home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 284 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Wigan Athletic
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Wigan Athletic  (Læst 3994 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Wigan Athletic
« : 06 Feb 2013, 09:40 »

Jeg har lige startet et save op med Wigan athletic.

Har kæmpe forventninger til dette save, både fordi det bliver en udfordring, men også fordi det kunne blive skide sjovt.

Klubben har en del fine spillere til disposition, samt de i virkeligheden kan spille noget rigtig flot fodbold
Håber andre vil være med til dette !
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #1: 06 Feb 2013, 09:48 »

Elsker Wigan, har dog mistet min motivation da spillet gik lidt i kage grundet, det hårde start program. Kan anbefale dem til folk som elsker en god challenge og som er bedre end mig til FM Opstemt
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #2: 06 Feb 2013, 10:35 »

lyder lækkert ! jeg vil forsøge mig ! der kommer en update, når jeg transfervinduet et forbi, og jeg er kommet igang med sæsonen
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #3: 06 Feb 2013, 14:36 »

Så er det tid til at lave en introduktions update!

Holdet i sig selv er rimelig godt besat af fine fodboldspillere, der godt kunne spille fodbold lidt ala Swansea.
Specielt på midtbanen er holdet udstyret med gode playmakere. Da jeg overtog holdet var det uden egentlig at lave mange ændringer, men dette er dog ikke blevet overholdt helt.

Holdet mangler en del i staben, så det er der man først og fremmest kan bruge nogle af de penge man får tilrådighed (60 mil - Slutplacering midt i tabellen, samt 4.5 mil til løn) Økonomien er ikke prægende, men et par salg af spillere man ikke regner med man får brug for, og så har man omkring en 100 mil at handle ind for.

De indkøb man kan foretage sig, handler meget om den taktik man vil bruge, da materialet i truppen egner sig til at spille med 3 centrale og wingbacks. Eller forsøge at holde boldbesiddelse ved at benytte mange af de fine midtbanespillere. Klubben mangler dog lidt bredde på kanterne, hvor Shaun Maloney og Jean Beausejour er de primære spillere. Efter lidt rykken rundt har jeg indtil videre foretage disse handler:

Ind:
Ole Kristian Selnæs - 7.5 mil fra Rosenborg
Darko Lazovic - 30 mil fra Red Star

Ud:
Mauro Boselli - 40 mil Fulham

Jeg kommer nok til at foretage nogle flere handler, da jeg blandt andet gerne vil have en angriber mere til holdet, samt et talent til forsvaret, hvor alderen presser lidt på.

Nedenunder kommer der nogle screenshots: Spørg endelig hvis i vil have flere, eller mere information Smiley






 
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #4: 12 Feb 2013, 17:45 »

Efter den nye transferupdate, et mindre crash (igen  ticked off) er jeg begyndt med Wigan igen forfra Smiley håber andre vil være med på vognen !
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #5: 14 Feb 2013, 20:43 »

Det her spil er fantastisk underholdene!

Et mærkelig transfervindue er overstået, hvor der er blevet handlet en lille smule ind.

Ind er kommet Ryan Donk til det centrale forsvar. Adryan til den offensive midtbane (rotation da han er meget ung) og Nicolas Gaitan (leje) fra Benfica til at være den kreative mand i angrebet.

Shaun Maloney, Albert Crusat og Piscu er alle blevet solgt, da de var blevet overflødige.

Taktikken der bliver brugt er som følger:


Denne taktik virker bedre end jeg havde forventet. Boldbesiddelsen er fin, og der er masser af bevægelse på den offensive bane, som skaber dybdeløb fra forskellige spillere, og derved mange chancer. Defensiven er ikke fremragende, men stabil nok til ikke at lukke alt for mange mål ind, og det er her jeg ser den største udfordring. Forsvaret skal forbedres, samt håber jeg over tid at kunne gøre mig gældende i toppen af Premier Leauge

START MED WIGAN !
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #6: 19 Feb 2013, 10:36 »

SÅ er tiden kommet til vintertransfervindu et, hvor jeg må være ærlig at indrømme jeg er virkelig spændt! Har nogle punkter der skal forbedres i Wigan, så vi må se hvad der sker.

Hvad holdet angår går det helt fortræffeligt. Jeg ligger nummer 9 i ligaen, og er generelt positivt overrasket over hvad det er blevet til!!


Hvad truppen angår er der flere mangler. For det første mangler der en virkelig måltyv. Man kan fint få spillet til at flyde, og komme frem til mange chancer, men der mangler bare kvalitet oppe foran, så man også for puttet disse chancer i mål. Det næste der kan fremhæves, er den ensartet form for midtbane spillere man har. Det er svært at fremstille en taktik som er defensivt solid, når man mangler defensive midtbanespillere som Scott Parker.

Der er masser af udfordring her i Wigan, og det er et virkelig hyggeligt save jeg har fået kørende! Jeg vil helt klart anbefale jer andre at give i kast med dem !

Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #7: 20 Feb 2013, 17:34 »

for dem der ønsker min taktik så er den her: Wigan Taktikl
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #8: 20 Maj 2013, 10:28 »

Er der virkelig ikke andre end mig der spiller med fantastiske Wigan?

Jeg kan så sige jeg lige er begyndt, og der kommer mere når jeg er kommet lidt ind i sæsonen.

Håber at hører fra andre der spiller med Wigan Peace.
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #9: 08 Jun 2013, 23:04 »

Er Selv lige startet op med Wigan Smiley
Ser virkelig frem til et save med dem , der kommer en opdate når jeg er lidt længere inde i spillet:)
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #10: 15 Jun 2013, 20:55 »

Har fundet spillelysten igen med Wigan. Min første sæson endte med en god tiende plads. Spiller en 5-3-2, som er utrolig defensiv og kontrabetonet, men det fungere. Vil dog gerne være lidt stærkere på dødboldene, synes ikke jeg for nok ud af dem. Indtil videre har jeg gjort følgende transfers:

12/13 Ind:


13/14:


Foretrukne startelleve:
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #11: 15 Jun 2013, 22:25 »

Har fundet spillelysten igen med Wigan. Min første sæson endte med en god tiende plads. Spiller en 5-3-2, som er utrolig defensiv og kontrabetonet, men det fungere. Vil dog gerne være lidt stærkere på dødboldene, synes ikke jeg for nok ud af dem. Indtil videre har jeg gjort følgende transfers:

12/13 Ind:
http://imageshack.dk/imagesfree/wGZ21858.png

13/14:
http://imageshack.dk/imagesfree/tlz21926.png

Foretrukne startelleve:
http://imageshack.dk/imagesfree/wo322528.png
Fedt du spiller med tremandsforsvar. Hvordan går det med resultaterne?
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #12: 15 Jun 2013, 23:41 »

Fedt du spiller med tremandsforsvar. Hvordan går det med resultaterne?
Endte som sagt på en tiende plads, hvilket jeg vil mene er meget godt. Den fungerer rigtig godt når jeg er underdog. Har blandt andet slået Liverpool, Chelsea, Arsenal, Man United 1-0. Modstanderen får stortset kun chance udefra, men har meget af spillet, men skal så bare håbe på omstillingen og score på de chance man har, som der ikke er mange af. Men med nogle gode forsvarsspillere og nogle skarpe angribere fungere det perfekt.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #13: 16 Jun 2013, 00:44 »

Endte som sagt på en tiende plads, hvilket jeg vil mene er meget godt. Den fungerer rigtig godt når jeg er underdog. Har blandt andet slået Liverpool, Chelsea, Arsenal, Man United 1-0. Modstanderen får stortset kun chance udefra, men har meget af spillet, men skal så bare håbe på omstillingen og score på de chance man har, som der ikke er mange af. Men med nogle gode forsvarsspillere og nogle skarpe angribere fungere det perfekt.
Kan ikke lige se hvor du havde skrevet det, men nice at det kører. Overvejer selv at eksperimentere med tre i midterforsvaret. Smiley
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Wigan Athletic
« Svar #14: 18 Jun 2013, 18:18 »

Så er endnu en sæson overstået med Wigan. Det blev til en flot 6. plads, så det betyder europæisk bold.


Af transfer har jeg gjort følgende:


Hentede desuden i vinterpausen Matthew Briggs og Alfred N'Diaye. N'Diaye er virkelig et bæst, som boldvindende midbtbane. Dette samme er Boyata som har været en røverkøb. Han spillede sæsonen igennem med et snit på 7.7. Generelt gør alle mine midterforsvar det rigtigt godt, og købet af Mateo Mussachhio er måske lidt overkill.

Truppen og startopstillingen i trejde sæson:


Overvejer at hente en angriber mere, men tror jeg satser på Joel Pohjanpalo som har udviklet sig rigtig godt efter et par sæsonen som udlejet. Han scorede blandt anden 20 mål for Bolton i Championshsip.
« Seneste Redigering: 18 Jun 2013, 18:21 af Boerre » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010