home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
10 Maj 2025, 20:54 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 653 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Jeres taktiske erfaringer?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Jeres taktiske erfaringer?  (Læst 63091 gange)
Vinzent
Juniorspiller
**

Sv: Jeres taktiske erfaringer?
« Svar #120: 02 Nov 2006, 13:40 »

Jeg er igang med et spil med Leeds og efter 13 kampen både i ligaen og i Cuppen er jeg ubesejret.

Har to taktiker en til hjemmebane kampen og en til udebane kampen.
Jeg fik idèen fra artiklen Taktiske Teorier her på siden, genial artikel Thumbs Up

Hvor finder du den artikel henne? Synes ikke umiddelbart jeg kan finde den  Græder

Favorit CM/FM version: CM 01/02
Favorit hold: Stalybridge Celtic (CON - PL)

Arsenal F. C.   -   Forever the champions!

MuNkEhOlM
Ynglingespiller

« Svar #121: 02 Nov 2006, 14:33 »

spiller med 4-4-2 diamond normal med auxerre i starten ... tror jeg ville slutte omkring 10 plads og de er tippet til til 8. men brugte mange unge spillere da jeg langsomt ville bygge holdet op så tror det er okey ...

er lige startet med tottenham og bruger standard 4-4-2 ... det går sådan lidt blandet er jo tippet nummer 5 ... det eneste problem lige nu er at jeg ikke score nok da mine angriber brænder men burde jo komme også tror jeg det vil gå okey Grin

Tegn på jeg spiller for meget FM ... "trykker KONSTANT på space for at komme videre i browseren ..."

Drillo
Gæst

« Svar #122: 02 Nov 2006, 15:25 »

Hvor finder du den artikel henne? Synes ikke umiddelbart jeg kan finde den  Græder

Artiklen om Taktiske Teorier:
Den ligger her http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=2;start=0;guide_id=41

Vinzent
Juniorspiller
**

« Svar #123: 02 Nov 2006, 15:39 »

Tak Drillo!  Smiley

Favorit CM/FM version: CM 01/02
Favorit hold: Stalybridge Celtic (CON - PL)

Arsenal F. C.   -   Forever the champions!

cube
Manager

« Svar #124: 02 Nov 2006, 18:31 »

Forresten vil jeg gerne anbefale cube's taktik, den er ganske enkelt FANTASTISK! Jeg bankede FCK, som VAR ubesejret i 12 kampe, med 3-1, i Parken! Desuden tabte jeg ikke i 7 kampe Smiley Ganske enkelt, GENIAL arbejde!

Mange tak Opstemt Godt at se den virker for dig også.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Zone 43
Manager

« Svar #125: 02 Nov 2006, 18:41 »

Jeg smider nogle SS' op engang i morgen.

Lyder godt Smiley

btw. så den taktik jeg smed op for et stykke tid siden, ser ikke ud til at virke med Brøndby Ubeslutsom

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

rasser
Lilleputspiller
*

« Svar #126: 02 Nov 2006, 21:20 »

hvor kan man downloade cube´s taktik?

MuNkEhOlM
Ynglingespiller

« Svar #127: 03 Nov 2006, 14:04 »

jeg synes ligemeget hvilken taktik jeg vælger går det helt galt ... nu er jeg så skiftet til 4-4-1-1 da jeg hele tiden måtte stille med andenholds angriber da jeg fik masser af skader så nu ber jeg bare til guderne om at det vil gå mit hold bare lidt bedre ...

Tegn på jeg spiller for meget FM ... "trykker KONSTANT på space for at komme videre i browseren ..."

cube
Manager

« Svar #128: 03 Nov 2006, 14:07 »

hvor kan man downloade cube´s taktik?

Det kan man ikke. Du kan følge mine instruktioner her i tråden eller du kan give dig din mail og så sender jeg den.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

United-styrer
Gæst

« Svar #129: 04 Nov 2006, 11:14 »

Nå, jeg har så efterhånden erfaret, at 4-4-2 normal i hvert fald ikke er landsholdets kop te. Efter et par enkelte dårlige kampe måtte jeg sadle om og skabe mine egne instruktioner, hvilket også medførte en forbedring af spillet, men det var stadig ikke tilstrækkeligt til at bringe mig til VM.

På den ene side er jeg ret glad for at se, at det altså tilsyneladende ikke er holdbart at køre på autopilot på højt niveau, men stadig ærgrer jeg mig over, at det tilsyneladende er vejen frem med ringere hold. Vil det sige, at det, der skal til, for at bringe et engelsk lortehold op til omkring Coca-Cola Championship eller en/to række(r) under, er den mest simple taktik, man overhovedet kan komme i tanke om? Noget tyder på det, og hvis det er sandt, så er det en skam.

Jeg må prøve at lege lidt mere med det og håbe, at jeg til sidst finder én, som også dårlige hold kan finde ud af. Det er selvfølgelig realistisk, at de møgdårlige spillere ikke kan finde ud af at have enormt meget kreativ frihed og alverdens andre indviklede instruktioner, men så længe man gør det så ligetil, som det kan gøres, så burde det da passe til dem? Det er efter min mening i hvert fald klart bedre end bare at bruge spillets egen taktik, som egentlig mere bare er en placering af spillerne end en egentlig taktik.

Hvem ved, det kan også være, at 4-4-2 ikke længere er så altdominerende, som den var i FM 2006, men indtil videre har jeg heller ikke haft succes med 4-5-1, så jeg vil nok forsøge mig med nogle lidt mere eksperimenterende taktikker her det næste stykke tid, og så håber jeg, at jeg får noget ud af det.

absalonsen
Gæst

« Svar #130: 06 Nov 2006, 16:09 »

cube, kan du ikke uploade din taktik et sted? Orker simpelthen ikke, at gå igang selv. Wink

absalonsen
Gæst

« Svar #131: 06 Nov 2006, 16:39 »

Er der ikke en, som ligger inde med en god tatik, som kan bruges til BIF? Mangler deperat en!

United-styrer
Gæst

« Svar #132: 06 Nov 2006, 16:41 »

Er der ikke en, som ligger inde med en god tatik, som kan bruges til BIF? Mangler deperat en!

Spillet har! 4-4-2 normal Wink

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #133: 06 Nov 2006, 16:42 »

Jo. 4-4-2-diamant ude/hjemme, lavet efter efter RoT og 5x5 reglen.

Mail?

absalonsen
Gæst

« Svar #134: 06 Nov 2006, 16:44 »

Jo. 4-4-2-diamant ude/hjemme, lavet efter efter RoT og 5x5 reglen.

Mail?

nicolajBIF@hotmail.com

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 21 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010