home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:38:20 AlexBrod Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23445
  0 Brugere, 880 Gæster Online.

Nyeste Bruger: AlexBrod
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Dig som linjedommer
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange rigtige fik du i den svære quiz?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Dig som linjedommer  (Læst 4288 gange)
Risom
Manager

Dig som linjedommer
« : 10 Jan 2013, 22:22 »

http://www.scottishfa.co.uk/scottish_football.cfm?page=3156

Jeg fandt dette spil på en anden side, hvor man kan teste sine evner som linjedommer. Mange brokker sig jo ofte over kendelserne, så I må jo lige vise, at I er bedre  Peace Kameraet er stillet fra siden, hvor man så ser et klip og skal sige om det er onside eller offside indenfor 10 sekunder. Mere behøves der egentligt ikke at siges udover, at I gerne må skrive, hvordan det gik eller stemme.

Der er to sværhedsgrader. Jeg startede med den nemme, hvor jeg fik 7 ud af 10 rigtige, mens jeg kun fik 5 ud af 10 korrekte i den sværeste.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Fynbo
Odds-hjælper
*

Sv: Dig som linjedommer
« Svar #1: 10 Jan 2013, 22:36 »

Jeg fik 7 i den nemme og 7 i den svære Opstemt

Anfield Road
Manager

« Svar #2: 10 Jan 2013, 22:44 »

Jeg kunne jo blive dommer man. Hævet Øjenbryn

10/10 i den lette og 7/10 i den svære.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager

« Svar #3: 10 Jan 2013, 22:45 »

Jeg kunne jo blive dommer man. Hævet Øjenbryn

10/10 i den lette og 7/10 i den svære.

Okay, så er jeg ret dårlig Grin  Ubeslutsom

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4: 10 Jan 2013, 22:46 »

9 rigtige i den nemme og 8 i den svære. Men det er satme også irriterende at sidde på en notebook der hakker i afspilningen af videoerne  Skuffet

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Anfield Road
Manager

« Svar #5: 10 Jan 2013, 22:49 »

Dårlig undskyldning. Det gør min da også Tunge Men når alt kommer til alt er 9/10 og 8/10 vel også cirka hvad virkelighedens linjedommere præsterer. Bortset fra at det nok er noget sværere at skulle løfte flaget end at trykke på en knap.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6: 10 Jan 2013, 22:50 »

Ja, jeg er da også fint tilfreds Smiley Fik 3 af de første 4 forkerte på den svære, men resten synes jeg var ret åbenlyse Smiley Men det er nok også noget andet når man har en linje af 4 forsvarsspillere og 2-3 angribere at holde øje med - og længere distance til ham der afleverer bolden.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 10 Jan 2013, 22:52 »

8 i den nemme og 7 i den svære.

9 rigtige i den nemme og 8 i den svære. Men det er satme også irriterende at sidde på en notebook der hakker i afspilningen af videoerne  Skuffet

Du må have den mest ynkelig computer i verden, hvis den hakkede i afspilningen Opstemt Min netbook fra 2009, med en imponerende RAM-styrke på 1 GB og et grafikkort der nok har set bedre dage før årtusindskiftet havde ingen problemer Opstemt

Build Me Up Buttercup!

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 10 Jan 2013, 22:53 »

Ja, jeg er da også fint tilfreds Smiley Fik 3 af de første 4 forkerte på den svære, men resten synes jeg var ret åbenlyse Smiley Men det er nok også noget andet når man har en linje af 4 forsvarsspillere og 2-3 angribere at holde øje med - og længere distance til ham der afleverer bolden.

Og alligevel fik du 8 rigtige? Noget går ikke til med korrekte midler her Opstemt

Build Me Up Buttercup!

blomvikings
Manager

« Svar #9: 10 Jan 2013, 22:55 »

9/7... Smiley

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #10: 10 Jan 2013, 23:03 »

Er det video der afspiller  Shockeret

Min den står bare stille på start billedet så  Huh
Så er det da udmærket at så 7 rigtige i den svære  Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11: 10 Jan 2013, 23:05 »

8 i den nemme og 7 i den svære.

Du må have den mest ynkelig computer i verden, hvis den hakkede i afspilningen Opstemt Min netbook fra 2009, med en imponerende RAM-styrke på 1 GB og et grafikkort der nok har set bedre dage før årtusindskiftet havde ingen problemer Opstemt

Noget lignende Tunge Jeg har en Asus Eee HA1005, men den har altid problemer med at streame videoer fra nettet. Youtube videoer kan den som regel klare ved kun at hakke lidt, men den kan slet ikke klare dem hvis de er på en side hvor der samtidig er reklamer der bruger bevægelser - jeg har helt opgivet at afspille videoer på EB. Men ja, jeg trænger til en ny.

Og alligevel fik du 8 rigtige? Noget går ikke til med korrekte midler her Opstemt

Det handler om at være vant til det, og vide hvor længe den hakker, så man er forberedt Opstemt

Er det video der afspiller  Shockeret

Min den står bare stille på start billedet så  Huh
Så er det da udmærket at så 7 rigtige i den svære  Cool

Grin

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 10 Jan 2013, 23:17 »

Det handler om at være vant til det, og vide hvor længe den hakker, så man er forberedt Opstemt

Jeg tror du misforstår noget så grusomt Opstemt Ud fra hvad du skriver, så svarer du forkert på 3 af de 4 første klip. Allerede her er det jo umuligt, at du har 8 rigtige i sidste ende. Hvis man altså bruger lidt simpel hovedregning Tunge

Build Me Up Buttercup!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13: 10 Jan 2013, 23:18 »

Jeg tror du misforstår noget så grusomt Opstemt Ud fra hvad du skriver, så svarer du forkert på 3 af de 4 første klip. Allerede her er det jo umuligt, at du har 8 rigtige i sidste ende. Hvis man altså bruger lidt simpel hovedregning Tunge

Haha sorry, mente 2 af 3 Tunge Overdrivelse fremmer forståelsen Opstemt

Icemate
Reserveholdsspiller

« Svar #14: 10 Jan 2013, 23:51 »

Nemme: 7/10
Svære: 8/10

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010