home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:27:25 Broen13 Omklædning... Underlige ting
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23423
  0 Brugere, 522 Gæster Online.

Indlæg: 1132875 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: vaakansha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Musik tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 124 125 [126] 127 128 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: Musik tråden  (Læst 433647 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1875: 13 Apr 2013, 16:23 »

For at du får noget ligegyldigt at spørge om.
Logged


SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #1876: 13 Apr 2013, 16:35 »

For at du får noget ligegyldigt at spørge om.

Fuck du hård! Ødelægger bare lidt dit image når du hører den slags musik Skuffet
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1877: 13 Apr 2013, 16:37 »

Nej.
Hun har lavet en sang ved navn "Oath" sammen med Cher Lloyd.
Cher kontaktede Becky efter hun hørte hende rappe.

Derudover har hun også lavet en sang med Will.i.am ved navn "Problem".
Den sang er også blevet til "Problem (Monster Remix)" til filmen "Hotel Transylvania" fra Sony Pictures Animation.

Hun er blevet kendt via Youtube og sine covers derfra. Hun er på den måde blevet signed af Kemosabe Records, som er ejet af Sony Music Entertainment.

Blandt andet kontaktede Ke$ha hende efter at have hørt Becky's cover og tilbød hende at være med i et remix af "Die Young" sammen med Juicy J og Wiz Khalifa.

Resultatet af det er her.

<a href="http://www.youtube.com/v/xGS1SKE7kzc?hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/xGS1SKE7kzc?hl=da_DK</a>

Den er da meget sjovt. Men ja, youtube finder sgu nogle små upolerede diamanter engang imellem Smiley

Fuck du hård! Ødelægger bare lidt dit image når du hører den slags musik Skuffet

Har X et image, som værende badass? Didn't know.
« Seneste Redigering: 13 Apr 2013, 16:40 af OnkelMorfar » Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1878: 13 Apr 2013, 17:01 »

Sidder lige og ser AC/DC's koncert fra Argentina af. Kæft, hvor man håber på at de kommer på verdensturné igen, så man kan få set dem igen! Det er noget af et show de fyrer af!
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1879: 13 Apr 2013, 17:03 »

Den er da meget sjovt. Men ja, youtube finder sgu nogle små upolerede diamanter engang imellem Smiley

Har X et image, som værende badass? Didn't know.

Jeg tror Becky har en stor fremtid foran sig.

I hørte det først her.
Logged


OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1880: 13 Apr 2013, 17:56 »

Jeg tror Becky har en stor fremtid foran sig.

I hørte det først her.

Syntes da ikke at jeg egentlig sagde at hun var den upolerede diamant?  Tunge
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1881: 13 Apr 2013, 17:59 »

Syntes da ikke at jeg egentlig sagde at hun var den upolerede diamant?  Tunge

Det sagde du. Og du har bestemt ret.
Logged


OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1882: 13 Apr 2013, 19:13 »

Det sagde du. Og du har bestemt ret.

Kæft jeg er klog uden at vide det så!  Tunge
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1883: 13 Apr 2013, 19:50 »

Kæft jeg er klog uden at vide det så!  Tunge

Altså når hun er kommet i kontakt med Sony og har lavet musik med Will.i.am, Cher Lloyd og Kesha, så ved man ligesom hun er på vej frem. Wink

Og hun er blot lige blevet 15 år! Det er altså fantastisk, at man har så meget talent i en så ung alder.
Logged


OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1884: 13 Apr 2013, 21:04 »

Altså når hun er kommet i kontakt med Sony og har lavet musik med Will.i.am, Cher Lloyd og Kesha, så ved man ligesom hun er på vej frem. Wink

Og hun er blot lige blevet 15 år! Det er altså fantastisk, at man har så meget talent i en så ung alder.

Hun er i hvert fald længere end jeg er. Så ja, man burde lukke bagdelen og vise respekt for hendes og mange af de andres evner. Dog er det bare ikke alle der har evnerne, men mere udseendet, og så er det jeg ser et problem. Smiley
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #1885: 13 Apr 2013, 21:27 »

Og hun er blot lige blevet 15 år! Det er altså fantastisk, at man har så meget talent i en så ung alder.
Kommerciel succes er ikke noget kvalitetsstempel; tværtimod er det ofte det modsatte. Blot fordi man har kommerciel succes, betyder det ikke, at man er mere talentfuld end andre musikere, der måske ikke ligger så højt oppe på hitlisterne.

Mange af de kunstnere du hører, er jo ikke særlige selvstændige. Mange af dem komponerer ikke deres egen musik; det har de andre til. Og nogle skriver ikke engang deres egne tekster. Og så er de måske lige blevet smidt igennem en computer, for at skjule deres manglende sangevner.

Man kan komme langt på at have et godt netværk, se godt ud og have en musikalsk redskabskasse, der består af de mest elementære færdigheder. Det er Demi Lovato, Miley Cyrus osv. jo et glimrende eksempel på. Det de ikke kan finde ud af, har de jo andre til at gøre for dem.



« Seneste Redigering: 13 Apr 2013, 21:29 af Korzika » Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1886: 13 Apr 2013, 21:47 »

Kommerciel succes er ikke noget kvalitetsstempel; tværtimod er det ofte det modsatte. Blot fordi man har kommerciel succes, betyder det ikke, at man er mere talentfuld end andre musikere, der måske ikke ligger så højt oppe på hitlisterne.

Mange af de kunstnere du hører, er jo ikke særlige selvstændige. Mange af dem komponerer ikke deres egen musik; det har de andre til. Og nogle skriver ikke engang deres egne tekster. Og så er de måske lige blevet smidt igennem en computer, for at skjule deres manglende sangevner.

Man kan komme langt på at have et godt netværk, se godt ud og have en musikalsk redskabskasse, der består af de mest elementære færdigheder. Det er Demi Lovato, Miley Cyrus osv. jo et glimrende eksempel på. Det de ikke kan finde ud af, har de jo andre til at gøre for dem.


Du er et meget godt eksempel på alt jeg hader indenfor musikverdenen.

Du har det hårdt? At musik som du egentlig ikke kan li er så populært som det nu er, fordi der er så mange folk bag det. Hold kæft det er urimeligt. Jeg syntes det er fantastisk når en pige som hende får succes. Du bliver sgu ikke opdaget på youtube uden du har gjort noget for det. Og der er mange folk bag osv. Vil du da holde op. Du er vel også en af dem som mener pop musik er ens formligt og nærmest et stort omkvæd? Man smider bare noget auto tune på og noget sminke og så er man populær. Hold nu op.

Jeg er ked af at du er så lav at du ikke kan se, at personerne som har succes har gjort noget for det, men derimod bare whiner over at de får det hele serveret på et sølvfad.
Logged


Korzika
Gæst
 
Sv: Musik tråden
« Svar #1887: 13 Apr 2013, 22:07 »


Du er et meget godt eksempel på alt jeg hader indenfor musikverdenen.

Du har det hårdt? At musik som du egentlig ikke kan li er så populært som det nu er, fordi der er så mange folk bag det. Hold kæft det er urimeligt. Jeg syntes det er fantastisk når en pige som hende får succes. Du bliver sgu ikke opdaget på youtube uden du har gjort noget for det. Og der er mange folk bag osv. Vil du da holde op. Du er vel også en af dem som mener pop musik er ens formligt og nærmest et stort omkvæd? Man smider bare noget auto tune på og noget sminke og så er man populær. Hold nu op.

Jeg er ked af at du er så lav at du ikke kan se, at personerne som har succes har gjort noget for det, men derimod bare whiner over at de får det hele serveret på et sølvfad.
Dit indlæg bærer tydeligt præg af, at du føler dig ramt af min kritik, og dermed anerkender do jo også, at der er en vis sandhed i mit indlæg. 

Verden er ikke fair. Det er ikke fair, at afrikanske børn sulter ihjel. Det er heller ikke fair, at "kunstnere" som Miley Cyrus, Demi Lovato, Kesha etc. har succes på bekostning af mere talentfulde og hårdtarbejdende kunstnere. Jeg er ikke sur over dette faktum. Jeg har bare indset realiteterne.

Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Musik tråden
« Svar #1888: 13 Apr 2013, 22:13 »

Dit indlæg bærer tydeligt præg af, at du føler dig ramt af min kritik, og dermed anerkender do jo også, at der er en vis sandhed i mit indlæg. 

Verden er ikke fair. Det er ikke fair, at afrikanske børn sulter ihjel. Det er heller ikke fair, at kunstnere som Miley Cyrus, Demi Lovato, Kesha etc. har succes på bekostning af mere talentfulde og hårdtarbejdende kunstnere. Jeg er ikke sur over dette faktum. Jeg har bare indset realiteterne.

At jeg føler mig ramt af din kritik er fuldstændigt korrekt.
At jeg anerkender at der er sandhed i dit indlæg er bullshit.

Hvis du ikke mener at folk som Demi Lovato og Miley Cyrus har kæmpet for at være der hvor de er nu, så tror jeg sgu du tager fejl.

At blive en stjerne hos Disney i første omgang for derefter at bryde igennem musikalsk tror jeg sgu ikke er nemt. Jeg ved det selvfølgelig ikke, men jeg er ret sikker på at de har kæmpet for det. Selvfølgelig har de det, og selvfølgelig har de fortjent den opmærksomhed de får.

For mit vedkommende er pop og R&B den mest gennemførte genre indenfor musik, lige netop fordi der er så mange folk bag det, til at gøre sangene gode. Men det er selvfølgelig bare min mening og jeg respekterer skam andre musik genre. Det syntes jeg også du burde.
Logged


SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Musik tråden
« Svar #1889: 13 Apr 2013, 22:19 »

Synes også det er på randen til respektløst at sige, at de kun besidder de elementære musikredskaber. Nåleøjet er, ligesom så meget andet, så utroligt lille, hvis du ville have stor kommerciel succes som Miley Cyrus, så noget må hun kunne! Naturligvis hjælper det, at hun har været med i Disney og er lige til at spise, men man stiller sig ikke bare op og synger og sælger millioner af plader. Det kræver en masse, ligesom det gør for et band at skrive rock.
Logged

Sider: 1 ... 124 125 [126] 127 128 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010