home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 254 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Skadestuen
| | | | |-+  Hjælp! Mit spil spasser ud!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hjælp! Mit spil spasser ud!  (Læst 1788 gange)
JakobNielsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Hjælp! Mit spil spasser ud!
« : 06 Feb 2013, 22:16 »

Hey.

Jeg spiller med Roma, men her i 2. sæson har jeg pludselig fixtures i både serie A og i serie C1/b. Hvad i alverden går det ud på?



Som i kan se er jeg ikke nået dertil endnu, så jeg ved ikke helt, hvordan det udarter sig, når jeg kommer dertil, men klubben har både forventninger til min præstation i serie A og i serie C1/b.

Jeg har aldrig oplevet noget lignende før. Jeg tænkte først, at det måske kunne være mit reserveholds fixtures der vises, men heller ikke det har jeg oplevet før. Og når jeg klikker mig ind på stillingen i serie C1/b, refererer den tilbage til mit førstehold. Er der nogen, der kender til fænomenet?
Logged

Nekker
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hjælp! Mit spil spasser ud!
« Svar #1: 06 Feb 2013, 22:23 »

Hey.

Jeg spiller med Roma, men her i 2. sæson har jeg pludselig fixtures i både serie A og i serie C1/b. Hvad i alverden går det ud på?



Som i kan se er jeg ikke nået dertil endnu, så jeg ved ikke helt, hvordan det udarter sig, når jeg kommer dertil, men klubben har både forventninger til min præstation i serie A og i serie C1/b.

Jeg har aldrig oplevet noget lignende før. Jeg tænkte først, at det måske kunne være mit reserveholds fixtures der vises, men heller ikke det har jeg oplevet før. Og når jeg klikker mig ind på stillingen i serie C1/b, refererer den tilbage til mit førstehold. Er der nogen, der kender til fænomenet?

Jeg har flyttet dit emne fra Omklædningsrummet til Skadestuen, hvor det retteligt hører til... Men derudover kan jeg ikke hjælpe dig udover at starte et nyt save op, for det lader til at det save du har gang bare er kørt af sporet!  Smiley
Logged

JakobNielsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hjælp! Mit spil spasser ud!
« Svar #2: 06 Feb 2013, 22:30 »

Hov, undskyld. Jeg var vist lidt hurtig til at fortolke beskrivelse af underforumet lidt frit. Tak for at du rykkede tråden.

Ak, jeg gider ikke starte et nyt save. Kan man mon gøre noget med en real time editor eller noget?
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hjælp! Mit spil spasser ud!
« Svar #3: 06 Feb 2013, 23:55 »

Nu det absolut skal flyttes rundt, skal det så ikke lægges ind under FM12?

- Derudover må jeg give samme svar som Nekker. Har aldrig hørt om det før, lyder meget mærkeligt ..
Logged

JakobNielsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hjælp! Mit spil spasser ud!
« Svar #4: 07 Feb 2013, 00:00 »

Hov, for satan. Jo, det er sgu da FM12.

Jeg tror jeg prøver mig med at fjerne serie c fra spilbare ligaer.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010