home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 957 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Dennis Bergkamp - The Gunners
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Dennis Bergkamp - The Gunners  (Læst 16182 gange)
Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #30: 26 Okt 2006, 16:59 »

Fed blog Smiley godt Berendt , du har fundet din klub !!

KUTGW og gode indkøb

Takker, synes også selv at der er godt udemærket ind!

fed klub . goe indkøb. bliver spændene at følge, især Millan, tror han bliver rigtig ond . !  Thumbs Up

har sagt det før, og siger det nu igen... Millán er et godt fund, og jeg har stor tillid til ham.

Fantastik blog, kan især godt lide at du bruger en så vigtig og populær person som Dennis Bergkamp i arsenal til at overtage jobbet fra wenger.

Jah, det var også en af grundene til at jeg valgte at bruge netop Dennis Bergkamp. Han er en elsket legende blandt klubbens fans.

Enig med ovenstående brugere! G E N I A L T
llove this blog og jeg elsker klubben  kutgw

Takker  Rullende Øjne
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #31: 26 Okt 2006, 20:05 »

Torsdag 3. august 2006

Målmand til Arsenal


Arsenal præsenterede idag en ny målmand, nemlig Kasper Schmeichel, søn af den danske målmandslegende Peter Schmeichel. Kasper Schmeichel kommer til klubben fra Manchester City, men først til nytår, da han pt. er udlejet til Bury fra Coca-Cola League Two. Udover forskellige lejemål har Kasper Schmeichel spillet 8 U/18-kampe og 1 U/20-kamp for Danmark.

Kasper Schmeichel, her i kamp for Man City.

Arsenal har betalt omkring 1,7 mio kroner for den unge danske keeper.

Torsdag 3. august 2006

Truppen til Champions League


Dennis Bergkamp har idag offenliggjort listen over de 25 spillere der skal spiller i Champions League i år. De 25 spillere blev ikke overraskende de sammen, dem der også er udtaget til førsteholdet i år.


Mandag 7. august 2006

To spillere bliver professionelle i Arsenal.


Idag blev følgende spillere professionelle i Arsenal. Både Sherman Cárdenas og Carl Parisio kunne fejrer deres fødselsdage med blandet andet en fuldtidskontrakt i Arsenal.

Carl Parisio

Tillykke til dem.

Onsdag 9. august 2006

Kamp mod Fenerbahce


Kamp info:
Kamptype: UEFA Champions League Kval.3 Første kamp
Dato: Onsdag 9. august 2006
Stadion: Sürkrü Saracoglu, Istanbul
Tilskuertal: 49.768
Dommer: Mike McCurry
Før kampen:
Så begynder Champions League for Arsenal, med en kvalifikationskamp mod tyrkiske Fenerbahce, som de slog 3-0 i en træningskamp. Denne gang er kampen vigtigere for begge hold, får det betydning? Jens Lehmann har karantæne efter hans udvisning i sidste års finale.

Startopstilling:
Mart Poom - Anthony Vanden Borre , William Gallas , Steven Taylor , Marcelo - Theo Walcott , Júlio Baptista , Cesc Fàbregas , Tomás Rosický , Robin van Persie - Thierry Henry
Bænken:
Kolo Touré, Justin Hoyte, Vito Mannone, Hamit Altintop, Sherman Cárdenas, Fredrik Ljungberg, Emmanuel Adebayor

Kampen i tal:
Resultat: Fenerbahce 0 - 2 Arsenal
Júlio Baptista skadet , 20. min
0-1 S. Cárdenas , 23. min
0-2 A. Vanden Borre , 71. min
Udskiftninger
Júlio Baptista <> Cárdenas (20. min)
Rosický <> Altintop (Pausen)
Henry <> Abedayor (71. min)

Kampens spiller:
Sherman Cárdenas , Arsenal , 9

Pressemøde efter kampen:
"Jeg regner, og håber på at Sherman vil forsætte det niveau vi så idag. Han var jo i verdensklasse. Men det var samtidig hans første kamp på højeste niveau, så det er også vigtigt at han ikke kommer til at føle sig usårlig", kom det fra Dennis Bergkamp efter kampen.

Onsdag 9. august 2006

Laudrup til Arsenal


Nogen mener måske de har læst overskiften før, og det har de også. Sidst hentede Arsenal Brian Laudrup, og denne gang har de hentet Mads Laudrup.
Mads Laudrup er hentet for cirka 1 mio kroner, i den danske mesterklub F.C. København. Kontrakten gælder frem til 30. juni 2009.

Mads Laudrup da han blev præsenteret i Arsenal

Et danske medie er kommet med rygter om at Dennis Bergkamp er ved at hente hele familien Laudrup til London. Altså også Michael Laudrup, og hans anden søn Andreas Laudrup.

Torsdag 10. august 2006

Wenger roser Cárdenas


Den legendariske Arsenal-manager, Arsène Wenger har skamrost stjernefrøet Sherman Cárdenas' seneste toppræstation mod Fenerbahce.
Wenger understregede, at hvis en 17'årig offensiv midtbane spiller kan spille så godt i den unge alder, sætter kun fantasien grænser for, hvad spilleren kan opnå efter et par år på højeste niveau.

Torsdag 10. august 2006

Femten Arsenal-spillere indkaldt til diverse landshold


Følgende femten spillere er blevet indkaldt til landsholdssamlinger:

Brasilien (3):
Júlio Baptista, Gilberto Silva og Marcelo

Colombia (1):
Sherman Cárdenas

Tyskland (1):
Jens Lehmann

Sverige (1):
Fredrik Ljungberg

Tjekkiet (1):
Tomás Rosický

Belgien (1):
Anthony Vanden Borre

Estland (1):
Mart Poom

Polen U/21 (1):
Wojciech Szczesny

England U/21 (3):
Steven Taylor, Theo Walcott og Justin Hoyte

Brasilien U/19 (1):
Denílson

Italien U/19 (1):
Vito Mannone

Søndag 13. august 2006

To nye ansigter til Arsenal


Idag blev der igen præsenteret spillere hos Arsenal. I dag blev det Tottenhams venstreback, Reto Ziegler og Lyngbys Andreas Laudrup der blev hentet til klubben.

Reto Ziegler

Reto Ziegler skifter med det samme, og har kostet Arsenal omkring 55 mio kroner, mens Andreas Laudrup først skifter til sommer, da han har ønsket at blive færdig med den danske folkeskole før et udlandseventyr, et ønske Arsenal har accepteret.

Reto Ziegler kommer til at være i førstholdstruppen, og hans ankomst har sat gang i rygter om et muligt salg af Justin Hoyte, som flere engelske klubber skulle have et godt øje til. Imens er Gaël Clichy blevet sendt på reserveholdet, indtil han er kampklar igen.

Samtidig er Gavin Hoyte og Shane Tracy blivet fristillet af Arsenal, da ingen af dem blev fundet gode nok til at blive profesionelle.

Mandag 14. august 2006

Landsholdsoverblik


Italien 4 - 0 Kroatien (U/19)
Vito Mannones flyefærdige landsholdskarrierer fortsatte i denne kamp, med en solid præstation for Italien.
Arturo Lupoli, der pt. er udlejet fra Arsenal til Derby, spillede også i denne kamp.

England 2 - 0 Grækenland (U/19)
Kerrea Gilbert, der pt. er udlejet fra Arsenal til Cardiff, spillede en skuffende kamp for England.

Norge 0 - 4 Brasilien (U/19)
Denílson spillede en god kamp for Brasilien, indtil han blev taget ud.

Mandag 14. august 2006

Seks spillere til Lokeren


I dag blev følgende fem spillere udlejet til samarbejdsklubben Lokeren:
Manuel Almunia, 29 år, målmand
Mads Laudrup, 17 år, central midtbane
Carl Parisio, 17 år, centerback
Matthew Connolly, 18 år, centerback
Joe O'Cearuill, 19 år, center back
Vincent van den Berg, 17 år, angriber
Jérémie Aliadière, 23 år, angriber
Alexandre Song, 18 år, defensiv midtbane

Tirsdag 15. august 2006

Landsholdsoverblik


Tyskland 1 - 0 Sverige (U/21)
Sebastian Larsson, der pt. er udlejet fra Arsenal til Birmingham, spillede en god kamp for Sverige.

England 7 - 0 Grækenland (U/21)
Steven Taylor gjorde det fint for England, mens også Justin Hoyte og Theo Wallcott også deltog i kampen.

Danmark 2 - 0 Polen (U/21)
Wojciech Szczesny spillede en god kamp for Polen.

Onsdag 16. august 2006

Landsholdsoverblik


Tjekkiet 1 - 0 Serbien
Tomás Rosický spillede en solid kamp for Tjekkiet.

Norge 0 - 2 Brasilien
Både Marcelo og Gilberto Silva spillede godt for Brasilien.

Belgien 2 - 0 Kasakhstan
Anthony Vanden Borre klarede det fint for Belgien.

Chile 2 - 1 Colombia
Sherman Cárdenas fik en fin debut for Colombias A-landshold.

Tyskland 0 - 0 Sverige
Jens Lehmann laverede en solid præstation for Tyskland, mens Fredrik Ljungberg klarede det fint for Sverige.

Estland 0 - 3 Makedonien
Mart Poom spillede hele kampen for Estland, men må være skuffet over sin præstation.
Logged


Møller
Gæst
 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #32: 26 Okt 2006, 20:09 »

Nice Smiley LAUDRUP brødrene og onkel Opstemt Brian, Andreas og Mads Peace

Held og lykke i PL
Logged

anped23
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #33: 26 Okt 2006, 21:10 »

Kan du ikke give os et overblik over hvem du har købt/slogt/lejet/udlejet?

Ellers super god blog, den er dejlig overskuelig.

Keep up the good work Opstemt
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #34: 26 Okt 2006, 21:22 »

Sejt med laudrupper og schmeichel!
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #35: 28 Okt 2006, 18:30 »

Lørdag 19. august 2006

Kamp mod Sheffield United


Kamp info:
Kamptype: Barclays Premiership, 1. runde
Dato: Lørdag 19. august 2006
Stadion: Bramall Lane, Sheffield
Tilskuertal: 32.955
Dommer: Alan Wiley
Før kampen:
så kom premieren i Barclays Premiership, og til dette opgør er Arsenal storfavoritter. Arsenals indkøb i forsæsonen har været med til at gøre det klart at de hører til blandt de bedste klubber i England.

Startopstilling:
Jens Lehmann - Anthony Vanden Borre , William Gallas , Steven Taylor , Marcelo - Theo Walcott , Júlio Baptista , Cesc Fàbregas , Tomás Rosický , Robin van Persie - Thierry Henry
Bænken:
Mart Poom, Justin Hoyte, Hamit Altintop, Sherman Cárdenas, Emmanuel Adebayor

Kampen i tal:
Resultat: Sheffield Utd 0 - 3 Arsenal
0-1 Júlio Baptista , 29. min
0-2 T. Henry , 88. min
0-3 T. Walcott , 90. min

Udskiftninger
Rosický <> Cárdenas (45. min)
Fàbregas <> Adebayor (63. min)

Kampens spiller:
Júlio Baptista , Arsenal , 8

Pressemøde efter kampen:
"Altid dejligt med en god start. Júlio Baptistas mål til 1-0 er jo i verdens klasse", kom det fra Dennis Bergkamp efter kampen.

Onsdag 23. august 2006

Kamp mod Fenerbahce


Kamp info:
Kamptype: UEFA Champions League Kval.3, Anden kamp
Dato: Onsdag 23. august 2006
Stadion: Emirates Stadium, London
Tilskuertal: 47.846
Dommer: Gianluca Paparesta
Før kampen:
Efter en 2-0 sejr til Arsenal i Istanbul ser det for alvor sort ud for Fenerbahce, som er nød til at sende alle mand frem for at scorer de min. 2 mål der skal til for at de går videre. Tør de det? og hvis det er, kan Arsenal udnytte det?... Samtidig er det også første gang nogensinde at Dennis Bergkamp skal lede Arsenal på klubbens hjemmebane.

Startopstilling:
Jens Lehmann - Anthony Vanden Borre , William Gallas , Kolo Touré , Marcelo - Theo Walcott , Júlio Baptista , Cesc Fàbregas , Tomás Rosický , Robin van Persie - Thierry Henry
Bænken:
Mart Poom, Justin Hoyte, Hamit Altintop, Sherman Cárdenas, Emmanuel Adebayor, Johan Djourou, Fredrik Ljungberg

Kampen i tal:
Resultat: Arsenal 3 - 0 Fenerbahce
1-0 T. Walcott , 1. min
Thierry Henry skadet , 49. min
2-0 T. Rosický , 51. min
Alex (Fenerbahce) udvist , 65. min
3-0 E. Adebayor , 85. min

Udskiftninger
Fàbregas <> Altintop (45. min)
van Persie <> Cárdenas (45. min)
Henry <> Adebayor (49. min)

Kampens spiller:

Tomás Rosický , Arsenal , 9

Pressemøde efter kampen:
"Denne kamp viser det vi gerne vil vise hver gang. Vi får 15-20 chancer, og giver kun sølle en væk. Derudover er vi dominerende på alle tænkelige måder. En rigtig flot kamp af drengene! Champions League, here we come", sagde Dennis Bergkamp efter kampen.

Onsdag 23. august 2006

Henry skadet i op til fire uger!


Efter at havde forstrykket sin lysken i kampen mod Fenerbahce, forventes det at Thierry Henry er ude i op til fire uger. Det betyder at han muligvis går glip af kampen mod Liverpool den 17. september.

Onsdag 23. august 2006

Marcelo er sikker


Den kun 18'årige back for Arsenal, Marcelo fik efter kampen mod Fenerbahce stor ros. En ros hans træner, Dennis Bergkamp var enig i.

- Marcelo er sikker mand i startopstillingen, han gør det jo utrolig godt hver gang han er med. Samtidig er han jo også fast mand i den brasilianske trup, hvilket der også fortæller lidt om knægtens niveau, sagde Dennis Bergkamp om Marcelo.

Onsdag 23. august 2006

Gruppetrækning til Champions League


I morgen bliver der trukket grupper til årets Champions League. Seedningslagene er som følgende:

1. Seedes:
Arsenal , Barcelona , Inter , Liverpool , Man Utd , Milan , R. Madrid , Valencia

2. Seedes:
Ajax , Celtic , Chelsea , FC Bayern , Lyon , Porto , PSV , Roma

3. Seedes:
Benfica , Bordeaux , Chievo , CSKA Moscow , Lille , Olympiakos , Sporting CP , Werder Bremen

4. Seedes:
AEK , Anderlecht , Dynamo Kiev , HSV , Levski (Sofia) , Osasuna , Sparta Moskva , Standard

Med det taget i betragtning kunne en "Dødens gruppe" bestå af:
Barcelona , Chelsea , Werder Bremen og HSV

En ønske gruppe derimod for et lille hold som Anderlecht kunne være:
Liverpool , Celtic , Chievo og Anderlecht

Sidste års finalister fra Arsenal kan håbe på at komme i en gruppe med Celtic, Lille og Levski (Sofia).

Torsdag 24. august 2006

Grupperne til Champions League


Gruppe AGruppe BGruppe CGruppe D
InterMan UtdBarcelonaValencia
PSVCelticChelseaLyon
BenficaOlympiakosWerder BremenChievo
HSVStandradSparta MoskvaDynamo Kiev

Gruppe EGruppe FGruppe GGruppe H
ArsenalLiverpoolR. MadridMilan
FC BayernRomaPortoAjax
CSKA MoscowBordeauxLilleSporting CP
Levski (Sofia)AEKAnderlechtOsasuna

Der bliver spændning i Gruppe C, mens Manchester United ser ud til at gå lige igennem deres Gruppe B, samtidig er der lagt op til "Battle of Britain" når Manchester United møder Celtic i gruppen.


Lørdag 26. august 2006

Kamp mod Middlesbrough


Kamp info:
Kamptype: Barclays Premiership, 2. runde
Dato: Lørdag 26. august 2006
Stadion: Riverside Stadium, Middelsbrough
Tilskuertal: 34.970
Dommer: Andy D'Urso
Før kampen:
Middlesbrough har fået en udemærket start på sæsonen, de lagde ud med en sejr på 3-1 over Liverpool, og ligger lige nu nummer 4 i ligaen. Arsenal er også kommet godt fra start, og deres offensive spil har været uden sidestykke. Nu mødes holdene, med Arsenal som favoritter.

Startopstilling:
Jens Lehmann - Anthony Vanden Borre , William Gallas , Kolo Touré , Marcelo - Theo Walcott , Sherman Cárdenas , Hamit Altintop , Cesc Fàbregas , Reto Ziegler - Robin van Persie
Bænken:
Mart Poom, Justin Hoyte, Tomás Rosický, Júlio Baptista, Emmanuel Adebayor

Kampen i tal:
Resultat: Middlesbrough 1 - 1 Arsenal
Robin van Persie skadet , 60. min
0-1 Júlio Baptista , 68. min
1-1 G. Mendieta , 74. min

Udskiftninger
Fàbregas <> Júlio Baptista (45. min)
Ziegler <> Rosický (45. min)
van Persie <> Adebayor (60. min)

Kampens spiller:
Mark Schwarzer , Middlesbrough , 8

Pressemøde efter kampen:
"Jeg har ingen ting at sige, det var bare ikke godt nok", lød det fra Dennis Bergkamp efter kampen.

Lørdag 26. august 2006

van Persie skadet i op til fire uger!


Efter at havde forstuvet sin ankel i kampen mod Middlesbrough, forventes det at Robin van Persie er ude i omkring fire uger. Det betyder at han går glip af kampen mod FC Bayern den 13. september og Liverpool den 17. september.

Dennis Bergkamp har udtalt, at selv om både Robin van Persie og Thierry Henry er skadet, er truppen stadig bred nok til ikke at knække sammen.
« Seneste Redigering: 29 Okt 2006, 11:59 af Berendt » Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #36: 29 Okt 2006, 17:22 »

Søndag 27. august 2006

Mannone til Luton


I dag blev det officielt at Arsenals 18'årige målmand Vito Mannone skal spille resten af sæsonen for Luton Town i den engelske første division.

- Det er et led i vores udvikling af spillere, at de bliver udlejet til andre klubber for, på den måde at få erfaring fra førsteholdskampe, sagde Marc Overmars som begrundelse for udlejelsen af Vito Mannone.

Mandag 28. august 2006

Fjorten Arsenal-spillere indkaldt til diverse

landshold


Følgende fjorten spillere er blevet indkaldt til landsholdssamlinger:

Brasilien (2):
Júlio Baptista og Marcelo

Frankrig (1):
William Gallas

Tyskland (1):
Jens Lehmann

Sverige (1):
Fredrik Ljungberg

Tjekkiet (1):
Tomás Rosický

Estland (1):
Mart Poom

Spanien (1):
Cesc Fàbregas

Hviderusland (1):
Aliaksandra Hleb

Polen U/21 (1):
Wojciech Szczesny

England U/21 (3):
Steven Taylor, Theo Walcott og Justin Hoyte

Brasilien U/20 (1):
Denílson

Onsdag 30. august 2006

Tre danskere til Arsenal


Den forhenværende danske målmand, Lars Høgh, har i dag skrevet under på en aftale med Arsenal. Han skal fremover, i samarbejde med Brian Laudrup, være hovedansvarlig i udviklingen af talenter i klubben.
Lars Høgh og Brian Laudrup har før arbejdet sammen med talentudvikling, blandt andet på dansk TV. De to har også en fodboldskole i Danmark, Laudrup og Høgh Pro Camp

Lars Høgh nåede som aktiv at spille 817 kampe for OB, samt 8 landskampe.


Den anden nye dansker er Mark Strudal, før var ungdomstræner i FC Nordsjælland. Han har med sin erfaring som topspiller i Tyskland og Danmark, samt en uddannelse som lærer bag sig, begge ting som vil gøre hans nye hverdag i Arsenal lettere.
Mark Strudal er også kendt fra dansk TV hvor han har været træner for et underholdsnings hold, ved navn FC Zulu.

Mark Strudal nåede 9 kampe for Danmark og scorede 3 mål.


Den sidste dansker der er ny i klubben er den tidligere landsholdsback, og senere talentspejder for PSV, Jan Heintze. Jan Heintze har 83 landskampe bag sig, samt en masse kampe for PSV og den tyske Bundesliga.
Hans opgave i klubben bliver at holde øje med det danske og centraleuropæiske marked, altså Danmark, Holland, Tyskland, Belgien, Schweiz, og til dels Sverige, Italien og Frankrig.

Jan Heintze har spillet næsten 400 kampe for PSV.


Onsdag 30. august 2006

Djourou til Celtic


Fra og med i dag, og resten af sæsonen er Johan Djourou udlånt fra Arsenal til skotske Celtic. Efter at blandt andet Glasgow Rangers skullle have været interesseret i at hente Djourou på et lejemål, valgte spilleren selv Celtic.

Onsdag 30. august 2006

Kamp mod Sheffield United


Kamp info:
Kamptype: Barclays Premiership, 3. runde
Dato: Onsdag 30. august 2006
Stadion: Emirates Stadium, London
Tilskuertal: 59.971
Dommer: Chris Foy
Før kampen:
En sejr til Arsenal, er hvad medierne forventer. Arsenal stiller op med et ungt og stærkt hold, som kan dominerer i engelsk fodbold de næste mange år. Der er også gensyn til Sol Campbell der er skifter til Portsmouth, fra Arsenal, før denne sæson.

Startopstilling:
Jens Lehmann - Anthony Vanden Borre , William Gallas , Steven Taylor , Marcelo - Theo

Walcott , Sherman Cárdenas , Hamit Altintop , Cesc Fàbregas , Robin van Persie - Júlio Baptista
Bænken:
Mart Poom, Justin Hoyte, Reto Ziegler, Emmanuel Adebayor, Fredrik Ljungberg

Kampen i tal:
Resultat: Arsenal 1 - 1 Portsmouth
0-1 E. Smolarek , 18. min
1-1 A. Vanden Borre , 44. min

Udskiftninger
Júlio Baptista <> Adebayor

Kampens spiller:
David James , Portsmouth , 8

Pressemøde efter kampen:
"Det kan ikke passe... Jeg ved ikke hvad fanden der sker, men det er simpelthen ikke godt nok det her!", lød det fra en meget skuffet Dennis Bergkamp efter kampen.
« Seneste Redigering: 31 Okt 2006, 23:27 af Berendt » Logged


cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #37: 29 Okt 2006, 17:52 »

Haha. For fedt med Strudahl og Høgh Opstemt super blog. Kan man få en update på stillingen? Smiley
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #38: 29 Okt 2006, 18:24 »

Haha. For fedt med Strudahl og Høgh Opstemt super blog. Kan man få en update på stillingen? Smiley

Jah, det er fedt nok med de to... nu kan man kalder Arsenal for en rigtig dansker klub... Wink

jah, havde tænkt mig en stilling efter 5 kampe... Wink

Cool
Logged


DelPiero
Gæst
 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #39: 29 Okt 2006, 18:34 »

Jah, det er fedt nok med de to... nu kan man kalder Arsenal for en rigtig dansker klub... Wink

jah, havde tænkt mig en stilling efter 5 kampe... Wink

Cool

Kan man få at vide din possition?
Eller er det en hemelighed?
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #40: 29 Okt 2006, 20:26 »

Kan man få at vide din possition?
Eller er det en hemelighed?

det er ingen hemmelighed, men kan ærligtalt ikke lige huske det... nummer 6 eller sådan noget, efter de første 3 kampe..
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #41: 01 Nov 2006, 01:07 »

Fredag 1. september 2006

Spillerpræsentation i Arsenal


Det var ikke alle der havde forudset hvad der sket, da Arsenal holdte pressemøde idag. Alle havde forventet at klubben havde hentet en spillere mere efter salget af Kolo Touré. Og det må man sige de havde. Faktisk var der hentet fire spillere her og nu, samt to spillere senere på sæsonen.

De fire spillere der kom til klubben igår var:
Amerikaneren Freddy Adu, på bare 17 år. Freddy er gennem de sidste par år blevet betegnet som et af de største talenter i verden, hvilket han nu får lov til at bevise i Arsenal. Han har siden han blev 15 spillet mere eller mindre fast i MSL, den bedste fodboldrække i USA. Her er det blevet til 61 kampe og 10 mål. Freddy Adu er født i Ghana, men har også amerikansk pas, og det var forventet at han skulle deltage ved sommerens VM for USA.

Freddy Adu har kostet cirka 20mio kroner.

Franskmanden Jérémy Abadie er hentet i Strasbourg, og spiller i den centrale forsvar. Med sine 17 år, må han betegnes som en ung og talentfuld forsvarsspiller. Noget af det han skulle være bedst til er markeringsspillet. Jérémy Abadie menes at være hentet for cirka 100.000 kroner.
Den brasilianske kreatør Celsinho er hentet i Lokomotiv Moskva. Celsinho skulle eftersine kunne udvikle sig til at blive blandt de allerbedste offensive midtbane spillere i Premier League, og hurtighed gør at hans modstanderne ofte kan have svært ved at følge med ham. Derudover har han også en teknik som ikke ses så ofte.

Celsinho har kostet cirka 50mio kroner.

Den sidste spiller er også fra Brasilien, nemlig Renatinho. En teknisk god og hurtig angriber, der kommer fra den brasilianske stor klub, Santos, som også har skabt spillere som Péle og Robinho. I sit hjemland er Renatinho ofte blevet kaldt den nye Ronaldo.

Renatinho er hentet for cirka 35mio kroner.


- Der er ingen tvivl om at vi her har fået nogle største talenter i verden. Især Celsinho og Renatinho forventer vi os meget af. Men i første omgang skal de lige vænne sig til landet og få deres endelige arbejdstilladelse, og det gælder både Renatinho, Celsinho og Freddy Adu. Derfor kan det godt tænkes at de tre bliver sendt til Lokeren, indtil det hele falder på plads her, kom det fra Dennis Bergkamp.

De to spillere som kommer til senere i år er:
James Vaughan, 18'årige englænder som kommer fra Everton. Nogen mener at han skulle være talentfuld nok til at blive den næste Wayne Rooney. James Vaughan var også knægten der slog Ronney's rekord som yngste målscorer i Premier League. I øjeblikket er han udlejet til Walsall i 2. divisionen, og kommer derfor først til Arsenal 17. januar 2007.

James Vaughan er hentet for cirka 13mio kroner.

Den sidste spiller er Freddy Guarín, der ligesom klubbens nye profil, Sherman Cárdenas, kommer fra Colombia. Freddy Guarín er en arbejdssom midtbanespiller, som gerne går forrest. Freddy Guarín er bare 20 år, men har allerede spillet hans første 5 andskamp.

Freddy Guarín har kostet cirka 20mio kroner.







Fremover vil jeg forsøge at bygge min blog op på en anderledes måde, hvor jeg fortæller om hver måned og hvad der er sket. Det gør at mine kampe ikke bliver så detaljeret, men at der kommer til at ske mere i hver enkle update. Samtidig er jeg fra blevet single, så får mere tid til at spille nu...

Cool
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #42: 01 Nov 2006, 01:13 »

god blog, men ikke lige min klub Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #43: 01 Nov 2006, 01:16 »

god blog, men ikke lige min klub Wink

hehe, takker.. Smiley
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: Dennis Bergkamp - The Gunners
« Svar #44: 01 Nov 2006, 02:36 »

Selvom jeg er Chelsea mand må jeg sige: Godt arbejde indtil videre  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010