home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 424 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  West Ham United Football Club
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: West Ham United Football Club  (Læst 3157 gange)
jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
West Ham United Football Club
« : 14 Jan 2013, 18:39 »

FM 13 har, for mig, været en noget svær størrelse og jeg har været igennem 10-15 klubber og succeserne har været få, men nu har jeg gang i et okay West Ham save og vil gerne høre om der er andre der er igang, jeres erfaring med holdet osv.
Jeg er selv lige blevet færdig med første sæson og det endte med en fin syvende plads i ligaen.

Jeg var noget hæmmet af manglende løn- og transfer budget, men fandt en taktik der virkede for de spillere jeg havde tilrådighed og tilføjede selv et par nøgle spillere. Min start 11 første sæson var:

Bænken:
Henderson
Demel
Sviatchenko
Jarvis
Diarra/Collinson
Maïga
Vaz Tê

Jääskeläinen
 

Reid - Tomkins - Okore - McCartney


Benayoun - Diame - Nolan - Taylor

Cole - Helenius


Der er skiftet den del mellem kampene, da taktikken blev afstemt efter hvem modstanderne var og hvilke spillere der var klar, men udgangspunktet har altid været en 4-4-2. Det skal også lige siges, at Helenius scorede 26 mål i 38 Kampe.

Men fortæl endelig om jeres oplevelser med dette hold...

PS: Kunne ikke finde en West Ham tråd for FM 13, så derfor har jeg oprettet denne, så hvis jeg har taget fejl så send mig endelig hen til den rigtige tråd.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: West Ham United Football Club
« Svar #1: 18 Jan 2013, 16:50 »

Så kom jeg endelig igennem min anden sæson i West Ham og den var meget op og ned.
Efter en første sæson uden de store indkøb, så bød anden sæson på lidt flere tilføjelser og flere penge brugt.

Transfers:
Wellington Nem   6,25 Mio €
Rafael Tolói        6,75 Mio €
Lenny Nangis      7,5 Mio €
Isco                   20 Mio € (1/1 - 2014)
Mattia Destro      Free
David Ospina      Free
Vladimir Weiss    Free

Det er de største tilføjelser til truppen, men der er købt en del talenter ind også.
Desværre var anden sæson skuffende, det blev kun til en 10 plads og i diverse cup turneringer røg jeg hurtigt ud, så der er masser at arbejde med i tredje sæson.
Jeg har arbejdet meget med at tilpasse det taktiske, men det har ikke udmøntet sig i noget stort endnu.
Jeg arbejder på at få nogle handler i hus til tredje sæson, for jeg skal have West Ham op i toppen igen.

Er der ikke andre der har gang i et save?
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: West Ham United Football Club
« Svar #2: 21 Jan 2013, 22:16 »

Så er der spillet to en halv sæson med West Ham og der har virkelig været gang i køb og salg, men også fiflerier med diverse taktikker. Jeg har prøvet en del taktikker af, men ingen af dem har vist sig som værende slagkraftige og en af disse fiflerier resulterede i et 8-0 nederlag til Man Utd. Ved vinterpausen ligger vi nr 7 i ligaen og er videre i FA Cuppen.

Transfers ind:
Kurt Zouma - 20 mio €
Vincenr Aboubacar - Free
Lucas Digne - 14 mio €
Javi Garcia - Loan
Will Hughes - 3 mio €
Ademilson - 6,5 mio € (1/1 - 15)
Tim Vernon - 8,5 mio (1/1 - 15)
Junior Hoilett - 5,5 mio € (1/1 - 15)
Bojan - 9,5 mio € (1/1 - 15)
Mario Mandzukic - 15 mio € (1/1 - 15)

Transfers ud:
Mohamed Diamé - 23 mio €
Matt Jarvis - 4,5 mio €
Jordan Spencer - 2,5 mio €

Alle mine køb er på afbetaling og de store er over 4 år, men det er også sat sådan sammen, at jeg ikke kommer til at få problemer med økonomien fremadrettet. Der er også kommet en del flere spillere til, men det er mest unge spillere, som skal danne grundlaget for klubben i fremtiden. Der er også blevet investeret en del i klubben, træningsanlægget, ungdomsfacilitetern e og stadion er blevet udvidet. Økonomien i klubben er meget sund og værdien af klubben er endelig højere end gælden. Klubbens mål er at slutte i øverste del af ligaen og bruge unge spillere i truppen, to ting jeg opfylder fuldt ud.

Med den kvalitet jeg har tilføjet truppen, så burde vi kunne komme længere op i tabellen.

Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: West Ham United Football Club
« Svar #3: 26 Jan 2013, 01:46 »

Så er endnu en sæson gået og det har været ganske udmærket. Vi endte på en sjette plads i ligaen, fire point foran Chelsea og otte foran Liverpool. Det blev til en finale plads i FA Cuppen, hvor vi tabte til Tottenham. Det bedste er at vi nu er kvalificeret til Europa League bold, så det bliver spændende.
Der er dog én ting, der nager mig. Det er utrolig svært at finde engelske talenter og spillere der kan forbedre mit hold og på samme tid være billige at få fat på. Engelske spillere er jo ikke til at betal med penge og hvis man finder en, så skal de have så meget i løn, at det ikke er rentabelt.


Transfers ind:
Theo Walcott - 19 mio €
Zlatan Ibrahamovic - Free
Mario Gómez - Loan
Javi Garcia - Loan

Transfers ud:
Erik Sviatchenko - 8,5 mio €
Alexander Merkel - 5 mio €

Der er ikke det store behov for at tilfører nye spillere til holdet, men jeg kan bare ikke afslå gode spillere, der passer til systemet. Jeg så at Walcott var sat til salg og så en mulighed for at hente en englænder ind, han skal dele spilletiden med Weiss. Zlatan var gratis og tænkte han kunne være reserve, Garcia blev igen hentet in på lån, da han styrrede vores midtbane sidste sæson. På sidste dag af vinduet, blev Gómez hentet ind og det er planen at han skal hentes permanent, men det kommer senere. Derudover er 37 spillere blevet udlånt til diverse klubber, dog er mange af spillerne endt hos vores fire samarbejdsklubber.

Så jeg glæder mig meget til den kommende sæson og håber jeg kan få hævet niveauet endnu mere. Har allerede fået hævet alle faciliteter til max og trænere, scouts og andet personale er i top. So it's all good Smiley

På det taktisk område, arbejder jeg med tre forkellige og de er tilpasset til de forskellige typer af modstander og den fodbold jeg gerne vil spille. Det virker 95 % af tiden og i de sidste 5 %, så går det seriøst galt Smiley
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: West Ham United Football Club
« Svar #4: 26 Jan 2013, 13:19 »

Er selv lige begyndt med West Ham igen. Regner ikke med jeg får det store at skive om i første sæson. Jeg skal bare overleve, køber ikke nogen og jeg sælger kun, hvis jeg får et fint tilbud, eller hvis en spiller bliver utilfreds. Vaz Te er allerede ude i 3 måneder, så det lader til, at dette save bliver realistisk. Piquionne har fået ophævet sin alt for store kontrakt.

Vender tilbage efter 1. sæson.
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: West Ham United Football Club
« Svar #5: 09 Feb 2013, 16:05 »

Efter en længere pause fra mit West Ham save, så er jeg nu tilbage med lidt nyt. Fjerde sæson blev noget blandet og så er det mildt sagt. Der blev handlet lidt i vinterpausen, men dette skabte et kæmpe problem, hvilket også endte i en fiasko af rang. Der skete en del på transferområdet, da vi ramte vinduet og holdet kom styrket ud, men som sagt, så startede det med en tanke torsk fra min side af.
Transfers ind:
Marc-André ter Stegen - 25 mio €
Lucas Moura - 19,75 mio €

Transfers ud:
Zlatan Ibrahimovic - 1 mio €
Modibo Maïga - 2,6 mio €
David Ospina - 9,25 mio €
Mattia Destro - 12,75 mio €

Ospina blev kylet ud af klubben pga. alt for mange drop og bare helt igennem skidt spil, det hjalp dog også at ter Stegen gerne ville til klubben. Dog havde jeg ikke lige tænkt over, at ter Stegen havde spillet Europæisk og derfor ikke kunne registreres til det for mig, hvilket resulterede i at den 18 årige reserve skulle stå de kampe. Vi blev slået ud af Braga i første knockout runde og så var den røv jo barberet.
Men må også erkende, at der i denne sæson var en del taktiske problemer og jeg arbejdede en del med dem. Der blev foretaget store mængder korrektioner, hvilket skabte kaos og gav lidt sjove resultater i ny og næ.

Men fjerde sæson blev ingen succes som det kan ses neden under:
PL 2015/2016 : Sjette plads
FA Cup:            Fjerde runde (0-4 Bolton)
Capitol One:     Kvartfinalen (1-2e Huddersfield)
Europa League: Første knockout runde (3-4 Braga)

Det må kunne gøres bedre.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

LDN
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: West Ham United Football Club
« Svar #6: 15 Feb 2013, 14:25 »

Spiller selv med WHU, og er i starten af tredje sæson.

Første sæson gik rigtigt fint, med sejr i FA Cuppen over Man City og 6. plads i ligaen. Liga Cuppen blev ingen succes og røg allerede ud i 3. runde.

I første sæson spillende jeg med en skæv 4-5-1/4-3-3 med Carroll eller Cole på top, og Jarvis på venstresiden som så skulle trække ind i banen som en eksta angriber. Men mest af alt handlende det om at holde 'nullet' og score på standard situationer. Med Tomkins og Reid centralt, Spence meget defensivt på højre og Matty Taylor på venstresiden som wingback gik det rigtigt fint. Diame og Noble spillende centralt på midten, Collisson på højre og og Nolan som AM.
Der var både op og nedture, over julen og nytår kom der mange nederlag da bredden slet ikke var stor nok, bl.a. fordi Carroll blev sendt hjem til Liverpool efter jul pga. hans alt alt for store løn. Hoarau blev hentet ind på lån som afløser (uden særlig stor success). Sæson blev sluttet stærkt af med 12 sejre, et nederlag og tre uafgjort, bl.a. pga  Cole og Nolan i stor form, og en bund solid defensiv (7 mål imod, i samme 16 kampe med 12 clean sheets til Jääske)
FA cuppen vandt vi mod City på straffe, 0-0 i forlænget et meget godt udtryk for sæsonen - solid defensiv.

Jeg spiller altid uden transferbudget i første vindue, så ind kom Hitzlsperger og Katsouranis som bredde på midtbanen på fri transfer, og Hourau på lån efter nytår.
På lån blev bl.a. Maiga, Diarra, O'brien, McCartney, Piquionne sent afsted for at spare på lønudgifterne.   

Til anden sæson skulle WHU ud og spille europæisk - som jeg dog valgte ikke at prioritere ret højt - så truppen skulle gøres bedre og mere bred, og da jeg gerne ville spile mere offensivt med fokus på at være i boldbesiddelse (som West Ham har været kendt for gennem tiderne) skulle der hentes den del nye ind.
En del kontrakter udløb og blev ikke forlænget, bla.a Jääskelinens, Hitzlspeger, Katsouranis, O'Neill, Demel og Piquionne. Og endelig blev Diarra, Vaz Te og McCartney solgt, og Maiga sent på lån. Ikke mange penge der kom ind, men tilgengæld blev lønnen reduceret betragteligt.
Ind på 'Free Transfer' kom; Destro, Weiss, Viviano og Ryan Shotton, alle fire tiltænkt at skulle være i start 11'erne. Ryan Shotton skulle omskoles til RB, og være solid defensiv og en trussel med sine lange indkast.
Florenzi blev købt fra Roma for £4.1 million og Carlos Fiero lånt fra Chivas som gardering til Destro og Cole.

Egentligt var jeg fint tilfreds med min trup, som måske stadig manglende lidt bredde, men jeg havde meget svært ved at finde kvalitet til pengene - de fleste ville have for meget i løn, eller ville simpelthen ikke WHU. Op til transfer vinduets lukning hentede jeg en regen fra Middlebrough på lån, Graham Blundell, som gardering til den defensive midt, og på sidste dagen løb jeg en risiko og  brugte hele mit transferbudget på Miroslav Stoch fra Fenerbahce til £15million... Jeg var simplehent nød til at blive mere målfarligt oppe foran, og Miroslav havde været farlig i sidste sæson med 7mål og 13 assist fra venstre wing, så håbede han kunne blive det samme for mig og mere til. Han passede perfekt med det som jeg ledte efter på venstre wing, målfarlig, hurtig og direkte i sit spil.

Start 11'eren ved sæsonstart
               Viviano
Shotton Reid Tomkins Taylor
                Noble
Weiss     Nolan
             Florenzi    Stoch
            Destro

Weiss blev skadet tidligt på sæsonen, så Jarvis fik en del kampe på højre mid og gjorde det okay.
Sæsonen gik super godt og ved jul var jeg med i toppen af ligaen, med i begge cupper og europa.
Specielt Stoch, Florenzi, Destro og Tomkins var super gode. Men generalt holdt holdet et højt niveau lige gyldigt hvem som spillende. Eneste problem var stadig for få mål, men en super defensiv og trusslen på død-bolde gav mange point.

Efter nytår blev Viktor Fischer hentet ind fra Ajax og regen talentet Andreas Kaltoft fra FCN. Fischer skulle give bredde på toppen, hvor han kan dække venstre wing, offensiv midt og forreste spydspids.

Vi formåede at være ubesejret i 37 kampe i træk, september 2013 -  23 februar 2014, og var stadig med i alle tuneringer.

I liga cuppen mødte vi Arsenal i finalen, men tabte på straffe efter 0-0 i ordinær og forlænget. I FA cuppen kom vi også i finalen og vandt 1-0 over Everton på mål af Collins på hjønespark - meget typisk for WHU i denne sæson.
I Euro League mødte vi Tottenham i semi'en med tabte desværre begge kampe, 0-1 hjemme og 1-3 ude, da truppen blev presset for meget af alle kampene og trætheden satte sit præg. Tottenham vandt finalen mod Panathinaikos.
I ligaen gik alt super godt, WHU spillende med reserverne i europa og cuppen, og den stærkeste start 11'er i ligaen. Efter 37 runder vandt vi ligaen med en 4-2 sejre ude over Southampton (Destro 3 og Stoch 1) så gjorde det ikke så meget at vi tabte sidste kamp ude til Aston Villa 1-2. Man City blev to'er og Tottenham 3'er.

I 37 kampe i ligaen lukkede Viviano 29 mål ind, med 16 clean sheet.
Destro scorede 25 mål, 18 i ligaen, men den store stjerne blev Stoch på venstre kanten med 13 mål og 18 assist og mange mange gode løb ind i banen. Klasse spiller.
Noble som omskolet defensiv midt var rigtigt god til at holde på bolden og sætte tempo, mens Nolan stod for fysikken og rutinen på midtbanen. Florenzi var også kanon med 17 mål, 11 i ligaen. Hvis Stoch var bedste spiller, så var MVP for holdet Tomkins - 43 kampe 8 mål (5 i ligaen) og klasse i forsvaret sammen med Reid eller Collins. Efter sæsonen var både Tomkins, Noble og Jarvis på det engelske landshold - Tomkins som fast mand centralt. Danske Fischer var også god og nåede 8 mål i 20 kampe, 3 i ligaen, han bliver spændende næste sæson.

Så nu står den på Champions League på Upton Park!

Nye til sæsonen er Dennis Aogo (HSV £4.9 million), Jordan Henderson (Liverpool £7,5million), Marek Suchy (Spartak Moscow, Free), Belfoldi (Parma, Free), Graham Blundell (Middlesbrough £7,5 million), Mattia Perrin (Genoa, Free) plus et par unge spillere. Henderson skal være min nye DM, så Noble kan blive CM og Nolan rykke ud på bænken som backup da han er ved at være lidt for langsom til at styre slaget på midten.
Ud røg Jordan Spence £7,5million!!! til Newcastle, godt nok en WHU dreng, men han var kun back-up på højre back. Diame fik lov at smutte til Sociedad for £7,5 million.

Alt i alt gik WHU styrket ud af vinduet, og den nye start 11'er hedder
              Viviano
Shotton Suchy Tomkins Aogo
            Henderson
Weiss/Jarvis   Noble
            Florenzi     Stoch
           Destro

Klubben vil gerne kvalificere sig til Champions League igen i år, men da både Chelsea, Arsenal, Man City, Man Utd og Tottenham har haft den store pengepung fremme kan det godt bliver svært, men vi prøver med samme koncept som sidste år. Solid defensiv, holde bolde i egne rækker, gode på standard situationerne og giftige på kontra med Stoch, Destro og Florenzi.
Vi er endnu ikke lykkes med at spille god offensiv fodbold, og kontrollere kampene i 90 minutter, men vi arbejder videre med det i år.  For vi har spillerne til at spille teknisk og hurtigt fodbold - jeg har bare ikke fundet den rigtige balance mellem at holde en stærk defensiv og stadig have nok fremme i boksen - vi ender ofte med at spille bolden rundt udenfor feltet rigtigt flot, men når det kommer til at være farlige i boksen er det ikke helt godt nok endnu.
Og så vil jeg gerne have flere engelske spillere i start 11'eren, men de er for dyrere pt. Dog er jeg glad for at der med Noble og Tomkins er to WHU drenge til start i alle de store kampe, og Collisson får også sin del af kampene og er ofte den første som bliver skiftet ind.
Logged

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: West Ham United Football Club
« Svar #7: 21 Feb 2013, 13:26 »

Efter en lang periode uden den store FM lyst, så genfandt jeg lysten med mit personlige engelske favorithold - West Ham. Jeg skal til at i gang med min fjerde sæson i Østlondon, dog uden den store succes i ligaen. En beskeden sekstende, tiende og niende plads, så har jeg sat løst i sædet to-tre gange. Sidste sæson satsede jeg dog 200% på Carling Cuppen, da jeg ikke så de store muligheder ved at satse på europæisk deltagelse igennem ligaen. Det kulminerede med en 4-3 sejr over Everton i finalen, så for første gang skal jeg efter sommeren ud i Europa med mit Hammers hold.

Adam Bogdan
Jack Collison; James Tomkins; Jonas Olsson; Marcos Alonso
Mark Noble; Mohamed Diame
Matt Phillips; Ravel Morrison; Matt Jarvis
Kolbeinn Sigþórsson


Bænken består af Stephen Henderson, Jordan Spence, Winston Reid, James Collins, Danny Potts, Kevin Nolan, James Morrison, Ricardo Vaz Te, Robert Hall og Nicklas Helenius. Jeg har også haft Charlie Adam på lån, men jeg tvivler på at han er finde i klubben igen efter sommeren.
Den eneste taktiske genistreg må være Jack Collisons omskoling til højreback, da jeg stod og manglede en spiller til netop den position. Min kaptajn, Olsson, skal også nævnes som en af de mere positive oplevelser, men han er nu 32 år gammel, så jeg regner med at der skal ud og findes en ny solid venstrebenet midterforsvarer, som betyder at Collins vil blive solgt.
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Ham United Football Club
« Svar #8: 18 Apr 2013, 20:48 »

Nogen der spiller med ahmmers?
Logged


hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: West Ham United Football Club
« Svar #9: 18 Apr 2013, 22:13 »

Efter en længere pause fra mit West Ham save, så er jeg nu tilbage med lidt nyt. Fjerde sæson blev noget blandet og så er det mildt sagt. Der blev handlet lidt i vinterpausen, men dette skabte et kæmpe problem, hvilket også endte i en fiasko af rang. Der skete en del på transferområdet, da vi ramte vinduet og holdet kom styrket ud, men som sagt, så startede det med en tanke torsk fra min side af.
Transfers ind:
Marc-André ter Stegen - 25 mio €
Lucas Moura - 19,75 mio €

Transfers ud:
Zlatan Ibrahimovic - 1 mio €
Modibo Maïga - 2,6 mio €
David Ospina - 9,25 mio €
Mattia Destro - 12,75 mio €

Ospina blev kylet ud af klubben pga. alt for mange drop og bare helt igennem skidt spil, det hjalp dog også at ter Stegen gerne ville til klubben. Dog havde jeg ikke lige tænkt over, at ter Stegen havde spillet Europæisk og derfor ikke kunne registreres til det for mig, hvilket resulterede i at den 18 årige reserve skulle stå de kampe. Vi blev slået ud af Braga i første knockout runde og så var den røv jo barberet.
Men må også erkende, at der i denne sæson var en del taktiske problemer og jeg arbejdede en del med dem. Der blev foretaget store mængder korrektioner, hvilket skabte kaos og gav lidt sjove resultater i ny og næ.

Men fjerde sæson blev ingen succes som det kan ses neden under:
PL 2015/2016 : Sjette plads
FA Cup:            Fjerde runde (0-4 Bolton)
Capitol One:     Kvartfinalen (1-2e Huddersfield)
Europa League: Første knockout runde (3-4 Braga)

Det må kunne gøres bedre.

Hvorfor ud med zlatan? Nok er han gammel men han er stadig god
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010