home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1204 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Dennis Bergkamp - The Gunners
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: Dennis Bergkamp - The Gunners  (Læst 16150 gange)
Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #60: 05 Nov 2006, 14:47 »

godt taget knægt Smiley

klap dig selv på skulderen...

go blog, men rimelig meget blandet sammen. Men det er jo en go trup, så du sku jo godt ku vinde nogle titler med The Gunners  Thumbs Up

hehe, jah, kan jeg forhåbenligt... Wink
skal nok arbejde med layoutet...

Krafthelved det var ikke en god update, altså for Arsenal og Dennis
Man må håbe at du vinder nogle kampe i næste update da jeg meget gerne ser PL trofæet i The Gunners skab endnu engang Smiley

Så held og lykke med næste update

takker... det kan vel kun gå bedre?
Logged


ZhotLog
Gæst
 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #61: 05 Nov 2006, 15:12 »

Kommer der snart en update? Rullende Øjne
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #62: 09 Nov 2006, 08:56 »

Kommer der snart en update? Rullende Øjne

må nok indrømme at jeg ikke spiller så meget på mit arsenal-spil mere... er i stedet begyndt med FCK, igen, men denne gang uden at det bliver til en blog..

Synes det tager for lang tid at spille mens man tager blog, men kan være jeg vender tilbage med denne blog...
Logged


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #63: 09 Nov 2006, 10:05 »

må nok indrømme at jeg ikke spiller så meget på mit arsenal-spil mere... er i stedet begyndt med FCK, igen, men denne gang uden at det bliver til en blog..

Synes det tager for lang tid at spille mens man tager blog, men kan være jeg vender tilbage med denne blog...

Er det ikke fordi, du måske er lidt for "grundig" i din blog, at du bliver træt af det???

Forstå mig ret, jeg synes det er fedt, at du går så meget i dybden, men jeg vil hellere have lidt mindre kød på og så at du fortsætte med bloggen.
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #64: 09 Nov 2006, 13:47 »

Er det ikke fordi, du måske er lidt for "grundig" i din blog, at du bliver træt af det???

Forstå mig ret, jeg synes det er fedt, at du går så meget i dybden, men jeg vil hellere have lidt mindre kød på og så at du fortsætte med bloggen.

jo, kunne det godt være... men ved ikke hvordan jeg ellers skal gribe det an... det gik jo fint nok med "den umulige drøm"...  Ubeslutsom

men finder ud af noget
Logged


Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #65: 09 Nov 2006, 14:11 »

fed blog.... bare bliv ved... håber ikk du stopper.......... bliv ved................ ..
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #66: 09 Nov 2006, 14:28 »

jo, kunne det godt være... men ved ikke hvordan jeg ellers skal gribe det an... det gik jo fint nok med "den umulige drøm"...  Ubeslutsom

men finder ud af noget

Ja, det har du ret i, måske er det for tidligt for dig med en FM 07 blog, det kan være du lige skal have "spillet igennem" før du kan motivere dig til en blog.

Jeg kan i hvert fald mærke, at der er så mange hold, jeg gerne vil prøve, så det kan være det er det, der gør det svært at finde motivationen.

Jeg håber i hvert fald, at du ikke sletter spillet, men at du finde det frem en gang i mellem og lige spiller en måned, så vi kan følge lidt med.
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #67: 09 Nov 2006, 15:58 »

Ja, det har du ret i, måske er det for tidligt for dig med en FM 07 blog, det kan være du lige skal have "spillet igennem" før du kan motivere dig til en blog.

Jeg kan i hvert fald mærke, at der er så mange hold, jeg gerne vil prøve, så det kan være det er det, der gør det svært at finde motivationen.

Jeg håber i hvert fald, at du ikke sletter spillet, men at du finde det frem en gang i mellem og lige spiller en måned, så vi kan følge lidt med.

Jah, kan være jeg bare skal spille noget tid først, men bare rolig, spillet bliver ikke slettet... Wink
Logged


Emillionaire
Gæst
 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #68: 23 Nov 2006, 15:34 »

du må jo bruge en god taktik siden det går dig så godt

og hvor har du dog købt mange spillere 9
Logged

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #69: 28 Nov 2006, 15:42 »

Kan vi få et SS af stillingen ?
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #70: 13 Maj 2007, 15:11 »

Som de fleste nok ved, så er denne blog lukket. Det betyder ikke at jeg er holdt op med at skrive blog! Jeg deltager for tiden i sidens blokkonkurrence, og jeg vil derfor opfordrer jer, som tidligere har fulgt mine blogs tæt, til at tage godt i mod min nye! – Læs mere her
Logged


Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #71: 13 Maj 2007, 15:35 »

Som de fleste nok ved, så er denne blog lukket. Det betyder ikke at jeg er holdt op med at skrive blog! Jeg deltager for tiden i sidens blokkonkurrence, og jeg vil derfor opfordrer jer, som tidligere har fulgt mine blogs tæt, til at tage godt i mod min nye! – Læs mere her

He he

længe lev reklame!!!!!!!!!!!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #72: 13 Maj 2007, 15:36 »

He he

længe lev reklame!!!!!!!!!!!

Eller spam Smiley
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010