home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 429 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Real Zaragoza
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Real Zaragoza  (Læst 1076 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Real Zaragoza
« : 03 Feb 2013, 17:59 »

Jeg er startet op med Zaragoza, da jeg syntes det kunne være fedt at få dem tilbage til der hvor de vandt EL hvor de faktisk var med i toppen af ligaen.
så syntes vi skal dele vores erfaringer med klubben, både om klubben, transfers og selvfølgelig hvordan i klare jeg med dem Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Zaragoza
« Svar #1: 03 Feb 2013, 17:59 »

Real Zaragoza


Klubben: Klubben er grundlagt i 1932. Klubben spiller deres kampe på La Romareda, hvor der er plads til 34.496 tilskuere, men som gns. er der 30.000 til Zaragoza kampe. Klubben vandt EL i 1964 som er deres største triumf, rent pokal mæssigt.



Venskabskampe
Som i kan se er det bare sejre på sejre, men syntes faktisk det er okay, da jeg altid bruger venskabskampe til at teste mine taktikker, og efter lidt ændringer, er jeg nu kommet frem til min endelige taktik. alt ialt en okay pre-sæson.

Kampprogram
Der nu spillet 10 kampe i ligaen, og startede faktisk rigtig godt syntes jeg, der er nogle rigtig dumme uafgjorte kampe, som jeg ellers så os selv som vinder af, men nogle store fejl førte til mål i min ende desværre.
Kampen mod Getafe, var virkelig af højeste kvalitet, styrede totalt kampen og Getafe havde ingenting i kampen så den er nok mit bedste resultat, set på hvordan vi spillede. Derimod kampen mod Sevilla, spillede vi som en sæk kartofler, virkelig en ringe præsentation af holdet, troede godt jeg kunne være med i nogle dele af kampen, men det kunne jeg ikke, holdet havde en off-day og det udnyttede Sevilla.

Pokalturnering
Som i kan se fik jeg revanche mod Sevilla, en kamp jeg var nød til at vinde, da jeg vægter pokalen rigtig højt her i første sæson, så det var en vigtig skridt i den rigtige retning. nu mangler jeg retur kampen i Sevilla, og håber og tror på det nok skal lykkes mig at gå videre til næste runde.

La liga
Tabellen viser det er utrolig tæt her efter 10 kampe. Jeg ligger på en 7 plads, som helt sikkert skal forbedres, da jeg syntes vi har smidt nogle dumme point væk.

Tatikken
Taktikken består er en flad 4-4-2, som fungere udemærket syntes jeg. jeg spiller med højtpres,korte afleveringer, Zoneopdækning, Hold position og mindre udfordrende, da de er det nye i fm, alle andre spil jeg har haft har det virket rigtig godt.

Rubén Rochina
Han er min egen lille guldklump. han har været utrolig vigtig for mig, han har scoret 9 mål i 10 kampe i ligaen for mig, det er jeg ganske tilfreds med.

Transfer
Jeg valgte at købe selnæs da jeg syntes han virker lovende, stort potentiale af han blot 18 år.
Købte også Simon Christoffersen fra brøndby, da jeg gerne ville spille med en target mand på toppen, det er dog ikke blevet til så mange kampe, og han skal lige spilles ind på holdet, han skal nok få vist sit værd.
mit 3 køb, blev Adem ljajic som er på en lejekontrakt, han har faktisk spillet rigtig godt syntes jeg. Han viser positive tegn og det er altid godt.



Det var lidt om mit spil indtil videre. syntes jeg er kommet godt fra start, og og glæder mig til at få spillet noget mere. Jeg vil komme med en opdatering af mit spil når jeg har rundet 10 kampe mere i ligaen, så nu må vi se hvordan det kommer til at gå Smiley
« Seneste Redigering: 03 Feb 2013, 20:09 af dennis96 » Logged

H A L A   M A D R I D!

Zrave
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza
« Svar #2: 03 Feb 2013, 18:38 »

Spændende. Jeg har selv overvejet at starte et save med dem, så jeg følger helt klart med i dine updates Smiley
Logged


Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Zaragoza
« Svar #3: 03 Feb 2013, 20:10 »

Spændende. Jeg har selv overvejet at starte et save med dem, så jeg følger helt klart med i dine updates Smiley
indtil videre er der faktisk ret fedt save jeg har kørende Smiley så kan godt anbefales.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010