-karriere og et pænt ansigt giver et godt rygstød i forhold til at få kommerciel succes? Ville Louise på 150 kilo være kommet lige så langt, som Miley Cyrus og Demi Lovato, hvis vi antager, at hun synger cirka lige så godt som dem?
 


Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1894: 13 Apr 2013, 22:44 »

Ja, hvis hun kunne synge.

Nu er jeg ikke til Susan Boyle, men hun skulle klarer sig meget godt.
Melanie Amaro er heller ikke ligefrem den tyndeste, men alligevel har hun ret god succes med sin musik, efter hun vandt X-Factor.

Og gode kontakter i Disney? Hvad betyder det?
Noget jeg har hadet det meste af min tid som Miley Cyrus beundrer er at folk kalder Miley's kontrakt med Disney for hendes fars skyld. De har selv stillet op til casting hos Disney. De er selv blevet udvalgt! Jeg har læst Miley's bog som hun skrev da hun var meget ung (Hun fik selvfølgelig hjælp til at skrive den, men det skal vi vel heller ikke til at diskuttere?) og den fortæller meget godt hvor stor konkurrencen var da hun var til casting som Hannah Montana.

Jeg tror du snakker lidt om noget du ikke aner noget om. Jeg ved heller intet om det, men jeg syntes sgu du giver nogle argumenter, hvor du blot antager noget. For mig virker det som om du har ondt i røven over den succes de har.
Logged


Korzika
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #1895: 13 Apr 2013, 22:54 »

Susan Boyle fik succes, fordi hun stod for noget specielt. Hun kunne noget musikalsk - som Demi Lovato og Miley Cyrus aldrig kommer i nærheden af - og det var dét, der betød at hun fik succes. Ikke fordi, at hun så godt ud, havde en producer, der kunne fikse hendes flaws, eller fordi hun havde nogle gode kontakter.

Og når jeg snakker om gode kontakter, så hentyder jeg til de mekanismer, der har en stor indflydelse i musikbranchen, samt i mange andre brancher. Det hjælper utrolig meget at have nogle kontakter - fx i musikbranchen - der kan sende én foran i køen. Miley Cyrus og Demi Lovato er ydermere interessante for pladeselskaber, fordi folk kender dem, og de har en masse fans - som dig - der garanteret vil lytte til deres musik; uanset hvor dårligt det er.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1896: 13 Apr 2013, 23:17 »

Hold nu op. Jeg lytter ikke til Demi lovato eller Miley Cyrus uden at jeg kan li det.
Jeg kan ikke li Medina og Lana Del Rey. Jeg hopper ikke på hvad som helst.

Vi bliver tydeligvis ikke enige og det forventede jeg heller ikke. Jeg er dog stadig træt af, at du gerne vil skyde Demi og Miley ned som du gør. De er ikke blevet sendt foran i køen. Ikke efter min mening i hvert fald.

Jeg er dog også utroligt forblindet af disse mennesker og det ved jeg godt. Jeg tænker også tit på om jeg går for meget op i det. Jeg forguder nærmest Katy Perry, Miley Cyrus, Demi Lovato og mange flere og det er nogle gange også lidt kvalmende. Men derfor syntes jeg stadig ikke man kan tage noget fra dem. Man får kun den succes man fortjener. Hvis folk kan li en kan folket li en. Det har intet at gøre med mekanismer og at komme foran i køen. Selvfølgelig er de interessante for pladeselskaber. Det er de fordi de har talent. Becky G har talent, og derfor har Sony signed hende. Katy Perry's film "Part Of Me" er blevet beskyldt meget af nogle mennesker for blot at være et salgs objekt. Det tror jeg ikke på. Jeg tror hun lavede filmen for at vise hvem hun virkelig er.

At jeg så elsker sådan noget som det, gør selvfølgelig også jeg har den mening. Jeg vil heller ikke sige jeg er neutral når jeg diskuttere sådan noget her, for det er jeg ikke. Demi Lovato har haft en så hård opvækst at hun ligeså godt kunne være død den dag i dag. Jeg har ligeledes set hendes dokumentar "Stay Strong" og selvom, at den igen, er blevet beskyldt for at være for ren omtale, så er jeg ikke enig. Hun har ikke haft det nemt og det har ikke været nemt for hende at komme igennem nåleøjet. Og at hun nu kan hjælpe andre mennnesker til at indse de er noget selvom de ikke tror det, er fantastisk. Hun er blevet stærkere af at lave den musik hun laver, og hun kan hjælpe personer videre som har haft en svær opvækst. Demi Lovato's største nedtur var baseret på folks meninger på nettet samt hendes voldige far. Jeg har så meget respekt for at den pige har opnået det hun har opnået med den opvækst hun har haft.

Men vi bliver ikke enige. Det er også fair nok. jeg er bare træt af du gerne vil skyde dem ned, i stedet for at accepterer det.
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1897: 14 Apr 2013, 12:20 »

Citat af: TheX på Managerlife.dk 13/0/2013
Det er ikke en gang en måned siden Demi Lovato kom ud med hendes første udspil i år, ved navn Heart Attack.
En fantastisk sang som jeg virkelig håber blot er starten på et fantastisk år for hende!

Nu er Selena Gomez så også klar med sit første udspil og jeg er en anelse skuffet.
Hold kæft jeg syntes den er kedelig. Det minder slet ikke om noget hun har lavet. Syntes ikke den siger mig noget som helst, og jeg håber bestemt ikke det bliver standarden for hende i år.

<a href="http://www.youtube.com/v/pxwyjPg7fxc?hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/pxwyjPg7fxc?hl=da_DK</a>

Selena Gomez er ude med sin single nummer 2 til hendes nye album som skulle udkomme til sommer

<a href="http://www.youtube.com/v/sa7Oz_25DNk?hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/sa7Oz_25DNk?hl=da_DK</a>

Igen er jeg skuffet. Jeg elsker stort set alle sange fra hendes tidligere album, hvilket vil sige nærmest alt musik hun har lavet. Det her er bare ikke det samme. Der er et stil skifte og jeg bryder mig ikke om det. Dog er det lidt positivt at jeg mener denne sang er en smule bedre end "Rule The World".

Jeg glæder mig da til albummet, men det er sgu nok en af de albums jeg glæder mig mindst til i år. Hun virker desværre ikke som en jeg kommer til at høre forfærdeligt meget i 2013.
Logged


OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1898: 14 Apr 2013, 14:55 »

Nu er Selena heller ikke meget andet end en super lækker pige. Det og Disney og en smule talent, kan man komme langt med. Wink
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1899: 14 Apr 2013, 15:25 »

Nu er Selena heller ikke meget andet end en super lækker pige. Det og Disney og en smule talent, kan man komme langt med. Wink
det har du fuldstændig ret i  Grin
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1900: 15 Apr 2013, 10:38 »

<a href="http://www.youtube.com/v/njVyV_gehpo?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/njVyV_gehpo?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Jeg håber godt nok ikke det er sådan en stil dit album kommer til at være, Miley.
Morning Sun, Decisions og nu dette, er de seneste 3 sange du har været featured på og der er fandme langt fra det vi har hørt indtil nu.

Jeg ser frem til din næste single, fra dig selv og ikke som featured. Forhåbentligt er det enten pop eller country. Bare ikke lige det her, hvad det så end er.
Logged


OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1901: 15 Apr 2013, 16:08 »

Hold da kæft noget bavl af musik! Snoop, burde virkelig snart vågne op og fatte at han ikke er rastafari! Hele kulturen hader ham. Og os ligeså med hans forfærdelige musik!

At Miley så vælger at være med her, er vel bare endnu en af hendes dårlige valg...
Logged

freakstar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1902: 15 Apr 2013, 16:10 »

Må hellere give jer noget godt musik igen.

Efter et skuffende sæt til Ultra Music Festival i Miami har Avicii udgivet sit Promo mix 2013. Det kan findes på hans soundcloud og er decideret verdensklasse!

https://soundcloud.com/aviciiofficial/avicii-promotional-mix-2013
Logged

Hej alle mine venner

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1903: 15 Apr 2013, 16:15 »

Hold da kæft noget bavl af musik! Snoop, burde virkelig snart vågne op og fatte at han ikke er rastafari! Hele kulturen hader ham. Og os ligeså med hans forfærdelige musik!

At Miley så vælger at være med her, er vel bare endnu en af hendes dårlige valg...

Nu har jeg aldrig hørt Snoop, men hvad fanden er der lige med hans navn? Lion? Aldrig hørt det før, og nu bliver det da bare dumt efterhånden.

Miley føles lidt som om hun er inde i en periode hvor hun ikke aner hvad fanden hun vil. Og det tror jeg også kommer til at skinne igennem på det album hun udgiver sidst på året. Først laver hun lidt Country (Hvilket var rigtigt godt), derefter klipper hun sit hår af og siger at hun gør hvad fuck hun vil. Derefter er hun ved at bryde sammen på grund af al kritikken som kom efterfølgende og til sidst men ikke mindst er hun begyndt at skifte helt over i noget mærkeligt musik, som bedømt ud fra den umiddelbare popularitet ikke er det folket går efter.

Jeg tror hun har skudt sig selv voldsomt i foden med det skifte hun har taget. Jeg tror hun har mistet mere på det end hun har vundet. Eller det er jeg meget sikker på hun har. Men hvis hun selv har det fint med det, så er det selvfølgelig det vigtigste.
Logged


OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1904: 15 Apr 2013, 16:20 »

Må hellere give jer noget godt musik igen.

Efter et skuffende sæt til Ultra Music Festival i Miami har Avicii udgivet sit Promo mix 2013. Det kan findes på hans soundcloud og er decideret verdensklasse!

https://soundcloud.com/aviciiofficial/avicii-promotional-mix-2013

GOD MUSIK FREAK!? Hvor blev den gode musik af du reklamerede for? Tunge

Nu har jeg aldrig hørt Snoop, men hvad fanden er der lige med hans navn? Lion? Aldrig hørt det før, og nu bliver det da bare dumt efterhånden.

Miley føles lidt som om hun er inde i en periode hvor hun ikke aner hvad fanden hun vil. Og det tror jeg også kommer til at skinne igennem på det album hun udgiver sidst på året. Først laver hun lidt Country (Hvilket var rigtigt godt), derefter klipper hun sit hår af og siger at hun gør hvad fuck hun vil. Derefter er hun ved at bryde sammen på grund af al kritikken som kom efterfølgende og til sidst men ikke mindst er hun begyndt at skifte helt over i noget mærkeligt musik, som bedømt ud fra den umiddelbare popularitet ikke er det folket går efter.

Jeg tror hun har skudt sig selv voldsomt i foden med det skifte hun har taget. Jeg tror hun har mistet mere på det end hun har vundet. Eller det er jeg meget sikker på hun har. Men hvis hun selv har det fint med det, så er det selvfølgelig det vigtigste.

Hun finder vel sig selv på et tidspunkt. Må man da gå ud fra. Men med hensyn til Snoop, tog han vist navnet, da en eller anden rastafari witch doctor sagde at det navn passede bedre til ham...  Huh
Logged

Sider: 1 ... 125 126 [127] 128 129 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010