home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 976 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Dennis Bergkamp - The Gunners
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Dennis Bergkamp - The Gunners  (Læst 16167 gange)
Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #45: 01 Nov 2006, 16:26 »

Selvom jeg er Chelsea mand må jeg sige: Godt arbejde indtil videre  Thumbs Up

hehe, takker... Wink der skal jo også arbejds for at slå din klub... Wink
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #46: 02 Nov 2006, 02:48 »

September 2006

September i Arsenal


Det kunne umuligt være en overraskelse for nogen at Chelsea havde lavet nogle af de største handler i sommerens transfervindue. Vores rivaler fra Stamford Bridge hentede først Adriano, en af verdens bedste angriber i Inter, hvor efter de hentede Esteban Cambiasso, ligeledes fra Inter, og så til sidst Kolo Touré hos os.
Dog var vi, i Arsenal, den mest aktive klub, da vi fik hentet hele tolv spillere til klubben. Ingen store profiler blev hentet, men en masse unge og talentfulde spillere, som jeg er overbevist om nok skal få succes hos os. Der udover er der også blevet hentet nyt personale til klubben.
Det var et krav fra min side, at Marc Overmars blev hentet til klubben. Han er min bedste ven, og har lige som jeg selv et personligt forhold til klubben, eftersom han havde stor succes her fra 1997-2000.
Jan Heintze kender jeg fra min tid i Holland hvor jeg har spillet overfor ham en del gange. Derudover har jeg fulgt hans arbejde som spejder for PSV, efter han satte støvlerne på hylden. Han har et godt overblik over hvad der sker på på det hollandske, men også på det danske marked.
Brian Laudrup er et stort navn i sig selv, specielt længere oppe mod nord (Skotland, red.), hvor han havde nogle af sine bedste år. Har spillet mod Brian et par gange, og han har en utrolig viden om fodbold, og en filosofi som jeg er sikker på vil gavne talentudviklingen i klubben.
Både Lars Høgh og Mark Strudal, er kommet til klubben efter Brian Laudrups ønske. Ingen af dem har et særlig stort navn ude i den store fodboldverden. Begge har dog vist at de kan arbejde og udvikle spillere i en klub som vores.

Efter transfervinduet lukkere valgte jeg at følgende spillere skulle være en del af den faste førsteholdstrup:
Målmand
Jens Lehmann
Mart Poom
Wojciech Szczesny
Vurdering 7/10

Steven Taylor er ny anfører, i stedet for Thierry Henry (billedet)

Forsvar
Hamit Altintop
Emmanuel Eboué
William Gallas
Justin Hoyte
Marcelo
Steven Taylor
Anthony Vanden Borre
Reto Ziegler
Vurdering 8/10

Midtbane
Freddy Adu
Sherman Cárdenas
Cesc Fàbregas
Denílson
Gilberto Silva
Aliaksandr Hleb
Júlio Baptista
Fredrik Ljungberg
Tomás Rosický
Theo Walcott
Vurdering 9/10

Angreb
Emmanuel Adebayor
Celsinho
Thierry Henry
Renatinho
Robin van Persie
Vurdering 9/10

Hertil skal det så bemærkes at Freddy Adu, Celsinho og Renatinho ikke kan spille kampe i nogen som helst turneringer, da de ikke har arbejdstilladelse. Men da de heller ikke kan blive lejet ud, træner de med førsteholdstruppen.

Lørdag den 2. september var der landskampe, og man må sige at der var nogle overbevisende resultater. England vandt 12-0 over Andorra, godt nok uden nogen af vores spillere holdet. For Spanien scorede både Cesc Fàbregas og José Antonio Reyes, da de vandt med 8-0 over Liechstenstein. Både Tjekkiet, Frankrig og Sverige vandt også deres kampe, som de på forhånd var favoritter til, mens Tyskland lidt skuffende spillede 0-0 mod Irland, en kamp hvor vores Jens Lehmann stod på mål. Den 3. september var Marcelo i kamp for Brasilien mod ærkerivalerne fra Argentina. Kampen endte 1-1 og med en udvisning til hver land.

Onsdag den 6. september var der igen landskampe. Denne gange vandt Tyskland overbevisende 6-0 over San Marino, mens Sverige udspillede Liechtenstein 3-0 med Fredrik Ljungberg på banen. De forsvarende verdensmestre fra Italien tabte 2-0 til Frankring, som dermed fik hævn fra VM-finalen. Og mit eget fædreland, Holland, vandt 3-1 over Hviderusland, der også fik en mand smidt ud.

Kamp: Arsenal - Wigan (09.09.06)
Resultat : 1-1
Júlio Baptista skadet , 24. min
1-0 The Walcott , 70. min
1-1 Denny Landzaat , 87. min

Efter kampen havde jeg fået nok... Det kunne simplethen ikke passe at vi første spiller 1-1 mod Middlesbrough på udebane, bagefter mod Portsmouth på hjemmebane, og nu mod Wigan... Jeg var virkelig skuffet.
Efter kampen var vores vice-anfører Thierry Henry ude og fortælle i pressen at jeg havde givet spillerne en skideballe i pausen. Så da jeg dagen efter talte med Thierry Henry, forklarede jeg ham at det var en opførelse jeg ikke kunne acceptere, og hvis det skete igen ville han få en bøde.

Med hensyn til vores chancer i Champions League, er både medier og bookmakere enige om at uden nogle kvalitetsindkøb, og lidt held, ville vi få svært ved at klare os i turneringen i år. Denne vurdering er jeg ikke enig i, da jeg mener at vi har et hold der er mindst lige så godt som det der kom i finalen sidste år, hvis ikke bedre.

Kamp: Arsenal - FC Bayern (13.09.06)
Resultat : 3-1
1-0 Thierry Henry , 3. min
2-0 Thierry Henry , 22. min
2-1 Hasan Salihamidzic , 31. min
Bastian Schweinsteiger udvist , 67. min
3-1 Thierry Henry , 78. min

Vi spiller som forvandlet, og hiver sikkert en 3-1-sejr hjem. Thierry Henry bliver kampens helt store opleves da han næsten ene mand får sejren i hus. Nu skal vi bare have kampens spil til at forsætte i den hjemlige liga.
I gruppens anden kamp vandt Levski (Sofia) 1-0 over CSKA Moscow, hvilket betyder at hvis vi slår Levski (Sofia) i næste kamp, kan vi komme alene i spidsen, hvilke vil gøre at vi ikke behøves stresse så meget i det efterfølgende kampe.



Kamp: Liverpool - Arsenal (17.09.06)
Resultat : 0-2
0-1 Denílson , 10. min
Anthony Vanden Borre skadet , 22. min
0-2 Thierry Henry , 59. min

Vi forsætter vores gode spil, og endnu engang får Thierry Henry scoret. Med sejren får vi kæmpet os op på 4. pladsen i ligaen, med 4 point op til nummer et, Manchester United. Efter tre dårlige 1-1-kampe ser formen endelig ud til at være vendt. Den flotte sejr sikrede også Jens Lehmann, William Gallas og Thierry Henry pladser på ugens hold.


Den 22. september, fik jeg så den gode nyhed, at Lauren er vendt tilbage i førsteholdstruppen efter han fik overrevet sit ledbånd i knæet tilbage i januar. Dog er der bare det problem at de fire der spiller i forsvaret nu er utrolig godt kørende.

Før dagens kamp kom det frem at vi i årets Carling Cup, skal møde Derby i tredje runde. Derby der lige nu ligger i første division, men har en lang fortid i landets bedste række. Samtidig skal Everton møde ærkerivalerne fra Liverpool.

Kamp: Arsenal - Man City (23.09.06)
Resultat : 3-1
0-1 Gonzalo Pineda , 38. min (straffe)
1-1 Theo Walcott , 40. min
2-1 Thierry Henry , 41. min
Joey Barton udvist , 47. min
3-1 Denílson , 57. min

Vi forsætte igen vores stime, og er nu nummer 2 i ligaen, 1 point efter Manchester United, eftersom de tabte med 1-0 til Chelsea, som er at finde på tredjepladsen 1 point efter os, men med en kamp til gode, desværre. Med en lidt held, kan vi ligge nummer 1 før denne måned er omme.
Thierry Henry viser igen hvor farlig han er ved at scorer sit femte mål på tre kampe, og sit trejde mål i fire ligakampe.


Et par dage før kampen mod Levski (Sofia) i Champions League blev Robin van Persie fri for sin skade, hvilke betyder at vi næsten kan stille i stærkeste opstilling mod Levski (Sofia).

Robin van Persie er klar til kamp


Kamp: Levski (Sofia) - Arsenal (26.09.06)
Resultat : 0-6
0-1 Thierry Henry , 1. min
0-2 Denílson , 18. min
0-3 Cesc Fàbregas , 38. min
0-4 Thierry Henry , 42. min
Hristo Dimov udvist , 61. min
0-5 Marcelo , 73. min
0-6 Denílson , 83. min

Vi spiller en fantastisk kamp, og lukker på intet tidspunkt Levski (Sofia) ind i kampen. Thierry Henry køren on-man-show i angrebet, mens Denílson forsætter med at scorer fra sin plads på den defensive midtbane.
Vi viser at vi er med for at vinde. Vi lader os ikke stille tilfredse da vi kommer foran 2 eller 3-0, men forsætter med at angribe til kampen er færdig.
Nu har vi først slået FC Bayern, så Liverpool, derefter Manchester City, og så nu Levski (Sofia), vi er tilbage på rette spor, og med seks mål i dag, må det siges at være med 180km/t.
I gruppens anden kamp spillede FC Bayern hjemme 1-1 med CSKA Moscow.

Kamp: Arsenal - Aston Villa (30.09.06)
Resultat : 4-0
0-1 Tomás Rosický , 10. min
0-2 Thierry Henry , 32. min
0-3 Thierry Henry , 55. min (straffe)
0-4 Reto Ziegler , 58. min

Lader til at vi har fundet en rigtig god rytme, eller også vinder bare hele tiden. Og så er det dejligt at se at vi laver så mange mål. I de sidste fem kampe er det blevet til ikke mindre end 18 mål, og hertil skal det siges, at efter jeg kom til klubben er vi endnu ikke gået fra banen som tabere, eller uden at havde lavet et mål.
Efter kampen var jeg også ude i pressen og sige at jeg er yderst tilfreds Cesc Fàbregas' og Thierry Henrys seneste form.




Det er så hvad der er sket i september... Håber i vil tage godt i mod det... Smiley

Cool
Logged


Mads
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #47: 02 Nov 2006, 08:30 »

Fantastiske resultater, troede ellers lige at du skulle blive ved med at spille uafgjort efter at jeg havde set den første kamp

Lækkert at du har fået Henry tilbage og godt at se at den unge Denilson har mål i støvlerne  Grin
Ser frem til næste update

KUTGW
Logged

Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #48: 02 Nov 2006, 10:52 »

jeg kan da ikke udelukke at der kommer en update i aften... men hvad synes i om den nye møde jeg har sat den op på?...

Cool
Logged


Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #49: 02 Nov 2006, 11:07 »

Det er en god blog Berendt.
Den nye måde at sætte den op på er rigtig flot!
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #50: 02 Nov 2006, 12:09 »

syntes det er en fed blog og gode resultater her til sidst . Fortsæt det gode arbejde med dine mange talenter  Thumbs Up
Logged



Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #51: 02 Nov 2006, 12:58 »

mere mere mere mere mere mere

Nej helt seriøst hvis bare du fortsætter på den her måde så er jeg MEGET GLAD
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #52: 02 Nov 2006, 17:51 »

Det er en god blog Berendt.
Den nye måde at sætte den op på er rigtig flot!
Takker, er glad for du kan lide det nye, og synes at blog'en er god... Smiley

syntes det er en fed blog og gode resultater her til sidst . Fortsæt det gode arbejde med dine mange talenter  Thumbs Up
Glæder mig også til at arbejde med de unge knægte... for der er virkelig nogle spændende spillere i mellem...

mere mere mere mere mere mere

Nej helt seriøst hvis bare du fortsætter på den her måde så er jeg MEGET GLAD

Jeg vil forsøge at forsætte på denne måde... Wink
Logged


donut17
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #53: 02 Nov 2006, 21:58 »

jeg læser ikke din blog før du skifter taktik wannabe morten olsen....vi ses i weekenden
Logged

Succes is temporary - loyalty is forever

Forza FCK

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #54: 02 Nov 2006, 22:24 »

Oktober 2006

Oktober i Arsenal


Måneden begyndte godt, Thierry Henry bliver kåret til "Månedens spiller", Cesc Fàbregas blev nummer to, men kåret til "Månedens unge spiller", hvor Steven Taylor blev nummer tre. Og til blev jeg selv kåret til "Månedens manager". Thierry Henry kom også på sidste rundes udvalgte hold.
Det var også i starten af måneden Júlio Baptista meldte sig klar til kamp igen, hvilket betød at vi nu har endnu en stjernespiller til vores offensiv, var godt spillende i de sidste kampe i september.

Den 6. oktober var både Theo Walcott, Justin Hoyte og Steven Taylor i aktion for det engelske U-21 landshold, som vandt med hele 6-0 over Makedonien, blandt andet på et mål af Theo Walcott, mens Justin Hoyte og anføreren, Steven Taylor spillede solidt i forsvaret.

Efter at havde slået Italien sidst, var der store forventninger til Frankrig, men de skuffede og fik kun 2-2 mod Skotland, dog med vores William Gallas som målscorer til 2-1. Mit fædreland tabte med 2-1 til Bulgarien, og Robin van Persie blev smidt ud. Lidt overraskende slog Sverige Spanien med 1-0, her var det Fredrik Ljungberg der lagde op til sejrsmålet, og var blandt banes bedste, ellers var der ikke de store overraskelser blandt de landskampe der blev spillet den 7. oktober.
Tirsdag den 10. oktober var havde et par af klubbens unge spiller succes på deres forskellige ungdomslandshold. Sebastian Larsson scorede for Sverige i 2-2-kampen mod Island, Steven Taylor scorer da England vandt 4-1 over Kroatien og Anthony Stokes scorede da Irland vandt 3-2 over Tjekkiet.

Steven Taylor der scorede for Englands U-21-hold

Om onsdagen stod Tyrkiet for den mest overbevisende sejr, på hele 10-0, blandt andet på to mål af Hamit Altintop. Samtidig scorede Thierry Henry tre mål, da Frankrig slog Færøerne 6-0, og Cesc Fàbrigas lagde op til sejrsmålet da Argentina tabte 2-1 til Spanien.

Kamp: Fulham - Arsenal (14.10.06)
Resultat : 0-0

Før kampen blev jeg spurgt om jeg var enig i at en sejr over Fulham var en selvfølge. Det er det aldrig, som jeg sagde, selvom vi er godt spillende kan Fulham stadig give os problemer.
I forvejen havde jeg et problem, vores unge venstreback, Marcelo var blevet skadet, og måtte derfor sidde over.
Mine ord før kampen, passede desværre med kampens udvikling, og endnu engang måtte jeg tale met store ord i omklædningsrummet. Desværre kunne vores anfører, Steven Taylor ikke lade være med at fortælle pressen om dette, så også han fik en advarelse om at det er sidste gang han gør det, ellers koster det bøde, denne advarelsen tog han til sig, og accepterede den. Eftersom Manchester United slog Blackburn 1-0, og Chelsea spillede 3-3 med Aston Villa, er vi nu helt nede på en trejdeplads.

Desværre går det dårligere for Birmingham, hvor Nicklas Bendter er udlejet til, de ligger i øjeblikket næstsidst i Coca-Cola Championship, hvilke kostede manager, Steve Bruce jobbet. Han blev afløst af Trevor Francis.

Kamp: Arsenal - CSKA Moscow (17.10.06)
Resultat : 3-0
1-0 Tomás Rosický , 39. min
2-0 Robin van Persie , 66. min
Tomás Rosický skadet , 79. min
3-0 Theo Walcott , 88. min

Dejligt at se, at vi ikke denne gang skulle til at spille en masse O-O-kampe, men at vi formår at vinde sikkert 3-0. Dog er det uheldigt at Tomás Rosický bliver skadet. I sær anfører Steven Taylor spillede en kanon kamp, og satte knap en fod forkert i kampens løb.
I gruppens anden kamp vandt FC Bayern 3-0, og giver dermed sig selv en god mulighed for at gå videre som to'er.

Torsdag den 19. oktober fik jeg desværre en dårlig meldning, de smerte Jens Lehmann fik under styrketræningen viste sig at være så alvorlige at han er nød til at få en pause på en uge. Hvilket betyder at han ikke er med mod West Ham næste gang.

Kamp: Arsenal - West Ham (22.10.06)
Resultat : 0-1
Denílson skadet , 35. min
0-1 Nigel Reo-Coker , 41. min

Jeg var tosset! Det kan ikke passe at vi ikke kan vinde over West Ham, bare fordi vi ikke har vores faste målmand på. Efter at spillerne havde fået deres møgfald, forlod jeg omklædningen og kørte direkte hjem.
Mit første nederlag, og så på hjemmebanen, og så bliver Denílson skadet oven i købet.

Kamp: Derby - Arsenal (25.10.06)
Resultat : 1-2
0-1 Cesc Fàbregas , 17. min
1-1 Steve Howard , 22. min
Thierry Henry skadet , 26. min
Reto Ziegler udvist , 63. min
1-2 Arturo Lupoli , 67. min (selvmål)

Vi spiller bestemt ikke nogen god kampe, men vi kommer foran 1-0 som forventet, og begynder så at slappe lidt for meget af. Reto Ziegler får to dumme gule kort, og bliver derfor smidt ud, mens Thierry Henry er uheldig og bliver skadet, hvilket nok betyder at han er ude de næste to måneder. Skal man se noget lyst ved kampen, så går vi videre i Carling Cup, Wojcieh Szczesny og Cesc Fàbregas spiller begge en kanon kamp.



Efter kampen mod Derby, mente medierne at det var på tide at rose mit forsvar, som de mener er et af de bedste i verden lige nu. Vi har nu vundet 10 af de sidste 15 kampe, hvilket forsvaret selvfølgelig har skyld i, da de kun har lukket 7 mål ind.

Idag kunne Everton så præsenter Vassiriki Diaby som ny spiller i deres trup, efter nytår. Vissiriki Diaby er købt hos os, og har sikret os omkring 22mio kroner. Meget tydede ellers på at Vassiriki Diaby skulle være blevet solgt før transferviduet lukkede, men det lukkes ikke.

Kamp: Watford - Arsenal (28.10.06)
Resultat :
Craig Gardner skadet , 6. min
1-0 , Tommy Smith , 22. min (straffe)
Fredrik Ljungberg udvist , 29. min
1-1 , Emmanuel Adebayor , 32. min
2-1 , Damien Francis , 33. min
2-2 , Sherman Cárdenas , 47. min (straffe)
Matthew Spring udvist , 58. min

Der var tavshed i omklædningsrummet. Jeg kunne virkelig ikke finde ud af hvad jeg skulle sige til spillerne... Endnu en gang var jeg bare dybt skuffet. Dog advarede jeg Fredrik Ljungberg mod sådanne udvisninger fremover, og sagde at det ville give bøde hvis han dummede sig sådan igen.
Efter kampen blev jeg spurgt om jeg synes at Watford's straffe havde været på sin plads. Jeg svarede kort: "der er ingen tvivl om at den beslutning ændrede kampens forløb. Det var skrækkeligt!"



Det kom også frem at vi den 8. november, skal møde Newcastle i fjerde runde af Carling Cup. Kampens spilles på St. James Park.
Samtidig blev Tomás Rosický meldt klar igen.
Logged


donut17
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #55: 02 Nov 2006, 23:34 »

sys din opsætning er lidt forvirrende
Logged

Succes is temporary - loyalty is forever

Forza FCK

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #56: 02 Nov 2006, 23:47 »

sys din opsætning er lidt forvirrende

er taget til efterretning, vil forsøge at forbedre det til næste måned..
Logged


donut17
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #57: 03 Nov 2006, 00:08 »

godt taget knægt Smiley
Logged

Succes is temporary - loyalty is forever

Forza FCK

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #58: 03 Nov 2006, 08:45 »

go blog, men rimelig meget blandet sammen. Men det er jo en go trup, så du sku jo godt ku vinde nogle titler med The Gunners  Thumbs Up
Logged



Mads
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #59: 04 Nov 2006, 16:44 »

Krafthelved det var ikke en god update, altså for Arsenal og Dennis
Man må håbe at du vinder nogle kampe i næste update da jeg meget gerne ser PL trofæet i The Gunners skab endnu engang Smiley

Så held og lykke med næste update
Logged

Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010