home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Maj 2025, 20:54 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
05 Maj 2025, 19:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 604 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Jeres taktiske erfaringer?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Jeres taktiske erfaringer?  (Læst 62919 gange)
Benjamand
Gæst

Sv: Jeres taktiske erfaringer?
« Svar #240: 17 Mar 2007, 17:55 »

Jeg spiller 4-4-2 med Brøndby.Jeg vinder alt. kom i semifinalen i champions league og vandt 6-1 over Arsenal..

Stephan Andersen
Kildentoft----Per Nielsen--------------Mikkel Bischoff------Kim Daugaard

Ericsson-------Retov-----------------------Würtz-----------Claus Jensen

Skoubo------------D.Williams/Duncan

Måske lidt underligt med Daugaard på Venstre Back pladsen men det kører..
Skifter lidt mellem Duncan og Williams.

Jeg sættter højt pres på modstanderen, spiller offensivt,lidt bredt,og med flade afleveringer..
SUPER

Thore
Manager

« Svar #241: 31 Mar 2007, 12:23 »

Jeg er fortvivlet!!

Nu er jeg snart halvvejs inde i 2. sæson med FCK, og jeg kan bare ikke få det til og køre godt. Syntes FM er blevet svære og svære gennem årene. Tror det er minimalt hvor mange gode spil jeg har haft oppe og køre i FM07.
Jeg har forsøgt mig med Bademesterens taktik, jeg har læst diverse taktik guides og lavet mine egne udfra det, jeg har forsøgt med standart taktiker, men lige gyldig hvad jeg prøver fungere det bare ikke.
Syntes min lyst til det spil er blevet meget mindre efter 07 versionen.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Zone 43
Manager

« Svar #242: 31 Mar 2007, 12:28 »

4-4-2 kommer man ikke galt i byen med. Den eneste taktik jeg har succes med Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Thore
Manager

« Svar #243: 31 Mar 2007, 12:34 »

4-4-2 kommer man ikke galt i byen med. Den eneste taktik jeg har succes med Smiley

Også efter den nyeste patch?

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Zone 43
Manager

« Svar #244: 31 Mar 2007, 12:37 »

Jeps.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Thore
Manager

« Svar #245: 31 Mar 2007, 12:43 »

Jeps.

De gange jeg har forsøgt, syntes jeg godt nok det har været nogle svingende præstationer, men måske skal den have en chance til

Rooland
Manager

« Svar #246: 31 Mar 2007, 13:01 »

Jeg har næsten samme problem Skuffet
Mit Brøndby Hold er generelt bedre end FCK, men de vinder altid 3-1 eller noget i den retning ove mig  Ubeslutsom
Præsentationerne svinger ret meget. Jeg spiller med Bademesterens Diamant Smiley

AMRDK
Gæst

« Svar #247: 31 Mar 2007, 13:07 »

Jeg har næsten samme problem Skuffet
Mit Brøndby Hold er generelt bedre end FCK, men de vinder altid 3-1 eller noget i den retning ove mig  Ubeslutsom
Præsentationerne svinger ret meget. Jeg spiller med Bademesterens Diamant Smiley
Er syndt at bruge BIF i en diamandt . De er et godt 4-4-2 hold.

AMRDK
Gæst

« Svar #248: 31 Mar 2007, 13:07 »

Jeg spiller 4-4-2 med Brøndby.Jeg vinder alt. kom i semifinalen i champions league og vandt 6-1 over Arsenal..

Stephan Andersen
Kildentoft----Per Nielsen--------------Mikkel Bischoff------Kim Daugaard

Ericsson-------Retov-----------------------Würtz-----------Claus Jensen

Skoubo------------D.Williams/Duncan

Måske lidt underligt med Daugaard på Venstre Back pladsen men det kører..
Skifter lidt mellem Duncan og Williams.

Jeg sættter højt pres på modstanderen, spiller offensivt,lidt bredt,og med flade afleveringer..
SUPER
Niice hold !

Zone 43
Manager

« Svar #249: 31 Mar 2007, 13:31 »

De gange jeg har forsøgt, syntes jeg godt nok det har været nogle svingende præstationer, men måske skal den have en chance til

Måske passer holdet bare ikke til den formation? Rullende Øjne

Selvom det lyder mærkeligt..

- Daniel Agger.

Thore
Manager

« Svar #250: 31 Mar 2007, 13:42 »

Måske passer holdet bare ikke til den formation? Rullende Øjne

Selvom det lyder mærkeligt..

Det burde den nu gøre, centrale midtbane spiller er næsten det jeg har mest af hehe..

Rooland
Manager

« Svar #251: 31 Mar 2007, 15:12 »

Har lavet Bademesterens Diamant 07 om til en 4-4-1-1 opstilling med Silkeborg og den virker fantastisk.
Har gjort taktikken mindre offensiv og givet spillerne mindre kreativ frihed. Det har givet en stor bonus Smiley Jeg har nu en fantastisk målscorer oppe foran : Søren Ulrik Vestergaard med 9 mål i 12  kampe. Han har scoret næstflest mål i ligaen. Jeg ligger lige nu nr.6, men det er pga. en dårlig start, hvor jeg ikke spillede med taktikken plus at reservemålmanden stod 1½ måned. Jeg er i første sæson Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #252: 31 Mar 2007, 15:42 »

Her er de resultater, jeg har opnået hidtil med en 4-4-2. De to UEFA Cup udekampe har været med et reserve hold. Smiley

Der udover har jeg kun købt danske spillere, da jeg inden længe vil have en ren dansk trup Peace .. Også har jeg været plaget af masser af skader indtil videre Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 31 Mar 2007, 15:53 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Rooland
Manager

« Svar #253: 01 Apr 2007, 15:12 »

Har lavet Bademesterens Diamant 07 om til en 4-4-1-1 opstilling med Silkeborg og den virker fantastisk.
Har gjort taktikken mindre offensiv og givet spillerne mindre kreativ frihed. Det har givet en stor bonus Smiley Jeg har nu en fantastisk målscorer oppe foran : Søren Ulrik Vestergaard med 9 mål i 12  kampe. Han har scoret næstflest mål i ligaen. Jeg ligger lige nu nr.6, men det er pga. en dårlig start, hvor jeg ikke spillede med taktikken plus at reservemålmanden stod 1½ måned. Jeg er i første sæson Smiley

Nu virker den taktik helt fantastisk Opstemt
Ligger Nr. 1 i Ligaen efter 7 kampe med 9 point ned til Esbjerg. Jeg har vundet alle syv kampe og har en målscore på 15-3. Desuden er min angriber Cristian Betinez ligatopscorer med 5 mål

Juanito
Førsteholdsspiller

« Svar #254: 01 Apr 2007, 15:24 »

Jeg spiller med liverpool og jeg kører en 4-2-2-2 taktik.

Således:
---------Garcia/Kuyt----------
--------------------------------
Gonzalez-------------Gerrard
---------Alonso/Sissoko-------
Riise---Hyypia/Pablo---Carra

Jeg spillere offensivt med normalt kreativ frihed korte afleveringer og hurtigt tempo, meget bredt, det er kun enkelte spillere der er sat til at skærme af, og en smule pres på den defensive linje!
Ned af begge kanter med bolden og kontra angreb.
Og så spiller jeg med spillerindstillinge r!
Og det kører fremragende for tiden.

Practise makes Perfect!

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 21 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010