home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:31 Bubbles Blogkonkur... #8 - Danish Viking War...
I går kl. 19:37:26 Broen13 Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
21 Maj 2024, 20:57 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23307
  1 Bruger, 255 Gæster Online.

Indlæg: 1132774 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: bellaallen9090
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  El Submarino Amarillo
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: El Submarino Amarillo  (Læst 6531 gange)
cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: El Submarino Amarillo
« Svar #15: 23 Okt 2006, 19:42 »

God måde du stiller det op på. Ærgeligt med sæsonstarten Skuffet
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

fiskeduserne
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: El Submarino Amarillo
« Svar #16: 23 Okt 2006, 20:17 »

Jeg elsker dig boje.. Du har inspireret mig gennem hele mit liv og du er en sand helt.. Boje som præsident..
Check nu min ud.. Chelsky.. ses imorgen på GHG
Logged

kongboje
Gæst
 
Sv: El Submarino Amarillo
« Svar #17: 23 Okt 2006, 23:18 »

September: Ingen nederlag, men....

Villarreal 1 - 0 Recreativo

Denne kamp skulle simpelthen vindes, der var ingen undskyldninger. Nihat bragte de gule foran i det 39min efter bunker af chancer. Sækken blev dog aldrig snøret helt og Recreativo havde 4 skud inden for rammen i de sidste 5min. Men Sebastian Viera i Villar mållet holdt dog alt ude, og sæsonens første 3 point var sikret.

Chornomorets 2 - 2 Villarreal

En kamp som vi styrede, men vores forsvar blev i den grad udstillet. Mange fejl førte til farlige chancer til det upåagtede hold fra Ukraine.

Zaragoza 1 - 1 Villarreal

En kamp som Zaragoza sad på, og de bragte sig da også foran efter 9min ved Milito. Men vi har i flere uger i træk trænet kontraspil, og det gav pote da Nihat blev sendt afsted efter et Zaragoza hjørnespark. Han afdriblede tre mand og bankede den ind via stolpen. ET FANTASTISK MÅL! Efter kampen var der tilfredshed hos manager Nickie Boje: "Vi spillede ikke godt, så 1 point ude mod Zaragoza er vel okay"

Villarreal 1 - 1 Valencia

Jeg havde jo som mål, at Villar skulle til tops i spansk fodbold. Denne kamp var derfor en utrolig vigtig indikator for hvordan det skulle komme til at gå. Jeg satte mine kanter Lorentzen og Cani til at mandsopdække de to bedste kanter i spansk fodbold, Vicente og Joaquin. Det gav pote for de spillede begge til et 5-tal og var slet ikke med i kampen. Nihat bragte Villar foran 1-0 efter kun 2min!!! og det hele gik som smurt. Men som det har gået tidligere dukkede en hvis Her.Villa frem og scorede 10min før tid. En sur bøf at skulle bide i, men synes holdet viste at de hører til i toppen.

Ath.Bilbao 0 - 0 Villarreal

Skuffende, Skuffende, Skuffende. Det er de 3 ord jeg vil bruge om Diego Forlan. Han har fået pladsen ved siden af Nihat i de første kampe, men har ikke kunne indvie forventningerne. 1 mål er det blevet til, og det har ledt til at jeg muligvis vil sælge ham da jeg sikkert godt kan få en god sum for ham. I denne kamp var han da store synder, da han brændte 4 KÆMPE CHANCER.

Villarreal 2 - 0 Chornomorets

En sikker sejr som bragte mig og holdet videre til gruppespillet i UEFA Cuppen. Målene blev sat ind af Nihat og Riquelme.







Logged

kongboje
Gæst
 
Sv: El Submarino Amarillo
« Svar #18: 23 Okt 2006, 23:24 »

Bare skriv jeres mening om bloggen, og kom med forslag til hvad der kan laves bedre. Jeg vil så vidt muligt prøve at spille og skrive om en måned hver dag. Wink
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Submarino Marillo
« Svar #19: 24 Okt 2006, 09:36 »

han er jo skadet i 7-8 måndre så han skulle da kunne få nogle kampe inden han bliver klar

Sikker, for hver gang jeg starter et nyt spil, er han "kun" skadet i 1-2 måneder....
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Submarino Amarillo
« Svar #20: 24 Okt 2006, 09:36 »

Og ja, meget god måde det er skrevet på, men come on.... Villarreal.... Tag i stedet nabo klubben.... VALENCIA CF Peace
Logged

kongboje
Gæst
 
Sv: El Submarino Amarillo
« Svar #21: 25 Okt 2006, 20:53 »

Bloggen stoppes.. Undskyld til dem der fulgte med, men har simpelthen ikke tid i øjeblikket.. ked af det..
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010