home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 704 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Hjælp til dybe stikninger
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hjælp til dybe stikninger  (Læst 1510 gange)
Mr Blackburn
Juniorspiller
**

Hjælp til dybe stikninger
« : 18 Jan 2013, 16:23 »

Hej hej

Jeg har brug for lidt hjælp for at dæmme op for de her dybe stikninger. Jeg spiller en flad 4-4-2 med en fremskudt og boldvindende defensiv ved siden af. Jeg har en offensiv indstilling med men spiller ikke med højt press, har prøvet at gå ind i de personlige indstilliger for mine midterforsvar  og ændre så de ikke presser højt. Men hver gang en modstanders off. midt eller wing skærer ind i rummet mellem min midtbane og forsvar så går de op og presser og så kommer den dybe så de er alene med målmand og scorer. mod de dårlige hold går den, men mod de gode så bliver der scoret. Har lige haft Tottenham i knæ hjemme med 1-0 og i 85 min bom..
Hvad kan jeg gøre???

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

Sv: Hjælp til dybe stikninger
« Svar #1: 19 Jan 2013, 00:52 »

Hej hej

Jeg har brug for lidt hjælp for at dæmme op for de her dybe stikninger. Jeg spiller en flad 4-4-2 med en fremskudt og boldvindende defensiv ved siden af. Jeg har en offensiv indstilling med men spiller ikke med højt press, har prøvet at gå ind i de personlige indstilliger for mine midterforsvar  og ændre så de ikke presser højt. Men hver gang en modstanders off. midt eller wing skærer ind i rummet mellem min midtbane og forsvar så går de op og presser og så kommer den dybe så de er alene med målmand og scorer. mod de dårlige hold går den, men mod de gode så bliver der scoret. Har lige haft Tottenham i knæ hjemme med 1-0 og i 85 min bom..
Hvad kan jeg gøre???
måske du skal vælge en mere simpel type end din boldvindende midtbanespiller, da han vil jagte bolden og din mere offensive playmaker (som er knap så dygtig defensivt) vil stå med resten, når han bliver overspillet. Det jeg forsøger at sige er din konstellation kommer på prøve rent holdmæssigt, hvor din defensiv kommer i ubalance pga. især din boldvindende midtbanespiller. Har selv spillet præcis på samme måde før og undret mig over problemet indtil jeg læste om Westers filosofi Thumbs Up

PhilipFlink
Manager

« Svar #2: 19 Jan 2013, 01:24 »

Jeg ville skifte den boldvindende til en defensiv midtbane Wink Fordi, den boldv. vil storme frem for at tackle Smiley

Mr Blackburn
Juniorspiller
**

« Svar #3: 19 Jan 2013, 07:12 »

Okay super det vil jeg prøve så..  jeg havde ellers tænkt på at flytte ham ned mellem midt og forsvar, men jeg prøver det her først. tak
« Seneste Redigering: 19 Jan 2013, 07:14 af Mr Blackburn » Logged

Guldbrand
Blogmester

« Svar #4: 19 Jan 2013, 09:17 »

Ellers er der også den mulighed at du skal flytte den defensive linje længere tilbage. På den måde gør du rummet bag dine forsvarsspillere mindre, således at de ikke har pladsen til at løbe bag om dit forsvar.

Mr Blackburn
Juniorspiller
**

« Svar #5: 19 Jan 2013, 10:25 »

Jeg spillede med højt pres før men det har jeg ændret så den er i midt, men du tænker måske dybere??

Guldbrand
Blogmester

« Svar #6: 19 Jan 2013, 10:32 »

Jeg spillede med højt pres før men det har jeg ændret så den er i midt, men du tænker måske dybere??

Hvis du allerede har ændret det, så behøver du nok ikke at justere den mere på nuværende tidspunkt. Men det er klart, at hvis de bliver ved med at komme bag om dit forsvar, så skal du måske sætte den lidt dybere endnu.. Det handler om at finde det rette niveau i forhold til det antal chancer de skaber, kontra de ulemper det giver rent offensivt..

Ellers skal du gøre som mig, hvor jeg ændre mine indstillinger til hver enkelt kamp, for netop at counter mine modstandere..

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010